Gå til innhold

Dere som ikke hamstret bleier, angrer dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som bleiekrigen er over og prisene er tilbake til det normale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for å være ærlig så gjør ikke bleieprisene særlig innhogg i budsjettet vårt uansett.

Skrevet

Nei. ser ikke at jeg sparer så mye på det, på bekostning av det å stappe stua full med bleier

Skrevet

Nei, det tenker jeg lite på, i grunnen. Bleier er jo ganske billig.

Skrevet

Nei jeg angrer ikke, jag har ikke hamstret noen bleiepakker da jeg ikke ser poenget med det, har råd til å kjøpe bleier uansett jeg og da gidder je gikke og fylle huset med bleiepakker..

Skrevet

Siden vi ikke bor i et u-land, ser jeg ingen grunn til å hamstre noe som helst. Ikke drar jeg til Sverige og handler heller.

Skrevet

Kjøper First Price og Coop - bleier. Har ikke brydd meg om denne bleiekrigen for jeg kjøper ikke Libero og Pampers uansett

Skrevet

Nei, så dårlig råd har jeg ikke.

Skrevet

Nei, merker ikke prisen på bleiene i "matbudskjettet". Det går en pakke bleier i uka?

Skrevet

stolt hamstrer her ... angrer på at jeg ikke kjøpte flere pakker ;)

Skrevet

Ja, angrer som ei bikkje. Jeg var en av de som tenkte at krigen kom til å holde seg, og nå har jeg fått det hele rett i trynet. Dette betyr økonomisk ruin for min familie og vi har måttet selge unna et par av unga, hadde ikke råd til å holde dem med bleier lengre.

Skrevet

Jeg er kjempe glad jeg har hamstret.betaler gjerne 4,90 for en bleiepakke i steden for 33 kr ..Har kjøpt så det holder.kanskje jeg har litt for mye:=)

Skrevet

Ja jeg angrer.. Var jo kvarte prisen på kiwi, så det merkes på vår økonomi. Hadde tenkt til å kjøpe en del pakker, og matglass i romjula, men så ble vi syke hele gjengen, så ble ikke noe av.

Skrevet

Ja, hadde jeg tenkt på det tidligere, skulle jeg kjøpt inn en del. Har lagringsplass, så det hadde sikkert vært noen hundrelapper å spare...

Skrevet

I grunnen ikke, siden vi bruker en bleie i døgnet (nattbleie på treåring), og jeg regner med at den også forsvinner om ikke så alt for lenge ;-) Hvis det da ikke regnes som hamstring at vi pleier å kjøpe to pakker i slengen? Men hadde vi hatt mindre barn fortsatt ville vi nok hamstret inn en del ja :-)

Skrevet

Har ein pult på seg barn må ein ha råd til det.

Skrevet

ja, må si jeg angrer meg ja, har to bleiebarn,forhåpentligvis slutter den eldste av dem nå snart, men pga jeg har ligget rett ut de siste 2 mnd pga svangeskapskvalme så ble det jo heeelt glemt =(((

Skrevet

Nei,vi bruker tøybleier, og har aldri kjøpt bleier i butikken, krig eller ikke:-) Vi sparer penger, slipper stank på badet, og har aldri bleieutslett:-)

Skrevet

guttungen har aldri hatt bleie utslett selv om han bruker bleier.for et gris med tøy bleier..

Skrevet

har ikke noe med at vi ikke har råd til å kjøpe bleier på fullpris, men man benytter seg selvfølgelig av de tilbudene som er....spare det som spares kan, handler om å tenke økonomi det! mine barn har heller aldri hatt bleieutslett!!

Skrevet

Ikke noe mer gris med tøybleier, nei, skjønner ikke hvor du har det fra. Hvorfor skulle det være mer gris?

Skrevet

De angrer nok de fleste i tråden her, men å innrømme det her på dib....NEI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...