Gå til innhold

I dag levde jeg ut fantasien min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet også hvem hi er,hun har bare forandra litt på historien sin.Du blir likevel gjenkjent skjønner du;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nå ble jeg nysgjerrig.. Hvordan vet så mange hvem HI er plutselig`??

Skrevet

Herregud, det virker som om dere tar det personlig at Hi har vært utro jo! "Jeg veit hvem du er" - så teit!

Fakta er at om lag halvparten av alle kvinner og menn som er i et forhold er utro en eller flere ganger. Skal dere ta det like personlig hver gang det skjer?

Skrevet

Tja, jeg tipper kona til han hun knuller med tar det personlig.

Skrevet

Jeg gjorde det samme for noen år siden, det var rett og slett forløsende! Ville ikke vært det foruten men er glad vi kuttet ut før det ble oppdaget.

Skrevet

Det vil jeg i aller høyeste grad anta ja, men han har vel ikke 15 koner som alle sitter på Dib og svarer på denne tråden i kveld?

Skrevet

Haha, nå vet jeg også hvem hun er! Historien går på facebook nå, med bilde av dem begge to! Jeg ler meg ihjel!

Skrevet

FANTSTISK! Så det jeg også!!!! :D

Skrevet

Jeg trodde hele greia var kødd, men nå har jeg fått meldinga også! Sprer for harde livet her!!

Skrevet

Hvem er det da?

Sjekker face, men ikke noe spennende der:(

Skrevet

Ingen kødd dette her. Slapp av, dere andre, meldinga dukker nok opp hos dere også snart.

Skrevet

Fredagen min har gått med til rydding av hus. Mannen er borte på fest og jeg TRENGER litt drama. Link, please:)

Skrevet

hakke sett noe påå face jeg

Skrevet

Herregud, kan ikke en av dere bare si hva som foregår på FB da, så slipper vi andre å lure så jævlig???

Skrevet

åååååå! Gi meg en link da ;)

Vær så snill!!

Skrevet

Helt enig! Er det noen som bare lurer meg her eller? Jeg er så nysgjerrig!

Skrevet

Det er, imotsetning til hva mange her inne tror, IKKE LOV til å navngi personer.

Skrevet

men hva med å google det? Noen som har prøvd?

Skrevet

Jaha, hva eksakt skal jeg google da?

Skrevet

Trenger ikke navngi noe som helst. Det må da gå an å gi en generell beskrivelse av hva som forgår på FB uten å navngi noen? Hvis navn MÅ nevnes, så bruk X og Y da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...