Gå til innhold

Julimammaer i Trondheim og omegn! :)


Minifrøken

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er også med på treff!! Har en gutt på 4 år, en gutt på 1 år og no kommer lillepia med termin 5 juli:)))) Va på ord. UL 31 jan. Jeg er med når som helst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer! :) Lurer på om det er stemning for å prøve å få til et treff for oss trønderjentene i Trondheim mandag 7. mars feks? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, 89'er med Julispire og sommerfugl11! :) :)

Jeg har satt opp et treff denne dagen under BIM-treff Trondheim forumet, har foreslått Graffi Solsiden kl 19 men si ifra hvis sted eller tidspunkt ikke passer så endrer jeg det! Gleder meg til treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koslig at det er flere som vil bli med! :) Jeg kan ordne med og bestillle bord når det nærmer seg og jeg ser hvor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt jeg også :) De som blir med så langt er trønderknøtt, sommerfugl11, juni-2011 + meg. Håper det er flere som blir med også! Tenkte å vente noen dager til før jeg bestiller bord så jeg vet litt mer sikkert hvor mange vi blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt med, men 7 mars passer dårlig for meg. Feirer min kjæres fødselsdag da :) men jeg blir med på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd at du ikke blir med, men skjønner selvfølgelig at du er opptatt med bursdagsfeiring :) Håper dere får en fin dag - og så gleder vi oss til å treffe deg på neste treff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bord på Graffi Solsiden på mandag kl 19.00 :) Har bestilt til 6 stykker for å ha litt å gå på i tilfelle noen hiver seg med i siste liten :) Reserveringen står på Julijentene. Gleder meg til å møte dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, skulle så gjerne ha vært med, men fikk vite for noen dager siden at mannen må inn på en hjerteoperasjon på mandagen, så da blir det vanskelig. Sitter nok på sykehuset på kvelden da, dersom jeg har barnevakt, ellers er jeg nok hjemme.

Gi oss andre som gjerne skulle ha vært med, en oppdatering etterpå da:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...