Gå til innhold

Vektøkning!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg halvveis, inne i 20. uke og har gått opp 4,3 kilo siden første veiing. Hvor mye har dere gått opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wheeew!! Godt å høre at det ikke bare er jeg som har gått opp endel.. Holder jo kroppen i bevegelse hele dagen på jobb, pluss 45 min gange til jobb og 45 min hjem med oppoverbakke! prøver å spise sunt, men tillater meg nok litt ekstra.. kjennes at noen har tjuvkobla seg på strømnettet liksom =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 og har gått opp 1,2 kilo. Har bra matlyst men føler meg så fort "stappa" så da blir det små måltider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18+0 og bare gått opp 1 kg hittil.. Skulle ønske det hadde vært noen kg til egentlig!! Har slitt endel med kvalme og oppkast,så er nok derfor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kastet opp flere ganger daglig i 3 mnd!! allikevel har jeg klart å legge på meg 4 kilo =D well done! tok igjen for alt det tapte den siste mnd. er også nå magen har begynt å vokse for alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+2 og 5kg opp (men et par av di kiloene kan skyldes røykeslutten min og) Er jo nesten halvveis så noen kilo opp må man jo regne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1 og har vel gått opp 1,5 kg ca. Den ene har kommet siste uken :) Spent på fortsettelsen, prøver å spise sunt og ofte og regner med at kiloene kommer for fullt fra nå av og fremover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ca halveis, 20+3 i dag, jeg har gått NED 5 kg jeg...men magen begynner å komme:) spiser normalt og er i fin form så da kan man vel ikke klage:) kiloene kommer vel etterhvert tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+1 nå og opp 4 kg.

 

Det er vel helt normalt antar jeg, men må innrømme at siden jeg er i godt hold fra før av så trenger jeg ikke akkurat de ekstra kiloene. Jeg prøver å skylde på at det er fordi jeg har begynt med hurtigvirkende insulin nå (har diabetes), og insulin binder fettvev, visstnok. Men - jeg ser jo det at appetitten har gått opp og den generelle aktiviteten noe ned (bekkenløsning).

 

Det er godt vi skal ha i sommerhalvåret. Da er det bare å gå mange og lange trilleturer til kiloene slipper taket igjen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19+1 i dag og veide meg sist i går.

Da viste vekta 2,6kilo opp. Så jeg skal vel ikke klage :) Spesielt ikke siden jeg venter tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 uker i dag og har gått NED 4 kg.

Jeg fyser ikke, og har bare ikke lyst på godis eller potetgull el. så måltideneer sunne og aktivitetsnivået så høyt som det kan bli etter denne "tjuvkoblingen" på energinettverket... =)

Stusset allikevel litt, så jeg er glad for å se at jeg ikke er alene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag 21+3 og har gaatt opp 3 kg i alt. Det er vel innen normalen, men det rare er at legen bemerket det i gaar da jeg var paa UL, at jeg burde vaere forsiktig saa ikke oekninga fortsetter paa samme vis..??

Ble litt satt ut, maa jeg si. Trodde det var helt grei vektoekning dette her, og har ikke tenkt over mer diett enn aa spise sunt og variert for aa faa i meg alt babyen trenger, og det jeg har lyst paa stort sett, men uten aa vaere redd for vekta. Saa naa maa jeg altsaa passe meg.....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det syns jeg var uvettig av legen å si,i løpet av et svangerskap regner di jo en vektoppgang på ca 10-16 kg. Da burde legen sette seg mer inni graviditet syns jeg,Jeg tar heller imot råd fra jormora mi,di har faktisk graviditet og fødsel som hovedfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er 25 uker og har gått opp fra 57 til 65 kg. Synes d høres mye ut, men gikk opp mer med første mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...