Gå til innhold

sex med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er ei jente/dame 33 år som er samboer og har to barn. Jeg og min sambo har diskutert en eventuell trekant eller ha sex med andre.

Vi har diskutert både en xtra mann i sengen eller ei jente.

Blir vel pepper for dette sprøsmålet, men det jeg lurer på om dere kunne ha sex med en xtra i sengen. Hva vil dere hatt ei ekstra jente eller en mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg en ekstra person i sengen, nei. Hverken mann eller kvinne. Tror jeg hadde blitt stressa over reaksjonene til mannen min. Spesielt hvis vi hadde hatt med en mann. Han hadde vært veldig obs på hvordan jeg hadde oppført meg overfor den " andre ". Gud forby hvis han hadde hatt en større kuk en han selv, he he;-) Hadde mast om dette i evigheter etterpå.

Partnerbytte derimot.....Kanskje;-)

Skrevet

Partnerbytte kunne jeg også tenkt meg.

Har hatt trekant med ei jente og det gav mersmak, men det hadde pirret litt xtra med partnerbytte.

Man må jo være trygg i forholdet hvis man skal gjøre noe sånt ellers tror jeg man kunne få problemer i etterkant. Vi snakker om alt og vi har vurdert dette og så gjerne vi gjør det en dag hvis vi treffer de rette menneskene og kjemien er der

Skrevet

Jeg hadde vurdert partnerbytte, trekant er ofte oppskrytt.

Skrevet

Tja...

Har hatt trekant men ikke med min nåværende partner. Tror ikke jeg kunne klart det nå, mest fordi han ikke hadde taklet det særlig bra. Men bare flott med ting som spicer opp sexlivet :)

Skrevet

1126

Du sier at trekant ofte er oppskrytt. Har du testet det ut siden du sier det ?

Jeg vurderer en trekant med min sambo. Det blir eventuelt med ei ekstra jente

Skrevet

Ja, forholdet må være stabilt. Man må kjenne hverandre godt for å utforske nye sider av sexlivet.

Vi prata litt om dette med et vennepar av oss. Først på tull, men fyren til venninna mi blei litt tent på tanken. Vet ikke hva hun synes, blei liksom bare med "tullesnakket".

Fant ut at hvis vi skulle forsøke partnerbytte, så skulle det IKKE være med venner. Kommer nok ikke noe godt ut av det.....på sikt....

Skrevet

Ja det har jeg, hvis ikke hadde jeg ikke sagt det :)

Skrevet

Hva var det som er så oppskrytt da :-) ?

Nysgjerrig

Skrevet

Jeg kunne ikke gjort det. Jeg vil at min mann kun skal ha sex med meg, og hadde ikke taklet å se ham med noen andre. Tror ikke han hadde taklet å se meg med andre heller.

Hadde jeg måtte valgt, hadde det blitt med et ekstra mannfolk. Kvinner gjør nada for meg.

Kudos til de som klarer å involvere andre mennesker i sexlivet med hell. Ser for meg at det ofte er begynnelsen på slutten av et forhold.

Skrevet

Dere som har hatt med ei ekstra jente i senga: Slikker dere henne?

Det hadde fått meg til å brekke meg:-( Men så tenner ikke jeg på jenter i det hele tatt heller da.

Skrevet

Til 1149

Jeg tente aldri på jenter før og hadde tidligere kun hatt sex med menn.

Så skjedde det en gang før jul at jeg var overstadig beruset at jeg hadde sex med ei jente, med min manns tillatelse. Jeg husker ikke så mye av det men det pirret liksom litt i meg. Lang historie kort. Jeg tenkte mye på dette og det ble til at jeg og ei venninne som jeg fortalte dette til hadde sex i edru tilstand. Og jeg var overasket over hvor mykt og godt det var. Og ja jeg slikket fitte. Jeg forstår faktisk hvorfor menn liker det så godt.

Jeg synes det var pirrende og deilig, men som sagt alle sin smak.

Skrevet

Jeg er gift, men bi-fil og åpen om det. Om man "slikker" en pikk eller fitte er nok ikke det som er så viktig . Det er at man har lyst til å ha sex med vedkommende.

Det er jo nok av heterofile som ikke liker å suge en pikk også.

Jeg er nok mer Ole Brum

Skrevet

Definitivt med ei jente. Har hatt det flere ganger og kommer garantert til å ha det igjen

Skrevet

Jeg har hatt trekant mange ganger, men ikke med min nåværende mann. Kommer ikke til å ha det heller. Jeg er altfor redd for mine egne reaksjoner i etterkant. dessuten må det være med en jeg kjenner kjempegodt fra før, som jeg vet hvor jeg har...

Skrevet

Nei, kunne ikke tenkt meg det.

Jeg mener at sex er noe som er mellom de to personene som er i et forhold, og at det er noe av det som tydeligst skiller et ekte forhold fra et veldig godt vennskap. Sex med andre føler jeg at reduserer forholdet til noe mindre betydningsfullt. For min del så hører sex og følelser sammen, og om en kan dele det seksuelle med noen andre så tenker jeg at da kan ikke følelsene mellom de to være særlig sterke.

Jeg tenker at slik eksperimentering hører til i singellivet og ikke når en liksom skal ha bestemt seg for hvem en skal leve sammen med og dele alle intime ting med.

Men det er min mening, hva andre velger er helt opp til dem. Det viktigste er vel at begge er enige om hva som utgjør forholdet deres og hva som faktisk skiller dere fra bestevenner. Og for all del: Ikke gjør noe som dere bare har "snakket litt om" en kveld dere var litt ekstra kåte. Slike ting bør være nøye gjennomtenkt og ikke minst må dere vurdere om dere kan leve med et "worst case scenario".

Er det f.eks verdt å risikere at forholdet ryker for en trekant? Det har skjedd før selv om det var helt utenkelig i forkant.

Skrevet

Vi snakker om å dra på swingersklubb.

Jeg er egentlig ikke interessert i trekant med mannen, men kunne gjerne vært med på partnerbytte.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg trekant, men ikke med samboeren min. Skulle jeg gjort noe slikt skal jeg være singel! Hadde vi hatt en ekstra dame hadde jeg blitt megasjalu, og med en ekstra mann ville nok han blitt sjalu...

Blir jeg noen gang singel igjen, og sjansen byr seg er det meget mulig jeg tar den ;)

Skrevet

Nei ikke en gang til :P Hadde trekant en gang med en knullekompis, men jaggu endte det ikke opp med at hu vi hadde trekant med rundstjal oss!!

-Vi kjente henne litt..

Huff mange rare opplevelser man skal ha i livet..

Skrevet

Jeg er godt gift med verdens beste mann i mine øyne. Vi har eksperimentert innen sex på mange områder. Som swingersclub o.l

Jeg har hatt jentesex flere ganger hvor han har både sett på og ikke. Vi er trygge på hverandre og stoler 110% på hverandre. Vi gjør ikke noe uten den andre sitt samtykke. I vårt forhold så er det slik at kjærlighet og elskov er kun mellom oss. Sex er noe annet. Det er respekt som gjelder og vi har aldri gått ut over grensene vi i felleskap er blitt enige om.

Dette må på plass før dere vurdere dette ellers vil dere angre, det har jeg hørt mange historier om. VI har det veldig bra sammen , andre ser sikkert på oss som rare, men det gir jeg f... i vi har valgt vårt liv og vi har det utrolig bra sammen.

Skrevet

Måtte vært med ei jente .

Drømmer ofte om det, men vet ikke om jeg tør ta steget fullt ut.

Skrevet

Vi har hatt sex i samme rom som ett annet par noen ganger, det har vært veldig pirrende. Vurderer å ta steget videre

Skrevet

Aldri prøvet det, men min samboer maser litt om en trekant med ei dame, jeg må egentlig si at tanken tenner meg mer og mer. Så hvem vet.

Inntil videre er det bare i fantasien.

Skulle gjerne hørt erfaringer fra andre

Skrevet

Har bare gode erfaringer med dette. Men man må leve i ett stabilt forhold hvor man kan snakke om alt. Vi har vært på flere swingersclubber i norge og utland og fungerer som ett krydder i vårt sexliv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...