Gå til innhold

Lambertseter treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, det var synd!:( Jeg tenkte som sist at ingen kom til å møte opp siden ingen hadde svart siden sist gang jeg skrev.. Håper dere hadde det hyggelig med is og fint vær i alle fall! Må få til en litt mer fast avtale tror jeg så ingen risikerer å stå alene slik.. Jeg kan helt sikkert møte kl 12 på søndag, kan noen andre? Hvis ingen svarer tar jeg det som et nei;)

hei!!

jeg er mindre og mindre aktiv her inne på barn i magen, har funnet meg bedre til rette på babyverden, litt bedre oversikt der inne.....

men har veldig lysst til å bli en del av denne lambertseter gjengen alikevel da det kan være trivelig å ha noen å trille med. de fleste av oss er vel på samme helsestasjon også :)

var på babyverden oslo treff i går og traff en annen fra lambertseter som veldig gjerne ville bli med på disse treffene her i nærmiljøet.

så det jeg lurer på er om noen hadde hatt mulighet til å sende meg en privat mail eller noe de gangene det planlegges treff. jeg er jo innom her å sniker litt innimellom da, så mulig jeg ser det selv også, men hadde blitt glad om noen ville gi meg en lyd :-)

nå på søndag (27) kan jeg ikke på visning og besøk av mamma i helgen.

Annonse

• 1 måned senere...

Hei.

Prøver å blåse liv her igjen, jeg:) Nå er det jo ikke så lenge til barna er her, så kanskje noen har fått mer lyst eller tid til å bli med på treff? Jeg leverer eksamen på tirsdag og har masse tid til å møtes etter det, noen andre??

Annonse

Har en liten 16 månaders tös hemma därför är morgontiden kanska tidig här hos oss ;-)

Skall ha examen i hälsosyster fag, studerar till hälsosyster. Jag har möjlighet för att mötas i helgerna nu i första omgång eftersom veckorna är ganska så fulla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...