Gå til innhold

For en kommentar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

15:53

Ja, det er bare å glede seg! :-D

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette var en morsom tråd helt til jeg leser sånne stygge og unødvendige kommentarer som dette. Hva er vitsen???

Skrevet

Jeg har dessverre ingen barn, men kollegaen min fikk et gullkorn fra sin sønn.

Han sa noe sånt som; "jeg er så glad i deg jeg mamma. Og spesielt så elsker jeg å holde rundt den tykke, gode magen din"

Jeg lo godt da hun fortalte om det. Dama er kjempe slank, og driver med turn i en alder av 40 år. Har i tillegg født 3 barn.

Skrevet

Der har vi jo en liten fordel med å bli mamma i ung alder ;) Regne ikke med barna mine ser meg naken når jeg nærmer meg 40, håper hvert fall ikke det ;) MEN, regner med å få høre andre ting selv om jeg er ung! :D Herlig med gullkorn!

Skrevet

Min sønn på 4 år sa til min mor på stranda i sommer: Du bestemor... du har ikke sånne store pupper som mamma.. Men de er lange da! Hehehe, vi fikk en god latter der ja...

For bare noen mnd siden stod jeg i dusjen da han skulle opp å tisse en kveld... Han ble stående å så undrene ut, så kom det: Duuuu, hvorfor har du rompe foran også?

Hehe, mye rart de sier ;)

Herlig tråd, med unntak av noen trollkjerringer!!

Skrevet

"Sånn er det å være lat og feit"

Hva i alle dager hadde ordene "no offence" der å gjøre?

Sånn er det å være tett i nøtta, tydeligvis. Skaff deg en ordbok, damen som tror du er bedre enn andre fordi du har flaks med kropp og gener.

Hilsen ei som ikke var involvert i diskusjonen før nå, som trener hardt 5 dager i uka og spiser sunt og likevel preges av å ha født 2 barn. Men jeg er, i motsetning til deg, ingen drittsekk av den grunn..

Skrevet

Yngste sønnen min kom inn til meg når jeg dusjet. Bråsnur og løper hylende ut: mamma har ingen tiss.... (bare gutter + megi heimen, så jeg ble den unormale her).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...