Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 For meg er det blodharry med navneskilt på barnevogna. Tenker automatisk white-trash....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Mødre i trange jeans og yamaha/scania jakker. Ofte kombinert med vogner med navneskilt. Det er selveste definisjonen på whitetrash
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, skulle gå inn for å skrive navnskilt, også ser jeg at du har begynt tråden med det. ) Men ja, navnskilt er harry. Styla biler er harry. Tattoveringer er harry. Røyking er BLODHARRY!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, ja da mangler det bare wonderbaum som henger å dingler i vogna... Og en far som går ved siden av i tresko og felleskjøpet caps
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 når folk er i syden å "hamstrer" billige ting der det står f.eks spain, lanzarote osv på. å har det til pynt i stua,kjøkkenet og gangen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Flerfarget allværsjakke med snøring i livet, Black Design, snusing og røyking, gutter med lyse striper i håret, hull i nesa, barnevognskilt, brystpanel, glassbord og mye annet rart
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Nå er vel whitetrash og harry to forskjellige definisjoner, men for meg er det harry å prøve alt man kan å være noe/noen man ikke er! F.eks disse jentene/guttene som tar tatoveringer fordi det er mote (jeg er ikke imot tatoveringer, er tatovør), Og dette var bare ett eksempel, finnes flust av harry mennesker der ute, (etter min definisjon) Ellers har jeg alltid syntes at skinnvest og trønderbart er rimelig harry, og grilldress...*grøss*
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Furu vitrineskap med nips og suvenirer... *frysninger*
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Navnskilt er harry, med enda mer harry blir det om barnet heter feks Nathaniel, Leander, osv... GRØSS
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Godt voksne mennesker i sånne dongeribukser som er slitte på lår og rumpe, gjerne med gullmønster på lommene. Mørkebrune solariumsberter. Skal om et halvt år flytte inn i et hus hvor det er brystpanel overalt, men denne skal få bestå, men her kommer til å gå tonnevis med mailing, da synes jeg faktisk det er ganske fint:-) Ellers synes jeg svære surround-anlegg i stua er harrry og masse unyttige pyntegjenstander, som pidestaller, engler etcetc-
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, basert på noen innlegg overfor her, så er jeg harry Liker Black Design, har tatoveringer, har hatt barnevognskilt og sikkert andre ting og. Hva jeg synes er harry? Hmm, når man har havnet i en situasjon som kanskje er bedriten, men har alle forutsetninger for å komme seg opp og ikke gidder, fordi det er bedre å få masse trøst og sympati..og fulle nordmenn på svenskehandel..Har ingeting imot svenskehandel i seg selv, men det blir litt kleint når man ser landsbrødre sørpe dritings kavende rundt på jakt etter billig bacon
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Jenter som tror tights er bukser. For det er det altså IKKE! Tigths hører til lange singleter/T-skjorter, tunikaer eller kjoler. Hadde du gått ut i strømpebukser og en kort topp??? Nei men så ikke gjør det med tigths heller. Får angst av å se på dere!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Røyking er harryharry! Nesten like ille er store silikonpupper, øyenbryn som ser ut som de er tegnet på med sprittusj, oversminka damer, mannfolk med bart, Hummer ( stygge, stygge biler!), voksne mennesker som skryter av hvor fulle de var sist helg og dansebandmusikk.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 Bleket og slitt hår, tatoveringer, hull i nese, tunge og andre steder enn ører. Overdrevet falsk brunfarge etter spray (på menn og kvinner) Langt hår hos menn. Oversminkede jenter og alt annet som er overdrevet. Folk som ikke klarer å tilpasse klesstil sin figur, for eks.når.overvektige folk bruker trange klær og fett rundt midjen kommer ut fra under toppen... Når foundation i ansiktet er mørkere enn fargen på halsen!!!! Gatekjøkkenmat! Røykere som hoster og har røykerstemme!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Traktorkjøring i sentrum. Råning og styla biler
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Kvindøler i tresko og hvite tennis sokker. På tegnet øyebryn. Bar mage på de over 18. Fake merke vesker. Rosa mobiltelefon.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Harry? Helt ærlig? Tattoverte øyenbryn Vognskilt Lange extensions Collegebukser-gensere, gjerne i kombo med en trang topp. Tattoveringer med stjerner, foreign signs, tribals. Slike motegreier Lipgloss Too much tan Kostymer på byen, av typen "sexy santa" o.l Black Design som noen så fint nevnte over her.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #21 Skrevet 16. januar 2011 Kvinedøler faktisk? Så koselig å henge ut en hel bygd. Vet om mange som er mer harry enn de. Folk fra Seljord feks
Tante Blås Squaw Skrevet 16. januar 2011 #24 Skrevet 16. januar 2011 "Harry" er et så utdatert uttrykk at det er nesten...vel, harry!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #25 Skrevet 16. januar 2011 Jeg syns uttryket "white trash" er lavmål og VELDIG harry. Har inntrykk av at de som bruker det ofte er kvasifolk med kvasigode jobber og kvasigod inntekt som tror de er noe, men som innerst inne vet at de bare er noen strebere på lik linje som dem de prøver å mobbe. Hører aldri godt siviliserte og kultiverte mennesker bruke sånne nedverdigende, diskriminerende og mobbende uttrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå