Gå til innhold

jeg er helt ødelagt nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

VELDIG uenig! Syns barnefar har oppført seg helt groteskt. Han MÅ ha sett hvor utrolig jævlig dette har vært for Hi, likevel har han oppmuntret og presset henne til abort!

Og hva mener du med at Hi ikke skal skylde på barnefaren? Hadde barnefaren stilt seg annerledes til situasjonen, og sagt at han støttet henne uansett eller annet, så hadde nok ikke denne aborten skjedd tror jeg! Altså er han MINST like ansvarlig for aborten som Hi!

Og den kommentaren i bilen, "er du spent" -. bare den i seg selv vitner jo om at mannen er fullstendig blottet for empati.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hi

Jeg er litt i samme situasjon som deg bare at jeg ikke har tatt abort enda.

Jeg er i et forhold eller han har gjort det slutt og vi skal flytte fra hverandre,jeg er gravid med nr 3 og er redd for at det blir for tøft,han vil absolutt ikke ha dette barnet men du hjalp meg nå når jeg leste innlegget ditt.KLarer nok ikke ta det bort selv om jeg blir alene med 3 stk om minste bare er 7mnd nå.Har bestilt time til abort men klarer det nok ikke redd for å angre på det.

Vil bare gi deg en klem og innlegget ditt hjalp for min avgjørelse iallefall.

Håper det ordner seg for deg,hadde nok kommet meg langt unna samboeren din for han virker ikke snill.

Skrevet

Jeg har ikke vært i din situasjon(såpass sen abort), men fy fader for et helvete du har vært igjennom, og er i. Du fortjener en mann som er tusen ganger bedre enn den drittsekken du har! "Ja er du spent" er en skikkelig dustekommentar, men må nesten si at følgende lesning : "når sambo ikom, klappet han meg på hode og sa jeg ikke var den første eller siste om å oppleve det..vi kunne prøve igjen om et år!! " da svartnet det totalt for øynene mine her! Det er hersketeknikk på verste måte!! Han har ingen empati, medmenneskelighet eller et hjerte i seg den mannen der!!

Håper du løftet din lille baby opp og fikk sagt skikkelig farvel, og fikk han til å vaske opp på badet....

Nei maken til mannfolk...jeg blir helt stum jeg... :( *tørker noen tårer på dine vegner*

Skrevet

Hei 22:26

Bra for deg, håper og tror du har tatt det rette valget. Er du en normalt oppegående kvinne med stor morskjærlighet så går faktisk det meste!

Jeg har også opplevd å bli forsøkt presset til abort av BF, det var noen harde mnd, men alt snudde seg og ser nå lyst ut for både mor,far og barn! (BF slet med depresjoner, og jeg ser nå at han ikke tenkte rasjonelt, og at han var en annen person i den perioden). Anbefaler alle kvinner som er veldig usikre i forhold til å t abort om å ta seg en lang tenkepause og snakke med profesjonelle, ettervirkningene kan bli traumatiske om en tar "feil" valg og angrer i ettertid. Er man derimot 100% sikker, er saken noen annet. Uansett veldig trist at du fikk en slik opplevelse HI, selv om jeg personlig er mot abort, så føler jeg med deg! Det er lett å la seg påvirke av omgivelsene, og det viser du med innlegget ditt..

Klemmer til begge 2 :)

Skrevet

Først og fremst så må jeg si jeg blir overveldet og rørt over de fine ordene mange av dere skriver... Og nei, sympati er ikke det jeg fisker etter. Og som noen har skrevet så er jeg enig i at jeg fortjener å ha det jævelig med meg selv. Hovedgrunnen til at jeg skrev innlegget, meget rotete som jeg ser nå, er fordi jeg trengte utløp for følelsene og opplevelsene mine som jeg unner ingen.

Og til deg NN 22:26 så vil jeg bare si at det du bør følge er hjertet ditt. Det er en dyrekjøpt lærelekse jeg videreformidler nå

For jeg vil ikke bestemme eller ha en mening om abort for andre. Men vet nå at det er viktig å kjenne på følelsene sine og agere utifra dem.

Jeg for min del har fått enda mindre respekt for min samboer enn det jeg noen gang har hatt..Siden aborten har han bare holdt for seg selv og ikke snakket til meg.. Hadde jeg beholdt hadde jeg i det minste hatt en mage å kose med og senere en baby som ville ha elsket meg betingelsesløst resten av livet.

Et helvete at jeg overså skrikene til hjertet mitt :(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...