Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 jeg og samboeren var ute på byen inatt.. Han slo seg plutselig vrang siden det var noe episoder med en gammel mann som hadde kommet før nær meg. Han begynnte derfor å si han skulle gå tilbake til eksen sin.. Som det ble slutt med før 3 år siden. Jeg ble med han ut litt før det var så bråkete inne, vi måtte jo prøve å prate om det.. men neida, det ville han ikke .. Heller så dytta han meg litt, så jeg virkka foten min i trappa.. Dum som han er så gikk han uten å tenke på at jeg kunne ha slått meg eller noe slikt. Mye om og men, så bestemmte jeg meg at jeg skulle gå til jobben 10 minutter enda.. Jeg visste det var folk der, men sjukt vondt å måtte gå på foten.. Når jeg endelig kom fram, insisterte folk på at jeg måtte til legevakta.. Jeg hadde skjært meg opp i fingeren og ødelagt foten. Ble med til legevakta etter mye diskusjon - det visste seg at jeg hadde forstuet foten. Fikk derfor krykker, og ble kjørt hjem. der møtte sambo meg med at jeg ikke trengte å prøve å komme meg inn.. før der skulle jeg ihvertfall ikke være i natt.. Så jeg kunne bare ligge på gata..Fikk derfor døra slengt opp i nasen omtrent. Jeg betaler like mye som han, så han har vel egentlig ingen rett til å gjøre det? Satt vel ute på trappe ved leiligheten og håpte på at han skulle slippe meg inn.. Gadd ikke sitte der mer etter en stund, men valgte heller å gå tilbake til jobben..eller prøve å finne en sjåfør.. FIkk noen til å kjøre meg til mine foreldre ( nødløsning ). Sov der inatt.. Har prøvd å komme meg hjem, men ingen åpner, han svarer heller ikke på telefon.. Og ingen i slekta hans har hørt noe fra han.. Burde jeg være bekymret?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Er han noe å være bekymret for syns du?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Så lenge dere begge ståt som eigere på boligen så kan ikke samboeren din kaste deg ut nei.. Om dere leiger så er det den kontrakten står på som er "eigeren" om den står på begge så kan han heller ikke kaste deg ut nei.. Men syn snå egentlig at dene mannen høres ut som en skikklig tulling. Når du får tak i ham så går du rett hjem og pakker sakene dine og kommer deg bort fra denne tullingen..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Du være bekymret? Er da han som burde være bekymret for deg! Synes ikke man skal finne seg i å bli kastet ut av sitt eget hjem.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Ja, vi står begge som "eigere".. han er egentlig verdens herligeste i "edru"tilstand.. Er egentlig _litt_ bekymret før at det har skjedd noe med han.. veit det bare er tull JEG er det, men..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Nei, du burde ikke være bekymret! Men han bør absolutt være bekymret for deg!! Regner med at dere har barn, hvor er det/de??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Det var noen episoder med en gammel mann som hadde kommet før nær deg? Hva betyr det? Du ser tydeligvis ikke noe feil med denne mannen, selv om han er et rævhål. Har du ikke vett til å komme deg vekk, er det ikke noe jeg kan hjelpe deg med.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Du burde heller bekymre deg for at du er en dørmatte, og dørmatter går det ikke bra med.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Vi har en sønn.. Han var hos sine besteforeldre. Ja.. En eldre mann da, før å si det slik. Han begynnte å klå litt, jeg gidde han flere advarsler om at han ikke skulle komme nær meg. Gikk unna med engang han "prøvde" seg, og det var da samboeren begynnte.. har vel like mye feil i dette som sambo har. Eller kanskje litt mer, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Nå må du gi deg! Du skriver jo at du ga beskjed til denne "gamle" mannen og gikk unna, Da er det jo ikke din feil!! Håper du får øynene opp, og ser at samboeren din IKKE behanlet deg pent i denne situasjonen. Hadde det vært meg hadde jeg måttet jobbet hardt for å klare i tilgi min samboer hvis han hadde gjort dette mot meg. Men har du ikke nøkkel? Hvor er du og din sønn nå? Håper dere er hos noen som tar godt vare på dere!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 Du må jo være komplett idiot? Samboeren din dytter deg så du blir skadet (og gir faen i det), pga en full fremmed prøvde seg på deg- noe du ikke kan noe for-, for så kaste deg ut fra din egen leilighet og la deg sitte ute i vinterkulda midt på natta? Og du mener han er noe å samle på? Og mener det er din feil? Du er virkelig symbolet på dørmatte og kuet kvinnfolk. Hvis han er en så stor idiot i fylla som du beskriver, burde han slutte å drikke.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 20:36 - Jeg vet at han ikke behandlet meg noe pent.. Joda, jeg har nøkkel.. Men hadde ikke med meg den, Siden kvelden skulle være en fin kveld mellom meg og Sambo, så tenkte jeg at jeg ikke trengte å ta med nøkkelen..Nå i ettertid syns jeg det var dumt jeg ikke tok med meg den... Jeg og sønnen min er hos foreldrene mine, skal også være her til imorgen, ihvertfall. 21:08 - Joda, jeg er sikkert en komplett idiot. Men så var jo også Samboeren litt full.. Så ikke sikkert han mente det? Ikke at jeg vil beskytte han heller.. Jeg aksepterer ikke at han er slik.. Jeg mener ikke han er noe å samle på.. Men tenker mye på det at vi har sønnen sammen, og dumt hvis dette skal klare å ødelegge før oss.. Jo, Takk.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Det er ikke greit å oppføre seg halvveis voldelig og sykelig sjalu, selv om man er full. Og gjør man det, så bør man holde seg edru hele tiden. 21.08
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Gikk dere ikke ut sammen? Var han ikke der for å true den gamle mannen som var innpåsliten? Men uansett, jeg hadde også vært bekymra akkurat nå. Hadde nok knust ei rute for å komme meg inn.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Nei.. Ikke hørt noe fra han.. Stakkar guttungen som merka det var noe, siden ikke pappa var tilstede her. prøvd å ringt han endel ganger, men gir opp før idag.. Skulle ikke forundre meg om han satt å drakk enda.. Vi gikk ut sammen.. Han gjorde ingenting når han eldre mannen "prøvde" seg.. han har blitt kasta ut fra der vi var før.. så, han prøvde å beherske seg ovenfor han..tenker jeg. Så, var vel heller jeg som fikk tåle "støyten" denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 Tuller du, eller er du virkelig så dum som du virker?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #21 Skrevet 23. januar 2011 Er det virkelig normalt at han ikke lar høre fra seg en hel dag??? det er da ikke normal oppførsel når man har barn sammen. Jeg var selv sammen med en ustabil tullekuk før, og jeg ble også skitnervøs da jeg ikke hørte fra ham. Man frykter det verste samme hvor idiotiske disse mannfolka er. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gått hjem og funnet ut om han var der eller ikke, slik at du iallefall kan slå deg til ro med dette. Videre bør du absolutt ikke gå ut på byn med ham lenger. Dette er en ting dere bør velge bort hvis forholdet skal fungere. Og han bør VIRKELIG stå til rette for det han har gjrot. HVis han bagatelliserer detta da har han skikkelige problemer, og du bør komme deg vekk, for din egen skyld og barnet
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #22 Skrevet 24. januar 2011 Oiii... Skal du være bekymret spør du... Ja det synes jeg du skal, for deg selv og barnet deres. For din mentale helse og for fremtiden. Jeg håper for din egen skyld du både er så ung og så dum som du virker, og jeg håper for din del du er dyslektiker også, det vil nok gjøre verden til et litt lettere sted for deg. På den annen side, dersom du skulle være noe annet enn hva du gr utrykk for å være, skaff hjelp. Dersom din intensjon er å bli i forholdet, så trenger dusten du er sammen med seriøst å lære hvordan man behandler kjærester og ikke. Hva som er greit og ikke, og ikke minst bør han aldri igjen drikke alkohol sammen med deg. For et rasshøl!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #23 Skrevet 24. januar 2011 Enig. Jeg skjønner at du er glad i ham, og han har sikkert noen gode sider. Dette hadde jeg ALDRI godtatt, jeg er ikke spesielt tøff av meg men jeg vet at jeg er verdt noe. Jeg er verdig respekt, kjærlighet og forståelse - noen som ikke viser meg det, selv etter alkoholintak, er luft for meg. Synes du det virker som han respekterer deg? Og hvordan reagerer du som mor, når han velger å ikke vise interesse for sønnen din og heller fokusere på hvilke mengder alkohol han kan innta over et gitt tidsrom?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #24 Skrevet 24. januar 2011 Hahahaha. Snakker du om dysleksi, 01.03? Snakk om å kaste stein i glasshus.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #25 Skrevet 24. januar 2011 Jeg glemte visst å skrive at jeg ikke trenger å få slike svar. Litt teit du kommer å sier / håper jeg både er dum, ung og dyslektiker. Ikke at jeg bryr meg, men synes det er så lite vits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå