Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #26 Skrevet 11. januar 2011 Vel... Det koster fortsatt 19.90 for ca 60 bleier på coop... =) Så det er jo ikke så mye å spare igrunn!! (Selv om de kostet 4.90 under "krigen")
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #27 Skrevet 11. januar 2011 Angrer på at vi ikke kjøpte flere trusebleier. Har nok av tapebleiene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #28 Skrevet 11. januar 2011 nei men nå er det jo ikke så god kvalitet på de first price eller coop bleiene da, mine kan ikke bruke det uten at de tisser igjennom dem...det er jo ikke særlig kjekt om natta ihvertfall! liker nok best libero bleiene jeg da og angrer meg stygt for at jeg ikke hamstra dem inn da de var billige..!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #29 Skrevet 11. januar 2011 Nei, vet du hva, bleier er jo så billig i utgangspunktet. Da jeg fikk førstemann for 14 år siden, kostet en bleiepakke 69,90. Så prisene i dag er jo ingenting i forhold.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #30 Skrevet 11. januar 2011 Har ikke fått barnet ennå, så jeg vet jo ikke hvor stort innhogg bleier kommer til å gjøre i vårt budsjett. Kjøpte noen få pakker, hadde egentlig tenkt å kjøpe flere, men var bortreist i jula og tenkte ikke på det før. Angrer ikke, for jeg aner ikke hvilke bleier som kommer til å passe barnet mitt, og det hadde vært litt kjipt å sitte her med en haug med ubrukelige bleier og samtidig måtte bruke penger på nye... Men hadde jeg allerede hatt barn, spesielt hvis det var flere, tror jeg nok jeg hadde hamstret litt. Hvorfor ikke? Man vet jo at man får bruk for det, så hvorfor ikke betale mindre når man kan?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #31 Skrevet 11. januar 2011 jeg angrer kjøpte bare 10 pakker, skulle kjøpt fler. 4,90 for en pakke med 44 bleier, da er man bare dum om man ikke griper muligheten så føler meg litt dum nå ja jaja, så får jeg heller bruke mye mer på bleier nå enn det jeg ville gjort om jeg hamstret mer men sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #32 Skrevet 11. januar 2011 Nei. Jeg har nå fått behov for å bytte bleiemerke, og er selvsagt sjeleglad for at jeg ikke sitter med katastrofelagre av feil bleie!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #33 Skrevet 11. januar 2011 Har en gutt på 2 år, har kjøpt ca 10 liberopakker i str 7, å ca like mange i str 6 som han ennå bruker.. Er gravid, så har kjøpt 2 pk str 3, men orket ikke kjøpe de minste str da de er så billige uansett.. Hadde jeg bodd nærmere en kiwi butikk hadde jeg nok kjøpt flere pakker.. Er fornøyd me de pengene jeg har spart, skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å kjøpe mer, men er ikke noe jeg tenker på...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #35 Skrevet 11. januar 2011 hehe, må le litt av dem som sier at de ikke hamstret bleiepakker fordi de har råd til å kjøpe dem uansett pris. Og som heller ikke handler i f.eks sverige. Det er det dummeste jeg har lest på lenge tror jeg. hehe Her så har vi hamstret slik at vi trolig har nok hele bleieperioden, finnes MYE annet jeg heller har lyst til å bruke penger på enn bleier! Og jeg har absolutt ikke hamstret pga dårlig økonomi, tvert imot, synes det er gøy å kunne gjøre noen smarte kjøp når muligheten byr seg. Men om noen heller vil kaste penga ut av vinduet....så vær så god :-)
mamma til lillingen Skrevet 11. januar 2011 #36 Skrevet 11. januar 2011 Vi kjøpte ingen bleier i desember, men mamma kjøpte noen pakker til oss. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke ba henne bare kjøpe nr 2, nå har vi 6-7 pakker igjen med nr 1, og tuppa er veldig klar for å gå over på nr 2.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #37 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har en haug av bleier og er sjeleglad for det. 15:19: Du skriver du ikke har så dårlig råd. Det er stor forskjell på å ha dårlig råd og bruke pengene fornuftig skjønner du....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #38 Skrevet 11. januar 2011 Hamstring av bleier og masse bomkjøp (for jeg tipper mange kommer til å sitte igjen med en del bleier i enkelte størrelser) for å spare 100-150kr i mnd orket jeg ikke å styre med. Jeg kjøpte noen ekstra pakker et par uker før jul, men det var rett og slett fordi jeg fryktet at alle butikkene kom til å være tomme når det nærmet seg nyttår. Middags- og fruktglass var det faktisk et problem å få tak i ettersom sønnen vår ikke tåler alle glassene. Jeg kan lage mat selv også, men i jula når vi skulle en del bort, syns jeg det var enklere å ha middagsglass klare enn å måtte lage selv.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #39 Skrevet 11. januar 2011 Jeg går på minus hver mnd. Og er veldig glad for å ha kjøpt noen bleiepakker. Bruker igrunn tøybleier. Men må ha kjøpebleier i bhg. Så veldig veldig glad;)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #40 Skrevet 11. januar 2011 Nei, Landlord bleiene koster fortsatt under 5,- på Rema 1000
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #41 Skrevet 11. januar 2011 har rimi det fremdeles? På pampers også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå