Gå til innhold

Dere som får bostøtte, se hit:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde før. Fikk 1940,- i bostøtte, hadde 5000 i husleie. 3 stk og hadde 150 000 inn i året. Nå har inntekten doblet seg og vi får ingenting. Kommer litt an på hvor i landet du bor også. anbefaler deg å bruke bostøtte kalkulatoren på husbanken.no for et nøyaktig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mottar bostøtte og har litt over 27 000 kr i mnd utbetalt. Disse pengene er fra NAV (overgangsstønad, barnetrygd, støtte til barnetilsyn osv), forsørgerstipend fra lånekassen. Jeg er student, så jeg har ikke lønn. Får 2400 i bostøtte, har en husleie på 6500 og vi er to i husholdningen. En voksen og ett barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27000?? fy faen. jeg har 17000 i mnd jeg. 10000 mer enn meg for å ha ett barn alene, nei sier bare jeg, kutt ut hele OS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alenemor til 2. får ca 9000-13000 utbetalt i mnd, dette er barnebidrag, barnetrygd og lønn. Jobber som vikar så lønnen variere fra mnd til mnd. Har husleie på 6000 og får 2800 i bostøtte. Hadde jeg bare fått overgangsstønad så hadde jeg sluppet å sulte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du på mitt innegg? Jeg mottar ikke overgangsstønad. Jeg jobber for pengene mine, jeg

 

01:21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der bostøtten er uansett latterlig, den tar jo ikke høyde for om du bor i harstad eller oslo. Får jo bare bostøtte for husleie på 7000 kr, hva faen får man for 7000 kr, ett kott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27000 også mottar du bostøtte?

 

Har du oppgitt at du mottar forsørgerstipend? Høres helt feil ut.

Trodde ordningen var behovsprøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bostøtten er ikke ment til å dekke hele husleia, vet du, og det er ment at man også skal betale selv. Og for 9000-10000 får noe greit også i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider