Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 Hi,hi. Ikke alle i Kvinesdal som er harry og kjører traktor i Neset fra de er 16. 60% henger jo i Sarons Dal og er rusa på Jesus.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #27 Skrevet 16. januar 2011 Nei jeg er i de andre 40 % som drikker meg drita hver helg. Moro det også. Nei seriøst, har bodd i Kv.dal hele mitt liv, og kjenner ingen som går i sarons dal. Det er ikke folk fra bygda som går der, det er tilreisende. Men koselig for dem det da
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #29 Skrevet 16. januar 2011 Da jeg gikk på "Husmorskula" der for 10 år siden hørte halve klassen til i Sarons Dal. Har ting virkelig forandret seg så mye?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #30 Skrevet 16. januar 2011 De som sier "Hvem vogn" og "Demses hus" ol Dialekt på sms, koz og klemz høres bare dumt ut når man har passert 14.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #31 Skrevet 16. januar 2011 Nei det er selfølgelig noen som går det, men de er i mindretall. "Det er fler kvindøler med tresko enn det er kvindøler i Sarons Dal"
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #32 Skrevet 16. januar 2011 Ja, de som bytter ut S med X er blodharry. Slike SMS svarer jeg ikke på en gang
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #33 Skrevet 16. januar 2011 -Bimbo-stil, særlig på damer over 30. -Shabby chic stil. -Gutter/menn med altfor mye hårprodukter i håret, vide jeans som er slitt i rumpa (som om de har prumpet klor) og belter med digre beltespenner a la Tiger eller fake D&G. -PELS!!!!! -Porche Cayenne (så alle kan se at man bruker penger som dasspapir). -Diger flatskjerm og ingen bøker i stua. -Charter-ferie. -Grans øl. -Halvstekte brød og pose-mat. -Kims potetgull, særlig etter den grufulle reklamen. -Stort sett alle sko fra Bianco. -Folk som døper barna sine "fordi det er tradisjoooooon". -Gothisk stil. -De fleste norske ukeblader a la Kamille. -VG. -Bruk og kast mentalitet. -Voksne mennesker med listepopp låter som ringetone på mobilen. Og lista kunne sikkert blitt mye lenger....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #34 Skrevet 16. januar 2011 Kvasifolk?? Hehe, Harry er å bruke ord man ikke vet betydningen av!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #35 Skrevet 16. januar 2011 Vet veldig godt hva kvasi betyr. Fra ordboka: kvasi- pref (fra lat. 'liksom') uekte, tilsynelatende, skinn- Altså i mitt tilfelle: folk som TILSYNELATENDE tror de er noe, "liksomgode" folk. Så jeg antar den meldinga ikke var beregna på meg?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #36 Skrevet 16. januar 2011 Må bare spørre, går guttene fortsatt med skinnjakke og dongerivest???? Kan ikke glemme det. Ler
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #37 Skrevet 16. januar 2011 Nei nå er det dongerijakke, ullsokker og tresko. Og scania capser. Så her må man ut av bygda for å finne menn ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #38 Skrevet 16. januar 2011 rånere stylabiler en drøss en brunkrem på tatovert sminke slitte donringbukser med hull å ha mer enn 2 hull i hvert øre hull i øre på hankjønn piercing i nesen hvit hår å ha en drøss med ringer, smykker og armbånd på løs negler
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #39 Skrevet 16. januar 2011 Så på nyheten de trykket t-skjorter til ungkarene Kanskje de heller burde vise Et lite stykke Thailand på storskjerm?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #40 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, ja det kunne vært en ide. Eller ett nytt konsept for tv: Jakten på kjærligheten. Enslig kvindøl søker dame som kan ta over for ho mor. Finnes jo ikke noe mer sjarmerende en på 40 som bor hjemme i skjørtekanten på Mamma
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #41 Skrevet 16. januar 2011 Folk som røyker, som bare må skille seg ut, folk som hamster på 10 kroners marked. folk som kjøper billig dopapir.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #42 Skrevet 16. januar 2011 - Ord som Harry og White-trash. - Godt voksne damer som kler seg som 20 åringer. - Folk som ikke klarer å kle seg etter kroppsformen. - Jenter som ikke klarer å sminke seg, bruker farger som overhode ikke passer til dem eller bruker en foundation som er mye mørkere en deres egen hudtone. De burde heller søke hjelp (finnes nok av timer for hjelp til sminke), eller bare la være å bruke sminke! - Hjemmefarga blondt hår, som gjerne er skikkelig slitt. - Folk som gjør narr av andres navnevalg, kan jo være alle andre synes navnetvalget ditt er like stygt. Like greit at en holder det for seg selv! - Folk som glemmer alle hemninger igjen hjemme når de drar på sydentur.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #43 Skrevet 16. januar 2011 Jeg liker ikke folk som ikke snakker rent.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #44 Skrevet 16. januar 2011 Hadde vært noe for TVN, reality TV. "Ungkarsbygda" Desperate damer sykes til nytt reality konsept. Kunne du tenke deg å flytte til Kvinesdal og gifte deg med en 40 år gammel jomfru i tresko som bor hjemme hos mamma? Send søknad på TVN.no.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #45 Skrevet 16. januar 2011 Tykke damer i tights og kort tunika.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. januar 2011 #46 Skrevet 16. januar 2011 Damer som har avstemning for og imot abort på dib synes jeg er rimelig harry.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #47 Skrevet 17. januar 2011 Hahaha.. Jeg melder med på den! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #48 Skrevet 17. januar 2011 *Damer og menn som er skikkelig "wanna be young again". *Navneskilt på barnevogner *Tresko *Vevde filleryer *Folk (spsielt med hengemage) som går med topper som viser magen.. *Heldekkningstepper *hvite typiske joggesko som mange liker å også bruke til hverdags
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #49 Skrevet 17. januar 2011 hohoho, tror nok veldig mange har havnet på harry-lista di! Men du har mange gode der!!! haha!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #50 Skrevet 17. januar 2011 Det teiteste jeg ser i nyere tid er jenter som fyller opp leppene sine med restylane!!! Er det virkelig ingen av dem som forstår at det ikke ser ut i måneskinn??? Det der fenomenet kommer jeg aldri til å bli klok på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå