Gå til innhold

Gratis fotografering for dere i Bergen:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt eg ikkje bur i Bergen! (bor 2 timer unna)

men liker siden din fordet ;)

Skrevet

Tusen tusen takk:-) Du får si i fra hvis du stikker innom byen;-)

Skrevet

Vi trenger et familiebilde da siste fotografering gikk rett vest.

Men vi er en gjeng som kan drive enhver fotograf til vanvidd.....men med en god latter på slep selvfølgelig.

Men barnetekke er stikkordet, noe siste fotograf ikke hadde, noe som igjen gjorde at hele seansen gikk dit den gikk, he he.

Så kan alltids Like på Facebook......

Skrevet

Hmmmmmmmm :)

Interessant! Kunne veldig gjerne tenkt meg noen bilder av meg og gravidemagen, sammen med hun som skal bli storesøster. Det hadde blitt noen koselige bilder altså..

Hvor er det du holder til henne, Mona?

Skrevet

Hei, og tusen takk for tilbakemeldinger!! Jeg trenger øving og syns det er knallgøy, så tar gjerne i mot alle som har lyst!!

Frokostquiz: Utfordringer er alltid gøy:-) Har en liten idé som vil passe perfekt for en familie:-)

Litt av "problemet" er at jeg kun har studio tilgjengelig på dagtid. Det kan jo være en ulempe for mange. Men kan klare tretiden om det ikke er for tidlig. Tror det er det seneste jeg får til.

Jeg har studio i det nye kulturhuset på Nesttun, ikke langt fra bybanestoppet:-)

Mammaere....: Jeg har tatt et par gravidbilder men kun hatt én modell. Tar GJERNE i mot flere!! :-) Er du langt på vei? Har lyst å lage en montasje nemlig, av en gravid, hvor jeg tar bilder fra 3. måned og hver mnd til høygravid, pluss bilder av nyfødt baby og babyen med mammaen:-) Dette er et prosjekt jeg ønsker å få til, og du vil i så fall selvfølgelig få rabatt på montasjen også!

Ta gjerne kontakt dersom dere ønsker fotografering, da blir jeg lykkelig<3 Hehe:-)

Skrevet

Jeg er 21 uker på vei, så er jo lenger enn 3.måned, men likevel ikke sååå mye lenger. Vet ikke om det er interessant da?

Jeg skal uansett like siden din på facebook. Du er kjempeflink og kreativ!

Så kan jeg jo sende deg en mail på facebooksiden din, og så kan vi se hva som kommer ut av det :)

Sender den i morgen jeg, hører sengen rope.. Når sant skal sies så roper den ikke lenger, den kommanderer ;o)

Skrevet

Litt for sent for akkurat den montasjen, men tar selvsagt bilder likevel:-) Det er mye gøy man kan gjøre og jeg er veldig inspirert for tiden, hehe;-)

Vet ikke om jeg har mailboks på Facebook jeg, pga. at det er firmaside. Men hvis du trykker på info står mailadressen der!! :-)

God natt og sov godt, drøm søte drømmer;-)

Gjest amandine
Skrevet

Og tenk om jeg kunne fått til å bli tatt bilde av med ungene og mamma 4.februar??? Da er det planleggingsdag? Og mormora er på besøk i byen fra andre siden av landet...

Skrevet

Da er det planleggingsdag her også, men jeg skal se om jeg kan få det til!! Gir deg en tilbakemelding så fort jeg vet, satser på at det går i orden:-)

Skrevet

Vi er kjempe intr, må bare se om vi får muligheten til å ta det på dagtid en dag.

Tar du brudebilder også kanskje?

Giftet meg for 2 år siden, det var suprise bryllup og gjort på sparket. Så har jeg enda ikke komme meg til fotograf for å ta bilder med kjolen :P Som jeg kanskje burde!

Tar du bilder ute? Eller bare inne?

Skrevet

ConsuelaBananaHammock: Takk for forespørsel! Jeg har foreløpig ikke tatt brudebilder, men jeg har UTROLIG lyst!!! Har det på listen over ting jeg må få inn i portfolioen, så at dere ikke skal gifte dere nå, er egentlig helt supert. En perfekt mulighet for meg, og da får jo dere også brudebilder til en billig penge! :-)

Jeg har tatt en del bilder ute men som sagt ikke brudepar. Men kan absolutt få det til om dere ønsker det! :-)

Skrevet

Så bra!

Kan kontakte deg igjen inne på FB, så ser vi om vi finner en mulighet for det :))

Skrevet

Nå liker jeg limonade på facebook jeg og=) Lurte litt på ang det med gratis fotografering. Hvor lenge varer tilbudet ditt? Jeg vil gjerne bli tatt bild av med ungene,men jeg holder på å slanke meg, så vil gå ned ett par kg til, hehe

Skrevet

Så snill du er:-) Nå har du jo likt meg mens jeg har skrevet det tilbudet, så da skal du få gratis fotografering selv om det går en stund;-)

Bare send meg en mail på [email protected] og skriv at du er tyrkisk pepper, hehe;-) Så skal jeg huske det:-)

Skrevet

Dytter denne litt jeg:-D

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Så flink du er;)

"Liker" selv om jeg bor på en helt annen kant av landet...*s*

Skrevet

Så søt du er, tusen takk:-) Jeg har jo veldig lite bilder, og noen av dem er tatt med helt feil utstyr, så er langt i fra alle jeg er fornøyd med. Men jeg trenger MANGE modeller, så derfor er gratis fotografering en bra ting:-)

Skrevet

Jeg liker deg også på fb :)

Vi stiller gjerne på en fotografering, helst når vi har mannen sine barn her også, sånn at vi er hele familien på 7. En gjeng du kunne tenkt deg å fotografert?

Skrevet

prøvde å svare deg på pm monajenten men det gikk ikke ann å sende til deg. Tror du må slette noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...