Gå til innhold

Prøvd jentesex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er noen som har prøvd det?

Jeg har prøvd det en gang før og jeg må si det falt i smak...

Spennende var det, virkelig!!!

Det piffet opp sex livet vårt selv om vi ikke trengte det sånn sett

Jeg har drømt mye om det etter jeg ble gravid.

Jeg lurer sånn på hvor mange som har prøvd dette og hvor "normalt" det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd og liker det :-)

Skrevet

Jeg synes jentesex er oppskrytt

Skrevet

1803

Kan du fortelle meg hvorfor du likte det ?

HI

Skrevet

Nei, har aldri hatt behov for det. Jeg er nemlig ikke lesbisk

Skrevet

Har prøvd det en gang, men det var trekant sammen med kjæresten min.

Syntes det var litt spennende, men egentlig ganske rart også.

Var litt "tryggere" når vi var 3 om det, tror jeg hadde syntes det hadde vært mere skummelt om jeg hadde vært alene med ei jente

Skrevet

Fantasert

Har kysset og kost litt på ei annen jente, hadde mannens tilatelse

Men nå som jeg har giftet meg og fått barn så er ikke lysten til å utforske mer til stede. Men tiden kan sikkert endre seg. Og jeg drømmer om det når jeg onanerer.

Skrevet

Kun klining her.

Ser du 1811 skriver er ikke lesbisk. Er man nødvendigvislesbisk eller bifil om man prøver å ha sex med en annen jente?

Det er kanskje en helt annen diskusjon, men jeg bare spør.

Hvis jeg hadde hatt det tror jeg ikke at jeg hadde vært noe annet enn hetrofil alikel

Skrevet

Sorry mente 1805

Hilsen 1820

Skrevet

Kanskje ikke, men jeg er enten du tror det eller ikke så hetero at det for meg ikke er normalt å ha sex med damer. Faktisk er det kvalmt. Hva som føles normalt for andre er en annen ting.

Skrevet

Det er "mykt" og anderledes.

Det erstatter ikke sex med menn men er et godt supplement ;-)

Hilsen 1803

Skrevet

Ja har prøvd det og det var spennende. Det er såpass åpenhet rundt det å være bifil eller å ha fantasier om det samme kjønn at jeg tenker ikke at det er noe unormalt.

Skrevet

Du forstår visst ikke hva jeg skriver du... FOR MEG er det unormalt, for jeg er så hetero som det går an å bli. Hva som er normalt for andre får være deres sak. HI ville ha alle synspunkter, og hun fikk mitt. Get over it.

Skrevet

Du lurer på hvor mange som har prøvd jentesex og hvor normalt det er, så du spør damene på Bim? Hvor mange som svarer bekreftende på dette her er jo helt verdiløse tall rent statistisk, for du aner jo ikke hvor mange det er i forhold til de som IKKE har prøvd.

Google i stedet du, hvis du vil ha ordentlige tall. Du finner noen interessante tall her: http://www.geocities.ws/siste_dager/skole57.html

Skrevet

Er det et antonym til guttejentesex?

Tøysebegrep.

Skrevet

Prøvd, og synes det var rå herlig :-)

Skrevet

Jeg elsker jentesex. mykere og uten skjeggstubber

Gift med 2 barn

Skrevet

Ikke prøvd, tanken byr meg i mot.

Jeg trenger en penis for å gidde å ha sex med noen:)

Skrevet

stakkars deg 1915 må du ha penis.

Du onanerer vel heller ikke da

Skrevet

stakkar deg, skjønner du ikke forskjellen der?

Skrevet

19:17:

Eh.. jo, jeg onanerer da på lik linje med de fleste andre, hvorfor i all verden spør du om det?

Du vet forskjellen på onani og det å ha sex med et annet menneske?

Og hvorfor i alle dager syns du synd på meg? Jeg lever veldig godt med å være hetrofil uten å være tiltrukket seksuelt av jenter. Jeg hører vel sånn sett til flertallet. Syns du synd på hetroseksuelle, er det det du sier? Syns du synd på menn som ikke er tiltrukket av andre menn, som vil ha en vagina og ikke en penis?

Merkelig, du virker nesten litt snurt over at jeg ikke føler seksuell tiltrekning til jenter. Er du litt forelska i meg? :)

Hilsen 1915

Skrevet

Jeg har prøvd, og snart et år senere har jeg fortsatt. Case closed. Penis er gøy, men kjæresten min er det deiligste jeg vet om. :D

Skrevet

Poenget mintt var at sex trenger ikke ha noe med penis å gjøre

Onani er goså sex

Skrevet

1915 ååå ja du tenner meg så utrolig mye

Skrevet

Jeg er 32 år, hetero, samboer, 1 barn, aldri prøvd jentesex men fantaserer om det, bor på sørvestlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...