Gå til innhold

Julimammaer i Lillestrøm m omegn!? :)


*Anna75* >Frida&Alfred<3

Anbefalte innlegg

Hei, det er treff i kveld kl 18.30 (jeg som satte det opp), men fordi jeg ikke er helt i form så sto jeg over. Gå inn på BIM-treff (i kolonnen til høyre, øverst) og så inn på Akershus:

 

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4824

 

Det er ikke bare for julimammaer, men for alle som er gravide :) Det var 14-15 som hadde meldt seg på, sist gang var vi 10 stk! Alt fra 10 til 25 uker på vei :D

 

Det blir sikkert et nytt treff om noen uker, da gleder jeg meg til å se mange julimammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, synd jeg ikke visste om den tråden om BIM-treff. Jeg pleier å busse til jobb, men tok bilen igår for å dra på dette treffet. "Krasjet" hos mine foreldre i noen timer, i håp om at noen skulle svare på når det var i, denne tråden.

 

Jeg måtte gi opp til slutt og dra hjem.

Var så innstilt på å treffe mange hyggelige gravide...

 

Vel, får prøve å henge med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da LiteNurk, du får henge deg på neste gang! Enten så får du sjekke inn på BiM-treff sidene eller så skal jeg prøve å legge ut info på forumet her også :) Det blir jo som sagt helt sikkert mange flere treff! Jeg bodde i Bergen sist jeg var gravid og gikk på treff fra ca uke 18 og fram til termin (orka ikke siste ukene da) og traff mange kjekke jenter. Ei av dem har jeg daglig msn-kontakt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...