Gå til innhold

Vektøkning!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var i uke 25 var jeg opp litt over 2 kg, mye mindre enn med de forrige babyene, men nå i uke 26 har magen plutselig blitt stor på 1-2-3, så føler jeg har gått opp en del de siste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk ned 8 i løpet av de 20 første ukene, nå har jeg lagt på meg litt igjen, så nå på 30 uker er jeg ca 3 kg under startvekta mi. Veldig greit egentlig, for skal det skje som sist så legger jeg på meg alt i løpet av 3. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29 og har lagt på meg ca 12 kg. Hadde en fysisk krevende jobb og trente før bekkenløsning. Samme skjedde sist. Da la jeg på meg 27 kg. Skal være forsiktig de siste mnd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 29+3, opp 8,5 kg. Ganske fornøyd så langt egentlig. Holder jeg meg innenfor 12-13 totalt er det gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var lite oppgang her jeg : /

Føler meg gigantisk... uke 31 og + 16kg!!! Tungt ja!

Får håpe det ikke blir altfor mange kilo til *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene her altså.. Nå har det virkelig satt igang hos meg og. + 11 kg i uke 29+5.. de siste 2 kg har kommet de siste to ukene, gitt. Så fortsetter det sånn kan jeg regne med mer enn 20 kg opp denne gangen og.

 

Begynner å kjenne meg tung, men vet jeg trenger disse kg til amming, Sist ble jeg så altfor tynn etter 6 mnd med amming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker og 12 kg.... men håper at det går litt saktere opp fremover :) vil helst ikke over 20 kg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 27+5 og har lagt på meg 8 kg. Synes ikke det er så værst, siden jeg sitter for tida i rullestol med brukket bein og bekkenløsning. ( dårlig kombinasjon forøvrig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ble litt overrasket over så lite folk har gått opp...selv har jeg gått opp 14 kg og er 29+3!

Men man skal jo ikke sammenligne seg så mye med andre :-)

Skal være veldig forsiktig med kosten fremover hvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 29+0 og 12,4 kilo opp.

Fortsatt mye vann i kroppen og har nå et sunnere kosthold enn jeg har hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...