Gå til innhold

Prøvd jentesex?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, man skal ikke kimse av onani.

Men som jeg skrev: JEG trenger en penis for å gidde å ha sex med NOEN. Ikke for å onanere altså, men for å ha sex SAMMEN med en annen person.

I dette ligger det vel underforstått at jeg tiltrekkes seksuelt av MENN og ikke av jenter.

Tro det eller ei, det er helt normalt! Jeg tør faktisk til og med påstå at vi er i flertall, vi som kun tiltrekkes seksuelt av motsatt kjønn!

Ikke at det er noe galt i det motsatte, men det virker jo nesten som om folk blir provosert av det faktum at noen ikke tiltrekkes seksuelt av det motsatte kjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det, har ikke lyst til det heller. Jeg tenner utelukkende på menn.

Hva som er unormalt og så forferdelig med å bare tenne på et kjønn, skjønner jeg ikke helt. Det kan nemlig virke som om folk her inne mener det er det.

Skrevet

Japp :) prøvde første gang med solid promille (og det var strengt tatt ikke jentesex, men trekant med meg, en kompis og en venninne). Halvannet år senere er jeg i et forhold med verdens vakreste jente (som var hetero og trysexual da jeg prøvde meg på henne for snart et år siden), men sier ikke nei takk til et mannfolk i ny og ne. Med kjæresten min tilstede, selvfølgelig ;)

Skrevet

Satt og så på den videoen med hun dama som onanerte ved hjelp av pusten og kom til å tenke på at jeg alltid har hatt lyst til å prøve jentesex egentlig....

Er det noen her inne som også kunne tenke seg å prøve?

Skrevet

Ja, har hatt sex med mange venninder jeg. De har alle kjærester i dag, så de er ikke lesbiske eller noe sånt. Jeg derimot, er blitt usikker på hva jeg liker:((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...