Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #26 Skrevet 23. januar 2011 Vi har IKEA-kjøkken, hatt det i snart tre år, og ingen problemer med at det blir merker i det. Det var også veldig lett å sette sammen(jeg gjorde mye alene), og det ble pent, rev ned det gamle kjøkkenet på torsdag, og på søndag var det nye helt ferdig, men da jobbet gutta fra 10 om morgenen og hele dagen, hele helga! Ellers har vi lite IKEA, rett og slett fordi det er for langt unna, og mange av møblene syns jeg ser billige og kjedelige ut. Kjøkkenet bestilte jeg usett over nett, den kjøkkenlageren deres er jo helt genial!
Gjest Skrevet 23. januar 2011 #27 Skrevet 23. januar 2011 Det har nok sammenheng med at IKEA er flinke på det folk flest synes er fint + at prisene er uslåelige Jeg trives godt med mye fra IKEA jeg og har ofte endt opp med å kjøpe der selv om vi har råd til annet. Jeg synes ikke andre produseter har så veldig mye bedre kvalitet med mindre man skal opp i 30.000 kronersklassen for et spisebord og det syns jeg ikke møbler er verdt. Men så er jeg verken spesielt opptatt av interiør eller av å ha personlig stil på hjemmet. Jeg vil ha det praktisk og koselig
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #28 Skrevet 23. januar 2011 Enig med kaklehøna:) Mine foreldre pusset opp både bad og kjøkken for noen år siden. Kjøkken var Ikea og bad var noe annet. Badet har det bare vært tull med, mens kjøkkenet står like fint selv 11 år etter... Ikea is brilliant!! Ære Være den gamle svensken som oppfant det! ( som nekter å bruke mer enn 100 kr i måned selv om han har millioner på konto)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #29 Skrevet 23. januar 2011 Jeg velger heller ikea enn kjempe dyre ting, for da er det ikke så ille å bytte ut om noen år. Deilig med forandring.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #30 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har enda til gode å se et kjøkken fra IKEA som ikke ser veldig IKEA ut. Jeg syntes de virker hengslete og de blir fort stygge. Nå har jeg bodd i to hus med IKEA selv og har det på hytta så vet virkelig hva jeg prater om. Vi kjøpte det på grunn av pris men nå har jeg kostet på meg et skikkelig pent design kjøkken. De vaskbare trekken på sofaene krymper 10% og det vil si at de blir angangsbruk. Da blir det ikke lengre billig. Alle har de samme tingene og det er jo super kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå