Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 tessa.blogg se om dere finner et innlegg som hun ikke skriver noe om baking, syntes det er helt dødt at man på død og liv skal bake hele tiden, og hvorfor må man skrive om det? jeg blir faktisk irritert av det. Har en gutt på lista også som hele tiden forteller hvordan bil han kjører, hva faen er poenget da??
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #27 Skrevet 16. januar 2011 høres ut osm om du er sjalu. jeg kjenner og en klump i magen når jeg hører andre som baker. tenker det ksulle jeg og ha gjort... jeg har baket mye, men ikke sååå mye heller. men i min lille krets kan det virke mye. men, i det siste året har jeg ikke baket i det hele tatt. kun når jeg må. men du skal ikke bry deg. jeg tror fb/blogg/twitter/dib kan gi oss mange følelser når andre publiserer ting fra sitt liv. som man selv kunne ønske, eller man får en følelse av det har ikke jeg og det kunne jeg tenkt meg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #28 Skrevet 16. januar 2011 Du høres sjalu ut HI... Kan være at det er hennes måte å slappe av på. Selv slapper jeg av med å se på TV.
Villa Perlesukker Skrevet 16. januar 2011 #29 Skrevet 16. januar 2011 Høres ut som meg men håper inderlig ikke at noen av mine "venner" på facebook er slik som deg. Ta heller å si ifra hva du mener i stedet for å gå bak ryggen på vedkommende og snakke om henne anonymt på et forum. er ikke såååå mange som blogger om kaker mener jeg....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #30 Skrevet 16. januar 2011 Nå vet jeg ikke hvem du snakker om, men jeg har tenkt tanken om hun som har "Passion for baking" enten så har hun en hel armada av folk som jobber for henne, ellers så gjør hun ikke mye med barna sine. Eller kanskje hun er arbeidsledig, for det går ikke an å produsere så mye bakverk i tillegg til å holde huset, lage middag, være med barna og mannen sin. Hvis jeg er misunnelig på noe så må det være overskuddet, eller det teamet hun har bak seg i ryggen. Skulle gjerne hatt det og alle sponsorene hun har.
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #31 Skrevet 16. januar 2011 Eller baker sammen med barna? Mine barn digger baking. Men så baker vi ikke fancy kaker som ser bra ut, men raske og enkle paier og brød og sånt (tviler på at bilder av våre resultater får anonyme annier til å gå i frø).
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #32 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, jeg er hun over deg kaklehøna og jeg baker med barna. Men det er heller ikke slike fancy kaker;) Må helt ærlig si at jeg lurer litt når det kommer til kakeblogger som oppdaterer med fancye ting HVER dag! Selv om jeg leser bloggene og syns de er veldig bra.
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #33 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kjenner en dame som driver med sånt, men hun jobber 60% og har et par timer hjemme alene hver dag før barna er ferdige på skolen. Så det er hemmeligheten hennes (Jeg lurte jeg også på hvordan hun fant tid, som du skjønner)
Villa Perlesukker Skrevet 16. januar 2011 #34 Skrevet 16. januar 2011 Er det ikke det ene så er det jammen meg det andre. Nå skal man som blogger begynne å få spørsmålstegn om man er en god nok mor og om man vel gjør nok med barna. Jeg er hjemmeværende. Vet at Manuela fra passion4baking jobber. Det tar kun 1 dag å lage 7-8 prosjekter som spres utover uken slik at bloggen kan oppdateres hver dag Så ja 1 dag er man ikke tilgjengelig for barna... og tar pappaen over
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #35 Skrevet 16. januar 2011 Oj oj, jeg har aldri tenkt at venninna mi er en dårlig mor fordi hun er en god blogger. Jeg var bare oppriktig nysgjerrig på hvordan hun organiserte hverdagen for å få tid til prosjektene sine.
Villa Perlesukker Skrevet 16. januar 2011 #36 Skrevet 16. januar 2011 Var ikke ment til deg kaklehøna Mente jeg så en anonym som skrev noe om at man ikke hadde særlig tid til barn.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #37 Skrevet 16. januar 2011 Vi er alle forskjellige med diverse hobbyer og interesser, jeg liker godt å bake med barna. Ikke noe galt i det vel:-) kansje hi er hormonell og sårbar:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #38 Skrevet 16. januar 2011 Så bloggen hennes, det var da ikke no galt med henne HI? Kan jo hende hun tar med seg barna når hun baker, hva vet vel vi=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #40 Skrevet 16. januar 2011 Dere bør anbefale facebook-gruppa "KLAMSNAKKING" til denne bakerinnen. Der skal man kun legge ut triviell info, som bakst, toppturer og annet prektig-skryte-pjatt. Bli medlem der og foreslå siden til henne ustanselig til hun melder seg på. Selv pleier jeg å juge en masse i statusen min. Jeg legger ut at jeg f eks har skrevet en roman i helga, eller har gått til Galdhøpiggen på bare tannkjøttet, det er lov å ha litt humor, vøtt!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #41 Skrevet 17. januar 2011 Ha, ha dummeste jeg har hørt:-D Begynn å bak da om du tror det vil gjøre deg til en bedre mor! Noe det ikke vil btw... Folk har ulike interesser. Noen trener, noen lager kort, noen samler på frimerker...og noen baker. Elsker selv å både bake og trene, men syns ikke nødvendigvis at det gjør meg til en bedre mor enn andre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå