Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #26 Skrevet 13. januar 2011 Ja kast henne ut og la Krekar bli! Norge i et nøtteskall!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #27 Skrevet 13. januar 2011 Hvordan har hun klart å lurt til seg en skoleplass når hun er papirer. Brukt plassen en annen skulle ha og brukt resurser hun ikke skulle ha. Blir de straffet de som hjalp henne?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #28 Skrevet 13. januar 2011 sannsynligvis har hun brukt dummy-nummeret sitt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #29 Skrevet 13. januar 2011 Krekar har desverre et reelt beskyttelsesbehov. Så lenge Norge støtter asylinstituttet er vi nødt til å la ham bli.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #30 Skrevet 13. januar 2011 Man skal ikke forherlige de som bryter loven. Hun skal da behandles som andre som bryter loven. Hun har ngen bedre rett. Man skal ikke ,unne ta seg til rette på den måten!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #31 Skrevet 13. januar 2011 "Hun skal da behandles som andre som bryter loven." Og hvordan behandler politiet andre som bryter loven? Jeg har meld fra om ting FLERE ganger å fått til svar at dette har ikke politiet tid til å se på..... Bl.annet hærverk der jeg så hvem som var gjerningsmennene! Men det har de ikke tid til å prioritere... Men å bruke 8 (!!!!) politifolk for å hente Maria... det har de tid til..... =(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #32 Skrevet 13. januar 2011 Ehhh... Nå er det vel snakk om at hun skal behandles som alle andre som bryter akkruatt denne loven (altså at hun ikke har lovlig opphold i Norge) Politiet utviser andre som bryter akkurat denne loven! Det er bare det at disse utvisningene ikke får like stor mediaomtale
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #33 Skrevet 13. januar 2011 Endelig hat de tatt henne sier jeg bare, hun har oppholdt seg bevisst ulovlig og familien fikk avslag for mange år siden.. Hun har sneket seg rundt og stått frem i media, men akkurat som andre ulovlige innvandrere --- UT på hue og ræva.. null sympati! Politiets oppmøte var vel for å sette et eksempel på hvordan de i fremtiden vil behandle slike folk
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #34 Skrevet 13. januar 2011 Liker 15.43! På tide at den norske stat begynner å handle, ikke bare sitte og se på all mediaomtalen hun får, nei få henne ut asap!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #35 Skrevet 13. januar 2011 Hun blir ikke utvist som voksen da.. Hun ble utvist allerede da hun var mindreårig......
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #36 Skrevet 13. januar 2011 Hun har jo faktisk snyltet på den norske stat i mange år ved å få gratis skolegang, så jeg er gøad for at hun er tatt og håper hun blir sendt dit hun kom i fra! Hun blir jo en flott ressurs der med den utdannelsen hun har tatt i Norge!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #37 Skrevet 13. januar 2011 Mener du med dette å si at myndighetenes vedtak ikke skal følges? For et flott samfunn det skal bli! Hun har fått avslag på sin søknad, hun har brutt loven, og hun skal derfor sendes ut. At det skjer først nå er jo hennes egen fortjeneste, i og med at hun har holdt seg skjult. Av mennesker som lider og trenger beskyttelse rundt om i verden så er vel ikke hun mitt førstevalg. At hun er en ressurssterk person vil jo hennes hjemland også kunne nyte godt av. Det finnes faktisk universiterer, utdannelser og jobbmuligheter i Russland, og når man leser unes vedtak så ser det ut som om hun har fått saken sin nøye gjennomgått av utlendingsmyndighetene. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke synes synd på henne, og jeg håper hun finner det livet hun leter etter.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #38 Skrevet 13. januar 2011 Hvor kommer hun fra da? Er det et land med krig, eller reell fare for liv og helse? Hun har oppholdt seg ulovlig, ergo skal hun hjem. Om hun søker lovlig opphold, og får medhold da, tar saken en annen vending. Men inntil videre-hjem med seg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #39 Skrevet 13. januar 2011 Hun var et barn når hun kom til norge........ Stakkar jente!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #40 Skrevet 13. januar 2011 Hun var 17år når hun kom til Norge, etter å ha oppholdt seg i 6år i Finland UTEN oppholdtillatelse sammen med sine foreldre, så det er ikke som om hun ikke har bevist gjort det slik hun har.. Å spille uskyldig og trist over det som har skjedd blir bare provoserende! Håper de får henne ut så fort som f**** støtter også 15:43, ut med henne..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #41 Skrevet 13. januar 2011 Denne dama har i motsetning til visse andre innvandrere, ulovlig eller lovlige, gjort noe for samfunnet! Innvandrere som snylter på NAV, henger på det lokale biblioteket, gjør generelt faenskap, de får bli. Mens Maria som har tatt utdanning, har venner, jobb, kjæreste og hele livet sitt her, HUN skal kastes ut? Håper hun får bli Akkurat som hun der damen fra Thailand med mann og barn i Norge som var i media..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #42 Skrevet 13. januar 2011 Ja, så kaster vi ut alle de vi ikke trenger, men de sterke og brukanes får bli. Moderne slavehandlel høres det ut som!
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #43 Skrevet 13. januar 2011 Jeg tror det er ganske synd på mange som må reise tilbake til steder som Iraq og Afghanistan også. For meg er det et mysterium at Norge ikke klarer å sende ut Krekar, mens mange vanlige mennesker som "Maria Amalie" blir sendt ut.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #44 Skrevet 14. januar 2011 Hun har jo ikke hatt oppholdstillatelse, og har nok irritert politiet og UDI med sin selvsikre opptreden. Men syns de burde gitt henne tid til å leie en leilighet eller noe der hun skal. Tenk hvis hun kommer til landet seint om kvelden, og bare står der i veikanten. Det er ikke riktig at ei ung dame skal gjøre det. Hun kan vel forstå språket der, men kan sikkert ikke snakke så godt etter så mange år. Hun bør få tid til å undersøke om hun har slektninger der, og hvor de bor. Gjerne skaffe seg en jobb også. Jeg er klar over at Hellas er fullt av flyktninger som bor på gata, men de har vel ikke vært hjemmefra fra de var 12 år, og kan lettere reise tilbake til sine hjemland (?) Jaja, et stort problem at nesten alle vil bo i Vesten.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #45 Skrevet 14. januar 2011 Men Mullah Krekar for lov til å bli!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå