Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #26 Skrevet 4. februar 2011 Forsvarer du at du stjeler din fars gaver og gir dem til noen andre? Det var ikke en gang du som hadde gitt dem til ham! Stå i skammekroken til du har kommet på bedre tanker!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #27 Skrevet 4. februar 2011 Ut fra det HI sier i tråden her så virker det jo ikke som om faren hadde flere ildfaste former enn de hun tok og da blir jo hele greia hjernedødt? Minst en ildfast form er jo en nødvendighet på et kjøkken spør du meg. Hvordan den ser ut spiller da ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #28 Skrevet 4. februar 2011 Hva med rett og slett å spørre faren sin før man tar ting som han eier?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #29 Skrevet 4. februar 2011 herlighet, er det SÅ ille det hun har gjort ?? litt rydding i hyller og skap skader da svært lite... hvor gammel er denne mannen, forresten ?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2011 #30 Skrevet 4. februar 2011 Ja, akkurat det at jeg ikke spurte var tabben her. Men jeg kjenner faren min og vet at han aldri bruker steikeovnen til noe som helst. Så det var grise-uheldig at svigerinna mi skulle henge seg oppi dette. Jeg ville uansett ikke kommet på å spurt henne. Men jeg har tre ildfaste former selv, og to av dem bruker jeg ikke. Så det er ikke underskudd på slike former liksom. Skal sette ei av dem hos faren min. Syns alle de jeg har hos meg er mye finere enn dem jeg ga vekk til NMS Gjenbruk, men det er vel forskjell på smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå