Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #26 Skrevet 14. januar 2011 15:53 Ja, det er bare å glede seg! :-D HI
Lunapuna1985 Skrevet 14. januar 2011 #27 Skrevet 14. januar 2011 Synes dette var en morsom tråd helt til jeg leser sånne stygge og unødvendige kommentarer som dette. Hva er vitsen???
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #28 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har dessverre ingen barn, men kollegaen min fikk et gullkorn fra sin sønn. Han sa noe sånt som; "jeg er så glad i deg jeg mamma. Og spesielt så elsker jeg å holde rundt den tykke, gode magen din" Jeg lo godt da hun fortalte om det. Dama er kjempe slank, og driver med turn i en alder av 40 år. Har i tillegg født 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #29 Skrevet 14. januar 2011 Der har vi jo en liten fordel med å bli mamma i ung alder Regne ikke med barna mine ser meg naken når jeg nærmer meg 40, håper hvert fall ikke det MEN, regner med å få høre andre ting selv om jeg er ung! Herlig med gullkorn!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #30 Skrevet 14. januar 2011 Min sønn på 4 år sa til min mor på stranda i sommer: Du bestemor... du har ikke sånne store pupper som mamma.. Men de er lange da! Hehehe, vi fikk en god latter der ja... For bare noen mnd siden stod jeg i dusjen da han skulle opp å tisse en kveld... Han ble stående å så undrene ut, så kom det: Duuuu, hvorfor har du rompe foran også? Hehe, mye rart de sier Herlig tråd, med unntak av noen trollkjerringer!!
Sweet Amber Skrevet 14. januar 2011 #31 Skrevet 14. januar 2011 "Sånn er det å være lat og feit" Hva i alle dager hadde ordene "no offence" der å gjøre? Sånn er det å være tett i nøtta, tydeligvis. Skaff deg en ordbok, damen som tror du er bedre enn andre fordi du har flaks med kropp og gener. Hilsen ei som ikke var involvert i diskusjonen før nå, som trener hardt 5 dager i uka og spiser sunt og likevel preges av å ha født 2 barn. Men jeg er, i motsetning til deg, ingen drittsekk av den grunn..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #32 Skrevet 14. januar 2011 Yngste sønnen min kom inn til meg når jeg dusjet. Bråsnur og løper hylende ut: mamma har ingen tiss.... (bare gutter + megi heimen, så jeg ble den unormale her).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå