Gå til innhold

For en kommentar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg dusjet i dag så bøyde jeg meg raskt ned på gulvet for å hente noe, og gutten min som løp inn og ut av badet må ha sett noe rart for han utbrøt:

"MAmma! Du har gammel tiss!"

Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Hehe...

Utrolig hva de små får seg til å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrukkete/rynkete/foldete er vel ensbetydende med gammel for han, he he...

Skrevet

Hehe, ja, er vel det...

HI

Skrevet

Haha, bare å innse det... selv tissen blir gammel!

Skrevet

Ja,,er vel bare å innse.

Ringte mannen og presenterte meg som kona hans med gammel tiss. Han skjønte lite, men en god latter fikk vi. :-D

HI

Skrevet

Og til dere unge damer;

bare å grue seg til dere nærmer dere 40, for da får dere gammel tiss som meg. ;-D

HI

Skrevet

Pøh....jeg er bare 35 og min har vært gammel lenge ;-D

Skrevet

Hahaha! Herlig. Gruer meg allerede. :P Gullkorn fra barnemunn kan heldigvis tas med en klype salt, og en god latter forlenger livet. Min fem år gamle kusine lå på gresset i sommer og kastet et blikk opp i shortsen til min mor, før hun utbrøt "du har så store lår, tante!". Vi fikk oss alle en god latter. Det skal nevnes at min mor er slank og holder seg uforskamma godt for en 47-åring. :)

Skrevet

Hehe, ja de kommer med litt av noen gullkorn!!

Dette som sønnen min kom med nå er ikke akkurat noe jeg har lyst å dele med alle og enhver heller.

HI

Skrevet

Hehe.. Har fått et par kommentarer under beltestedet av datteren min på 7 og. Hun synes oppriktig at jeg har verdens styggeste tiss. Og så MED hår da. Ææææsj!

Er det da man skal rope på et fikenblad? Hehe

Skrevet

Ja, bare skaffe meg to store fikenblad nå. Et foran og et bak. :-/

HI

Skrevet

Haha, tenk deg nå han stakkars sønnen din da som kommer stormende inn på badet og ser rett opp i "trolløyet" på moren sin!

Må jo være en traumatisk opplevelse for en stakkar! :o)

Skrevet

Ja, stakkars, håper han glemmer så raskt som mulig!!

HI

Skrevet

Frøkna mi kom inn en ag jeg kom ut av dusjen, da strøk hun meg over rompa og sa: Har alle mammer stor rompe?

Skrevet

Selv fikk jeg en god latter når min sønn for noen år siden,da var han 5år,satt på en stol på kjøkkenet og ble klippet.

Når jeg sto der å klippet han i singlet så kom genser til å gli opp og magen kom til syne,etter en liten stund smeller det av hans munn i det samme han tar meg på magen: Du har veldig skrukkete mage mamma, men den er veldig myk å ta på da!

Sånn er det å ha født tre barn...*leeer*

Eller venninnen min som kom ut av dusjen da hennes datter på 4 år utbryter etter å ha sittet en stund på do å sett på henne: Mamma,du har ikke så store pupper...noe hun tydeligvis hadde hørt var viktig å ha fra sine tenåringssøsken,men for å dekke over da hun såg mammas overraskende fjes sa: Men de er veldig veldig lange da!!!

Fire barn som ammer preger kroppen...*humrer godt*

Skrevet

"Sånn er det å ha født tre barn"? Jeg har født tre barn selv- og har neimen ingen skrukkete hengemage! ;-D Du kan heller prøve; "Sånn er det å være lat og feit".

No offence.

Skrevet

synes det er mildt sagt upassende at du bøyde deg ned/går naken foran dine barn!

Han er tydeligvis ikke baby men kanskje minst 3-4år.. æsj..

Skrevet

Hehe, mange gode kommentarer her. :-D

08:22:

Upassende? Hehe..

Skrevet

Min nevø er veldig opptatt av forskjellen på kvinner og menn om dagen, og for litt siden utbrøt han:

"Mamma, sant at du ikke har sånn tiss som pappa og jeg har? For du har jo nemlig et hål med hår rundt!"

Herlig. :D

Skrevet

Hahaha, gudbedre for ei ugle.

Skrevet

Hehe, min toåring på sofaen idag mens vi begge lå å så på barne tv;

"Mamma gjør"? Tjukke mamma! Haha. Hun lå å breiet seg ut så hun datt omtrent ut av sofaen, men det var visst bare mamma som er tjukk :) hihi

Skrevet

Hahaha! Et hål med hår rundt! Fint sagt! :D

Skrevet

Ja, fysj og fy, gå naken forran sine barn da gitt ;) bedre å lære de at nakenhet er skummelt og man må gjemme kroppen sin!

Til HI - herlig kommentar!

Skrevet

Takk for mange andre fine kommentarer her!

Har lest for min mamma, og vi har begge fått oss en god latter. :-D

HI

Skrevet

Til deg som skrev at du hadde født 3 barn og hadde en stram og fin mage:

Jeg har født ett barn, og magen min kan se skrukkete ut, pga strekkmerker og den blir ikke flat, og jeg trener minst 2 ganger i uka og spiser normalt sunt.

Strekkmerker kan man forresten ikke trene bort, slik at du vet det. Så for ett barn kan min mage se skrukkete og hengete ut. Jeg vet at jeg ikke er lat, men er nok litt små feit, siden jeg ikke får bort magen.

Selv om du var heldig og fikk fin mage etter fødslene dine, så er ikke alle så heldige.Uansett hvor mye man trener, så vil ikke magen bort! Og strekkmerker kommer fra hormoner, så vet du det også ;o)

Slanke kan være også late og overvektige kan være aktive. Bare til informasjon. Og barn kan si mye som egentlig ikke er sant. Magen kan være liten, men med litt hudheng. Det går forresten ikke ann å slanke bort det heller!

Til Hi :o)

Herlig :o) Gleder meg til min begynner med gullkorn :o) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...