Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #26 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde dratt dit for å se om det er liv i huset/leiligheten (husker ikke hvordan dere bor) Om det ikke vistes tegn fra ham, ville jeg ringt politiet, og meldt ham savnet. Evt. hvis de ikke bryr seg, ville jeg anmeldt ham for å ha skadet deg. Da finner de han nok. Lykke til, HI. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ville aldri bodd med en så ustabil person.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #27 Skrevet 24. januar 2011 Var der istad etter jobben en tur, enten gjemmer han seg fordi han er redd jeg kommer til å prate om det.. Eller så er han ikke der. Fikk hjelp av ei dame som bor under oss, så jeg kom meg opp ihvertfall - hjelpte ikke så mye siden døra inn til oss var låst.. Søstra hans hadde fått tak i han inatt, men han var ikke så pratsom.. Så, han får vel bare gå å surre helt til han selv velger å gi seg. Jeg orker ihvertfall ikke å prøve mer. Med engang jeg kommer meg inn i leiligheten, tar jeg det sønnen min og jeg trenger og reiser. Aksepterer ikke akkuratt det han har gjort, og det burde han skjønne. Ja, Jeg og famillien hans har tenkt å melde han savnet eller ihvertfall få de til å våkne øya slik at de finner ut hvor han er. Takk!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #29 Skrevet 25. januar 2011 Du får krysse fingrene for at han er borte!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #30 Skrevet 25. januar 2011 Søstra hans hadde fått melding om at han var hos en kompis.. Og hvorfor skal jeg krysse fingrene før at far til mitt barn er borte?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #31 Skrevet 25. januar 2011 bra at han gav lyd fra seg. nå håper jeg han ber deg om unnskyldning for denne utrolig slemme oppførselen...har vondt av deg, jeg. ingen skal bli behandlet sånn!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #32 Skrevet 25. januar 2011 HI Jeg skjønner ikke hvorfor du sitter å venter på at han skal dukke opp å låse deg inn, du bor der også ring låssmed så du kommer deg inn i ditt hjem, så kan du hente sakene dine og barnets.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #33 Skrevet 25. januar 2011 Ja.. Tror ikke han vil prate med meg enda, er vel redd åssen jeg vil reagere. Har fått hentet klær og det som er mest viktigest før sønnen min! :-) Så, får jeg se åssen det ordner seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #34 Skrevet 25. januar 2011 Og hva er han verdt for deg? Er han verdt dette? Du bør faktisk gå fra ham. Jeg kjenner den der lusa på gangen, og det blir ikke bedre.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #35 Skrevet 25. januar 2011 20:04. Ja, som jeg skrev, Jeg har hentet det viktigest før barnet mitt og meg. Jeg sitter nok ikke å venter, skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #36 Skrevet 25. januar 2011 Vi har en sønn sammen. Vi burde prøve å få prata om det, før jeg bestemmer noe som helst, før sønnen våres sitt beste.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #40 Skrevet 17. april 2011 Jeg kom meg inn tilslutt og hentet det som var mitt og guttungen sitt. Og nå bor jeg og han alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå