Gå til innhold

Gratis fotografering for dere i Bergen:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå liker jeg deg også :-) Veldig kjekt med tilbud om gratis fotografering, men har termin i morgen så vet ikke hvor lett det blir å få til i nærmeste fremtid! :-)

Skrevet

JO! Vinterbarn, ring meg med en gang babyen er født!!!!! Jeg har sååååå lyst å fotografere en så fersk baby som mulig, hehe;-) Kanskje et par uker gammel:-)

Haha jeg høres helt gal ut men er ikke det altså;-) Si i fra hvis du vil, for det hadde vært supert:-)

Skrevet

Heisann.

Jeg er nok alle fotografers mareritt, og tør egentlig ikke gå til fotograf pga det.

Jeg har et bittfeil. Folk sier de ikke ser det. Men jeg ser det utrolig godt, og det er ikke tatt mange bilder av meg siden jeg var veldig liten.

Utfordringen blir å skjule bittfeilen og få fokuset over på noe annet.

Jeg kan ikke smile med tennene, og føler ansiktet blir rart på bilder når jeg smiler med lukket munn. Så må nok bli dramatiske/alvorlige bilder. Eller noe sånt! :-P

I det siste har jeg irritert meg over at jeg ikke har bilder av meg selv, og at det ikke er så enkelt å ta bilder av meg. Det er vanskelig.

Så om du vil ha en utfordring så kan du få knipse noen bilder av meg om du vil! :-) Kan gjerne betale deg også! :-)

Skrevet

Liker deg på facebook:) Jeg vil hjerne ha bilder av meg og ungene! Sneder jeg deg en mail da el? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...