Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #26 Skrevet 25. januar 2011 Jeg og min jentekjæreste har invitert med oss en kompis til sengs en del ganger. Nå skal det nevnes at både jeg og min kjære er bifile, har hatt vesentlig mye mer sex med det motsatte kjønn enn med samme kjønn, og dermed hender det at vi savner kjepp iblant greit å kunne dele litt og ha det morsomt. Mannfolket er som regel storfornøyd, og det er ingen sjalusi på banen. For å sitere min kjære: "Når bare vi to har sex er det følelser og kos og du er den vakre nydelige prinsessa mi som jeg elsker. Når vi har med oss "Max" er det bare .... bra sex. Rett og slett." Man lager reglene for et forhold selv
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #27 Skrevet 25. januar 2011 Det som irriterer meg litt er den derre steriotypinga av trekant. 2kvinner+1mann så har alle tre sex med hverandre, mens er det 2menn+1kvinne så er det bare sex mellom mann og kvinne, som regel. Hva er det som gjør at ei jente godt kan ha sex med ei annen jente uten å være lespe, mens en mann ikke kan ha sex med en annen mann uten å være homo? Dere som har hatt trekant, hvis det var med 2 kvinner, var det da greit at dere slikka eller ble slikka av den andre kvinnen? Og hvordan hadde dere reagert hvis mannen deres under trekant med to menn hadde begynt å suge den andre mannen?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #28 Skrevet 25. januar 2011 Vi har hatt trekant både med menn og kvinner og begge deler samtidig Jeg har slikket fitte og kukk, det har min mann også. Ingen av oss er hverken lesbisk eller homo. Dette er sex. Kun sex som vi gjør sammen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #29 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har hatt trekant med 2 menn, hvorav den ene var sjefen min, den andre en kamerat av ham. Det var deilig i øyeblikket, men hadde drukket endel og var blottet for all fornuft. Jeg gav etter for sjefen etter mange måneders bearbeiding fra hans side....... Allerede dagen etter ble jeg helt kvalm av å tenke på det jeg hadde gjort, og sa opp to uker etter. jeg gikk faktisk så langt som å flytte til en annen kommune, for jeg følte meg totalt elendig, og faktisk misbrukt. Den følelsen sitter i nå to år etter. Men hadde ikke partner på den tiden, så dette svaret var kanskej ikke til stor hjelp;-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #30 Skrevet 25. januar 2011 Signerer min kjære anonym 16:58. Kjepp er ekstra stas av og til, men sex med kjæresten er magisk.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #32 Skrevet 25. januar 2011 Når man har trekant er det ganske ofte minst en bekjent med. Kanskje den ene jenta er kjæresten din, eller venninna di, eller noe annet. Vi går ut ifra en JenteJenteGutt situasjon.Det første man må ta hensyn til er at selv om dem sier noe helt annet, så går det en del tanker igjennom hodet deres, tanker som “er han i ferd med å forlate meg?” eller “Har han følelser for den andre jenta?” eller “Synes han hun andre jenta er finere enn meg?”. Dette er helt vanlige tanker, og jenter får dem selv om det var de som tok intiativ til trekanten og fant ei jente du aldri har sett før. Chick Logic! Selvfølgelig vet vi som gutt at vi elsker dama vår over alt på jord, at hun er den deiligste av de to, og du aldri i verden ville forlate henne, men du må overbevise henne om det! Du må overbevise henne om at dette er noe dere begge gjør for hverandre. Selv om det er to jenter på en gutt så er det noe dere gjør sammen, som kommer til å styrke forholdet deres! Hvordan overbevise dama di(evt. gutten din for jentene) om dette? Hvis det er en planlagt trekant, så gjør klar alle avtaler på forhånd. Fortell partneren din at du ikke kommer til å favorisere den ukjente tredjepersonen, du kommer ikke til å forlate henne til fordel for den andre jenta i trekanten, dette er noe som skal være spennende og deilig, en morsom opplevelse. Igrunn, selv om det ikke er en planlagt trekant kan man som par snakke om det på generelt basis om begge er interessert i trekant, og så legge reglene for den gangen man får muligheten. En annen ting som gjelder spesielt jenter, er at de kan komme på ting, som ikke er helt i tråd med logikken. F.eks. så kan kjæresten din si at du ikke får kysse den andre jenta, eller at du ikke får penetrere henne, eller at du får penetrere henne, men ikke snakke dirty til henne. Dette er igrunn noe man bare må ta til rette å vise forståelse for. Man kan selvfølgelig komme med sine egne ønsker tilbake! Noe som jeg nesten ville ha kalt en regel, er at man må dele oppmerksomheten sin 80/20. Man bruker 80% av tiden i senga på å fokusere på den personen man kjenner, og 20% på den ukjente. Dette er en veldig viktig ting, da du kan ødelegge hele forholdet til dama di hvis hun føler at du likte den andre jenta mer enn henne. Derfor, bruk mesteparten av tiden på jenta di for å forebygge katastrofe i ettertid! En annen ting som kan skje, er at dama di blir veldig opptatt med den ukjente jenta, og du står litt utenfor. Hva gjør du? Hva føler du? Ikke ta det så tungt, jenter elsker å utforske med andre jenter, ikke bli sjalu, to jenter som leker med hverandre foran deg er noe av det vakreste som finnes. Du har muligheten til å bli med dem hele tiden, bare ta intiativ, bare ikke bli sjalu, for da kommer ikke dama di til å synes at dette var den gode opplevelsen hun ville ha. Hun vil få veldig skyldfølelse og føle seg dårlig. Hvis du synes det gikk over kanten, så ta det heller opp i ettertid, bare si at alt er helt bra og hun ikke gjorde noe galt, men neste gang så la oss heller prøve å ha litt mer oppmerksomhet mot hverandre. Etter sexen så blir ting litt annerledes. Du og jenta di har deres rutiner etter at dere har hatt sex, og den ukjente jenta ville muligens følt seg litt utenfor, og det er jo såklart ikke noe man vil. Derfor, etter sexen så del oppmerksomheten deres på dem begge like mye. Få en gang en samtale som de begge kan delta i. Etter en slik opplevelse har dere båndet sammen alle tre, og jenter spesielt er veldig snakksalige etter en slik opplevelse. Følger du tipsene over så kommer du til å fortsette å ha et trygt og godt, og enda sterkere forhold sammen med din utvalgte, samtidig som du får en opplevelse veldig få får i livet sitt. Husk å følge reglene du og din utvalgte har satt ned på forhånd slavisk. Hvis du ikke får lov til å kysse den andre jenta, og alikavel gir henne et lite kyss, så er det noe som kan ødelegge hele opplevelsen for dama di. Heller bare si til den ukjente jenta at du får ikke lov, fordi det er regler dere to som par har bestemt. Hun kommer ikke til å ha noe imot det, hun kommer bare til å være glad for å kunne få oppleve noe slikt. Er det noe som du og dama di har bestemt, som ikke fungerte så veldig bra? Ta det opp i etterkant, og diskuter det da, slik at dere kan få en enda bedre opplevelse neste gang dere har trekant
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #33 Skrevet 25. januar 2011 Hei! Likte dette innlegget utrolig godt! Deilig at noen faktisk fokuserer på at en trekant kan styrke et forhold. Har en kjæreste, og jeg er den som snakker mest om trekant, med en annen jente. Dette er fordi jeg vet at det er det som tenner han mest. I tillegg la du vekt på at det ikke er uvanlig at man har regler, for jeg kommer ikke til å klare at han går inn i henne, så det får han ikke lov til. Han kan fingre, slikke samtidig som jeg kanskje kysser henne osv, men jeg kommer aldri til å klare å se på at han er inni henne. Er det vanlig at det “nektes” dette?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #34 Skrevet 25. januar 2011 Jeg tenker at hvis man må overbevise partneren sin om at den er den mest attraktive og den som er viktig, så er man ikke klar for å involvere andre med i sexlivet.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #35 Skrevet 25. januar 2011 Som mange andre har jeg hatt en liten fantasi om ha en ekstra mann i sengen. For en tid tilbake snakket jeg og samboeren om dette. Han var ikke fremmed for tanken. Men jeg synes også det er langt fra fantasi til virkelighet!!! Min samboer hadde en guttekveld med beste kompisen en dag, da hadde dette kommet opp som tema. Samboeren min hadde fortalt at vi hadde snakket om en ekstra person i sengen. Dette kunne kompisen tenkt seg å vært med på. Kameraten er en kjempe hyggelig og grei fyr som har samboer selv. Jeg fikk vite om dette og det begynnte å surre litt i hodet mitt. Det er jo et veldig fristende tilbud, men alikevel har det bare vært en fantasi inni mitt hode. Å gjøre det er liksom noe helt annet. Samboeren min vil hvis jeg vil..... I de siste dagene har jeg snakket en del sammen med kameraten til min samboer, og han vil gjerne være med. Det må jo være en opplevelse utenom det vanlige å få to menn til sengs.... og attpå til er begge flott å se på!!! Hjelp meg... trenger noen råd og vink!! Hilsen en som lurer og tenker noe fælt for tiden!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #36 Skrevet 25. januar 2011 "Har lyst selv jeg... Både sambo og jeg har lenge drømt om trekant sex. Men det var mest før vi fikk gutten vår.... Syns det liksom blir litt for dumt å realisere den drømmen nå... Men det er hva jeg føler da. Folk er jo forskjellig, så hvis du og din samboer ikke syns at barnet deres gjør noe hinder ser jeg ingen grunn til å la være! Gjør det dere har lyst til, hvis det føles riktig! Men vær obs på at du/dere kan reagere kraftig med sjalusi selv om dere ikke tror det på forhånd! Du må regne med å kanskje bli satt litt til siden innimellom og kanskje oppleve at din mann holder på mer med henne enn deg! Jeg sier ikke at det blir sånn, men du må gå ut i fra det for ikke å bli skuffet under "greia". Jeg har hatt sex med fler enn en partner noen ganger, men ikke med han jeg er sammen med nå. èn gang var det trekant, meg +to gutter =) Jeg hadde det vel så bra, jeg! Men han jeg var sammen med da opplevde det ikke like greit.. Det var første gang han hadde sex med en av samme kjønn og ble litt usikker på seg selv. Han trakk seg litt unna og det endte med at jeg og komposen hans fortsatte i ville vesten...(ikke lett å slutte når man er godt i gang....)Joda! Forholdet mellom meg og den daværende kjæresten min tok slutt strax etter dette!!! Derfor har min nåværende kjæreste og jeg ventet med dette til vi var 100% sikre på at vi ville dette. Men før vi var sikre havnet jeg på tjukka!! Nå blir denne trekantsexen bare realisert inne i hodene våre..." det skjedd "ting" likevel (to ganger, en gang av hvert kjønn)Men det har bare kommet godt ut av det Å,ja dette er noe vi begge vil gjøre igjen! Dette har satt sexlivet vårt i sving igjen, så absolutt!! (tenker på når vi er alene altså) Tidligere har jeg jo hatt dårlige erfaringer med dette så det er svært individuelt hvordan folk reagerer på dette området... Tenk dere GODT om før dere kryper til sengs med en tredjemann! Gjør noen forhåndsregler hvis dere skulle finne på å gjøre dette. Hva er lov og hva er ikke lov osv.. Vær åpne og ærlige mot hverandre og ikke minst dere selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå