Gå til innhold

Julimammaer i Lillestrøm m omegn!? :)


*Anna75* >Frida&Alfred<3

Anbefalte innlegg

Hei allesammen, jeg er nyskjerrig på om det er noen julimammaer i Lillestrømområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Høybråten, rett på grensa til Lørenskog. Er opprinnelig fra Lørenskog. Synes ikke det er så langt fra Lillestrøm i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes ikke jeg heller;)

Er det ditt förste barn? Dette blir mitt andre, hvis alt går greit da, men det er 5 år siden jeg fikk min datter, så har glemt ganske mye om hvordan det er å være gravid.. Går det bra for deg så langt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sleng dere på treff i Lillestrøm/Nedre Romerike :) Vi hadde et treff nå på fredag og vi var kun 2 julimammaer (mange andre med tidligere termin), men det hadde vært koselig med fler! Vet ikke når neste treff er men det kommer sikkert et om ikke så lenge.

 

Jeg bor selv på Skedsmokorset, har ei datter på 16 mnd fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vårt første barn, så vi er veldig spente. Alt kjennes greit ut foreløbig, men jeg er ekstremt trøtt. Kjenner meg egentlig bare lat, for jeg orker jo omtrent ingenting.

Var på en tidlig ultralyd i forrige uke og fikk termin 26. juli. Så det kan bli en varm sommer tenker jeg.

Spennende med en lillesøster/lillebror for jenta di da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over at det var treff jeg. Jeg ville uansett ventet til jeg var 12 uker, og i dag er jeg 12+1.

Står oversikten over treff noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøttheten kjenner jeg veldig godt igjen, den legger virkelig en demper på alt og visst føler man seg lat til tider. Da pleier jeg å spørre meg selv om dette er hvordan jeg hadde vart ellers, og svaret blir jo alltid nei siden jeg ikke er noen lat person...(liker å tro det ihvertfall) Alltså; kroppen trenger all vile den kan få tror, det er sikkert derfor man er så trøtt, så det er viktig å ikke va for hard mot seg selv. :)

 

Jeg fødte i midten av sept sist og gikk høygravid på sommeren.. egentlig syntes jeg det var deilig. Trenger ikke å tenke på å finne masse klær og jakker og tykke sko mm som passer, bare helt tynne deilige sommerklær. :) Klart, å sole var ikke favorittsysselsetningen, men å sitte i skyggen og drikke iste og spise frukt og bær, det var deilig.. åh, nå føler jeg at jeg gleder meg, hi,hi.

 

Så spennende med 1. barnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke heller fått med meg at det var treff.. hvor var dere? Hadde vart koselig å bli med på, men nå er jeg så kvalm om dagen så tror jeg må vente til det lagt seg litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal også bli Juli mamma :) Jeg har en sønn på 18mnd og bor i Fetsund. Jeg vil veldig gjerne være med på neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa..jeg bor også i nærheten, Sørumsand,og venter nr 2 i juli.

Har en gutt fra 2007 og har veldig lyst å treffe dere!! Håper jeg finner det ut tidsnok neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tilhørighet i Skjetten-området, men føler at jeg er litt over gjennomsnittet i alder på et slikt treff...? Er 75-modell, og venter mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Klart du kan!

Jeg må dessverre melde meg ut.. har fått halsbetennelse. Og dessutom blir jeg nok Augustimamma. Men kanskje jeg blir med dere neste gang uansett ;) Hvis jeg får...

 

Kos dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffes dere julimammaer i dag..? Uff jeg tok helt feil, tenkte det var imorgen..!!!;( jeg gledet meg innmari å treffe dere..! Men hva skjer nå?

Fortell, hvordan var det, hvem var med...? Eller skal vi planlegge neste treff?

Anna1975, du må bli med oss;) kanskje kommer baby i juli likevel..;)

Håper vi får det til snart, jenter..! Tenk så koselig det blir å bli kjent med hverandre og kunne trille sammen og treffes videre når vi er i permisjon...

klem fra sørum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...