Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Nå som bleiekrigen er over og prisene er tilbake til det normale??
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Nei, for å være ærlig så gjør ikke bleieprisene særlig innhogg i budsjettet vårt uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Nei. ser ikke at jeg sparer så mye på det, på bekostning av det å stappe stua full med bleier
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 Nei, det tenker jeg lite på, i grunnen. Bleier er jo ganske billig.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Nei jeg angrer ikke, jag har ikke hamstret noen bleiepakker da jeg ikke ser poenget med det, har råd til å kjøpe bleier uansett jeg og da gidder je gikke og fylle huset med bleiepakker..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Siden vi ikke bor i et u-land, ser jeg ingen grunn til å hamstre noe som helst. Ikke drar jeg til Sverige og handler heller.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Kjøper First Price og Coop - bleier. Har ikke brydd meg om denne bleiekrigen for jeg kjøper ikke Libero og Pampers uansett
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Nei, merker ikke prisen på bleiene i "matbudskjettet". Det går en pakke bleier i uka?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 stolt hamstrer her ... angrer på at jeg ikke kjøpte flere pakker
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Ja, angrer som ei bikkje. Jeg var en av de som tenkte at krigen kom til å holde seg, og nå har jeg fått det hele rett i trynet. Dette betyr økonomisk ruin for min familie og vi har måttet selge unna et par av unga, hadde ikke råd til å holde dem med bleier lengre.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er kjempe glad jeg har hamstret.betaler gjerne 4,90 for en bleiepakke i steden for 33 kr ..Har kjøpt så det holder.kanskje jeg har litt for mye:=)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #15 Skrevet 11. januar 2011 Ja jeg angrer.. Var jo kvarte prisen på kiwi, så det merkes på vår økonomi. Hadde tenkt til å kjøpe en del pakker, og matglass i romjula, men så ble vi syke hele gjengen, så ble ikke noe av.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #17 Skrevet 11. januar 2011 Ja, hadde jeg tenkt på det tidligere, skulle jeg kjøpt inn en del. Har lagringsplass, så det hadde sikkert vært noen hundrelapper å spare...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #18 Skrevet 11. januar 2011 I grunnen ikke, siden vi bruker en bleie i døgnet (nattbleie på treåring), og jeg regner med at den også forsvinner om ikke så alt for lenge ;-) Hvis det da ikke regnes som hamstring at vi pleier å kjøpe to pakker i slengen? Men hadde vi hatt mindre barn fortsatt ville vi nok hamstret inn en del ja :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #19 Skrevet 11. januar 2011 Har ein pult på seg barn må ein ha råd til det.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #20 Skrevet 11. januar 2011 ja, må si jeg angrer meg ja, har to bleiebarn,forhåpentligvis slutter den eldste av dem nå snart, men pga jeg har ligget rett ut de siste 2 mnd pga svangeskapskvalme så ble det jo heeelt glemt =(((
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #21 Skrevet 11. januar 2011 Nei,vi bruker tøybleier, og har aldri kjøpt bleier i butikken, krig eller ikke:-) Vi sparer penger, slipper stank på badet, og har aldri bleieutslett:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #22 Skrevet 11. januar 2011 guttungen har aldri hatt bleie utslett selv om han bruker bleier.for et gris med tøy bleier..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #23 Skrevet 11. januar 2011 har ikke noe med at vi ikke har råd til å kjøpe bleier på fullpris, men man benytter seg selvfølgelig av de tilbudene som er....spare det som spares kan, handler om å tenke økonomi det! mine barn har heller aldri hatt bleieutslett!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #24 Skrevet 11. januar 2011 Ikke noe mer gris med tøybleier, nei, skjønner ikke hvor du har det fra. Hvorfor skulle det være mer gris?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #25 Skrevet 11. januar 2011 De angrer nok de fleste i tråden her, men å innrømme det her på dib....NEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå