Gå til innhold

I dag levde jeg ut fantasien min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lengre tid hatt et godt øye til en tidligere kollega. jeg har fantasert om denne mannen i 3 år og har hatt mange våte drømmer. Han er 20 år eldre enn meg, men han har en voldsom sexappeal. Bare jeg tenker på ham så kiler det i hele kroppen..

I dag hadde vi sex, og det var helt fantastisk. Vi er begge gift, men vi kommer nok til å fortsette å treffes. Føler meg 10 kilo lettere nå som jeg endelig fikk uttrykt hva jeg følte og jeg i tillegg ble møtt med likesinn.

Jada, jada - det er feil å være utro, men dette er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd!!

Måtte bare få fortalt til noen på et vis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj- di samvittighetsløse hore! :)

Skrevet

Fint for deg.

Men kom deg vekk fra mannen din, du fortjener han ikke!

Skrevet

Typisk prektige dib fruer! Dere vet da ingenting om forholdene rundt dette. Det finnes alltid flere sider, og et er da ikke sikkert mannen hennes har bare rent mel i posen heller, hva vet vi??

Flott for deg Hi, kanskje har du endelig møtt din sjelevenn. Er for øvrig enig i at du bør komme deg bort fra mannen din, men fordi du fortjener å være hundre prosent lykkelig uansett hvem det måtte være med ;-)

Skrevet

Håper dere brukte kondom så ikke mannen din plutselig er smittet med en eller annen lumsk kjønnsykdom!

Skrevet

Hun fortjener å være 110 % lykkelig. Men det er faktisk en mann å ta hensyn til her også. Ingen fortjener å ha en ektefelle som er utro. Så viss hun mener dette er O store Mann. Bør hun avslutte ekteskapet sitt.

Skrevet

Misunner deg! Må føles utrolig deilig!

Er i en lignende situasjon selv: Gift og har to barn, men er vanvittig forelsket i en mann jeg kjente i to år før jeg giftet meg. Vi har planlagt å tilbringe en langhelg sammen i mars, vi kommer garantert til å ha sex men jeg føler ikke noen dårlig samvittighet i det hele tatt. Rart. Men, jeg tenker at vi lever bare en gang, og livet er så kort, så jeg vil ikke sjansen til å få oppleve virkelig lykke, uansett hvor kortvarig, gå fra meg.

Hvorfor skal det være så galt, så lenge man ikke forsømmer sine plikter som mor og har et ok forhold til mannen sin?

Til de dumme fordomsfulle nekene som kaller henne hore: Slå opp i en ordbok! En hore er en kvinne som tar betalt for sex. Det er ikke HI.

Skrevet

Sånne mennesker som deg skremmer meg!! Du vet at du kan ødelegge familien din? Om du gir faen i mannen din, så kan du i det minste bry deg om dine barns beste.

Skrevet

er det ikke til våre barns beste å ha en lykkelig mamma da??

Skrevet

Enig med deg! Men de fleste her synes å mene at man skal på død og liv ikke være utro, selv om man er ulykkelig med partneren. Slike folk er jo ikke mye opptatt av barnas beste når de synes en skilsmisse er bedre enn at mamma får oppleve ekte, svimlende kjærlighet og lykke en gang iblant - noe som kan gjøre henne bedre i stand til å takle hverdagslivet.

Skrevet

jeg er jævlig keen på naboen ;-)

Skrevet

Hvor gjorde dere det??

Har dere barn også?

Skrevet

Så litt kiling mellom beina er alt som skal til for at du sviker mannen din?

Skrevet

Nei, kiling i HELE kroppen ;-)

Jeg driter forsåvidt i hva dere mener...

Vi gjorde det hjemme hos meg. Han har voksne barn, jeg har 4 små ;-)

HI

Skrevet

å herrefred, er du dum eller? Det kan fort bli skilsmisse når mamma driver å deler på musa si skjønner du, for det hender at pappa finner det ut, og da vil han kanskje ikke ha mamma mer. Da kan barna risikere å få en pappa som hater mamma, og da vil de ikke ha det så veldig bra. Skjønte du det nå?

Skrevet

Jøss, hadde aldri trodd at dib-damene skulle reagere så sterkt på utroskap. I følge bermen her inne så skal jo utroskap "jobbes med og tilgis", ja, det nærmest forventes at dette er noe den bedratte skal komme seg gjennom.

Men det gjelder kanskje bare når det er mannen, stakkars, som er utro?

Skrevet

Jeg ser ikke poenget med å være gift om man er lei mannen/kona at man bedrar dem - hva med skilsmisse?

Skrevet

4 små og så har du tid tilå være utro? Imponerende:P. Du tenker ikke litt på hva du gjør mot mannen din altså? INGEN dårlig samvittighet? Hva i huleset skal du med mannen din da?? skam deg din skitne kjerring.(visst dette iKKE er trolleri) :P

Skrevet

He he..har også hatt himmelsk sex i dag med en kollega som er mye eldre enn meg. Han er mitt livs store kjærlighet, men gift med en annen. Nyter hvert sekund vi har sammen og gidder ikke ha dårlig samvittighet.

Skrevet

En bimbo jeg jobbet sammen med før har i lengre tid hatt et godt øye til meg. Hun har visst fantasert om meg i 3 år og har hatt mange våte drømmer.

Hun er 20 år yngre enn meg, men jeg har en voldsom sexappeal. Bare jeg tenker på det så står kuken.

I dag hadde vi sex, og det var helt fantastisk. Vi er begge gift, men vi kommer nok til å fortsette å treffes. Føler meg 10 kilo lettere nå som jeg endelig fikk tømt balla og jeg i tillegg ble møtt med en blow job.

Jada, jada - det er feil å være utro, men dette er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd!!

Måtte bare få fortalt til noen på et vis..

Skrevet

Jeg ser heller ikke poenget med det. M;en jeg syns at hver gang en dame skriver inn her om sin utroe mann, så forventes det at hun skal jobbe med forholdet, tilgi og glemme. Mens hvis en kvinne skriver at det er HUN som er utro, da er hun en skitten hore som ikke fortjener å være gift.

Forstår bare ikke hvorfor det skal være noen forskjell der.

Skrevet

Ja tenker nok at dette blir noe av det mest fantastiske du har opplevd - når mannen din pakker kofferten og dine fire små har forstått hva mamma har gjordt. (de gjør det kanskje ikke ennå, men store sjangser for at de engang kanskje finner ut av det.)

Men for all del, kjør på...

Skrevet

Det vet jeg også. Lev i god tro om at du ikke blir konfrontert med dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...