Gå til innhold

Et lite spm om ømme pupper og vonde brystvorter.. :)


lillemirakel2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk el-testene mine idag og tok en med en gang som var negativ.. (men som vanlig to tydelige streker) så nå satser jeg på at det kanskje var el-tester jeg kjente på søndag og at jeg har ikm neste helg igjen.. Tviler, men det er lov å håpe??

 

Ellers så har jeg bestilt legetime og håper jeg får en bedre mottakelse av den nye legen i forhold til den jeg hadde før.. Nå VIL jeg få noen svar på om det er noe galt med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, krysser fingrene for deg :)

Håper legen er bedre ja, dumt med leger som ikke forstår!! eg fikk tatt blodprøver allerede etter 3 mnd.. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Cryst@l?? Ser du har begynt å spotte (eller blander jeg deg med en annen)? Har du tatt noen tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, stemmer det. 2 dag med spotting.. BLIR GAL!! hehe.. hva er vitsen med det, hvorfor kan jeg ikke bare få mensen hvis det skal komme uansett..?

og er det ikke vanlig å spotte 11-12 dpo? ikke 14dpo......! har kjøpt test så eg skal prøve å vente til helga. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å vente til lørdag!!! DEN VAR POSITIV!! Det lyste GRAVID etter 5 sek!!!!!! Bare hold fast nå spire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar å gratulerer deg her også jeg Cryst@l!! :D:D er virkelig glad på dine vegne altså:D krysser fingrene for at spiren holder seg godt fast :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad for å høre om nyheten din Cryst@l så jeg må bare gratulere deg her inne også:) Krysser fingrene masse for at spira holder seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...