Gå til innhold

Fredagssyssel: hjelp meg med boligstyling :)


blomstre

Anbefalte innlegg

eneste som er furu er spisestuestolene, og de har så mange sider, og jeg er sååå lat... Huff, noen lister er foresten også furu... nevnte jeg lat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange gode tips her!

Ville vurdert veldig sterkt å male furulistene - vannbasert maling tørker superfort, og du rekker tre strøk på en ettermiddag/kveld. (Hvis ikke furulistene er over hele huset da...)

Tips til rimelig veggpynt/noe å dekke over spikerhull med: Kjøp ett eller flere store lerret (Ikea har kanskje, men Europris og Clas Ohlson har ihvertfall rimelige) og stift fast et fint stoff. Veldig effektfullt! Åhlens har ofte fine stoffer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og angående spisestuestolene: Kan du låne deg noen? Trenger kanskje ikke så mange som du har nå? Furu er nok ikke så attraktivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låning var ikke dumt! Det tror jeg kan la seg gjøre med bilder også. Skal bruke helgen på litt besøk :)

 

Og ja, jeg vet jo innerst inne at de listene burde vært malt, føles bare så kjipt å legge ned arbeidet for noen andre når jeg aldri har kommet til å gjøre det for meg selv... Og det er jo ikke bare å male... vask, kvistlakk og tildekking innen man kommer til selve malingen. Litt mer enn bare en list dessverre.

 

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt arbeid, så jeg forstår at det ikke frister;) Men det er jo ikke helt rett at du legger ned arbeid i dette bare for noen andre, det er jo penger å tjene for deg her;) Ser det er ei over her som har brukt 10 000, og fått 90 000 igjen for det. Gjør man de rette grepene kan man få mye igjen for lite:)

 

Rydd, lån, mal og ta deg en tur på ikea;):)

 

Det viktigste er at det ikke gjenstår "småtterier" her og der (som maling av lister..), at huset/leiligheten ikke er for personlig (at kjøperen kan se for seg seg selv der), bort med sterke farger på vegger og møbler, at rommene er utnyttet på best mulig måte (altså at de ikke fremstår som mindre enn de er pga møbleringen) og sist men ikke minst et ryddig og pent uteområde!

 

Lykke til!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...