Gå til innhold

Er det rart jeg stemmer Frp..............

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er rart.

Skrevet

Det går jo ikke an å basere Norges politikk utfra en anonym internettside som i hovedsak består av EN gruppe mennesker (småbarnsmødre)!

Skrevet

Nei, det er ikke rart. Jeg har tent å stemme Frp for første gang etter utallige brudd på diverse løfter fra de rødgrønne. På tide å gi noen andre sjansen syns jeg.

Skrevet

Leste også den artikkelen, blir så provosert !!!

Snyltere...minst halvparten av dem.

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt! Stemte Frp for første gang ved forrige valg,og det ser det ut til at jeg skal gjøre ved neste også!

Skrevet

Ja jøss, veldig rart at flyktninger fra krigsherjede områder havner på ufør, gitt!

"Ufør" kan forresten være alt fra 10% til 100% prosent!

Skrevet

Huff... Hva skal det bli av landet vårt? Frp er galskap.

Skrevet

Ikke rart men egoistisk og korttenkt.

Skrevet

Tror det er på tide å være litt ego i dette landet før vi går på hue og ræva ut i økonomisk uføre i hvert fall!

Skrevet

Hva holder landet vårt på å bli? spør jeg tilbake da

Skrevet

Trykker på:" Liker, knappen",23.45

Skrevet

Ja, det er rart.

(disse menneskene har hatt tunge, fysiske jobber. Mye mulig de har stått ekstra på for å kunne sende penger hjem. Og ikke minst: Ikke sikkert de har vært de flinkeste til å si ifra når arbeidsforholdene er dårlige(bare se på hvordan det er for polakkene i dag). Ikke rart mange ender opp som uføre)

Skrevet

Den som måtte tro at det økonomiske uføret blir mindre med FrP, har nok ikke oppfattet big-spender-politikken til partiet. Selvfølgelig kan man diskutere pengebruken til den rød-grønne regjeringen, men utfallet blir nok mer tragisk med et parti som tror at de har bunnløse lommer stappet fulle av penger.

Skrevet

På tide ¨være ego? Hallo! Vi lever da i et særdeles egosentrisk samfunn hvor mye vil ha mer. Hvem har bestemt at Norge skal nyte godt av verdens ressurser? En stakkar i Bangladesh kan ikke noe for at den er født nettopp der, men vi unner dem ingen ting. Mitt, mitt, mitt, mitt, mitt... Bare vi har det bra, så til skogen med alle andre. Hvor er den vestlige verdens samfunnsansvar?

Skrevet

Slutt og kødd, det er nok av Chilenere etc. som har tunge jobber også, men som ikke ligger like høyt på statistikken.

Polakkene har da ikke noen tyngre jobb enn andre snekkere, malere osv. her i landet. Nei, det er nok mentaliteten det går på.

Skrevet

Ikke bare rart. Faktisk helt ubegripelig!

Skrevet

Sett dere inn i hva Frp mener, skal gjøre, og kjemper for. Vær så snill. Ikke velg hvem dere skal stemme på ved neste valg utelukkende basert på føkkings fordommer mot innvandrere som snylter på trygd! Kjenner jeg blir kvalm av mennesker som stemmer Ap det ene valgåret og hiver seg over på Frp det neste ... Tyder på at dere ikke vet noen verdens ting om hva dere egentlig mener, har politiske skylapper og blir fullstendig blendet av valgflesk og faenskap. Om du har funnet ut hva du tror du vil stemme, sett deg ned og les gjennom partiprogrammet i hvert fall, og ikke gi noen din stemme fullstendig ukritisk!

Skrevet

Hadde undersøkelsen sammenlignet med etnisk norske renholdere, hjelpepleiere og barnehageassistenter hadde nok resultatet sett annerledes ut.

Ikke at jeg er generelt i mot at man skal gjøre det mer attraktivt å stå i jobb. Det hadde nok landet vårt hatt godt av :)

Skrevet

Spørsmålet er hva vi som samfunn har gjort for at innvandrere skal fungere i landet vårt. Hva har vi gjort for å sikre helsen deres slik at de er i stand til å jobbe?

Skrevet

Ja,det er rart at noen ønsker å stemme FrP.

Enig med anno lenger opp.

Sett deg inn i hva partiet mener om ALLE ting,så vil du (forhåpentligvis) skjønne at det er veldig mye ufornuftig der.

Med den økonomiske krisen som fortsatt feier over europa bør vi passe på at Norge fortsetter den samme økonomiske linjen i noen år til.

Se på nyheter!! Vi har det kjempebra her i norge,vi "vinner" finanskrisens ettervirkninger fordi vi har penger i banken!

Ved ett valg så må man bruke hue og ikke la følelsene styre!

Skrevet

Det er rarere at du gidder å ta en slik diskusjon her hvor du blir latterliggjort og omtalt som komplett idiot uansett hva du stemmer på.

Skrevet

Det bryr jeg meg svært lite om. Har stemt Frp i 16 år nå, og kommer ikke til å forandre mening før vi har gjort noe med innvandringspolitikken, fått strengere straffer etc. Det er bare så deilig å bekreftet sine fordommer som slike rapporter/statistikker viser med jevne mellomrom.

Utrolig at det fortsatt er så mange naive mennesker her i landet som ikke skjønner at vi må stramme inn både her og der.

Skrevet

Det er mer utrolig at noen kjemper innbitt for rødgrønn politikk når de for alt i verden ikke kan vise til noe de faktisk har utrettet :-D Hva har de utrettet egentlig på disse 5 + åra?

Skrevet

Ja, jeg synes alltid det er litt rart når noen stemmer Frp. Slik jeg ser det er Frp-velgere ofte folk som faktisk ville fått det langt værre dersom Frp hadde kommet til makta. (litt lavklasse om man kan bruke et slikt begrep)

Hadde egentlig vært litt gøy om Frp fikk styre i noen år så alle kunne få se at de ikke hadde klart å gjennomføre en dritt av det de mener de skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...