Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 - Tattoere - Blande å/og - Skrive hvert når man mener vært - Alt med dialekt er ganske irriterende å lese - Venninde, det synes jeg er snobbete og ekkelt Få se din liste!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hvordan staves venninde? (jeg spør forde jeg faktisk ikke vet) Jeg regrer meg mest over mangel på stor bokstav og punktum og på de som ikke vet forskell på de/dem, han/ham og hun/henne.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Venninne staves det:) Stor bokstav og punktum og slikt irriterer meg også.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Hadde et fint år "I FJORD" Hun var "FULL I" sand Jaja, sånt fanger man opp når man leser blogger til mødre som bare er i tenårene....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Irriterer meg når folk skriver: Meg og "Morten".
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Di ( det skrives "de") Honkle (håndkle) Misshandle, missforstå ol. I fjord (det skrives "i fjor")
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Ja, mange unge bloggere som ikke kan skrive.. Selv er jeg 19 år og prøver å skrive så rett som mulig når jeg blogger så det blir enklere for leserne. Men også fordi jeg er hjemme på permisjon og trenger å skrive litt for å ikke falle helt ut av hele rettskrivingen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Folk som bruker "GÅSEØYNE" på feil plass. Og de som bruker " " for ofte.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Oj oj, 00:45... Følte du deg truffet lille venn?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Hahaha, honkle:D Den har jeg sett mange ganger. Misshandle irriterer jeg meg også over. Men også folk som skriver fårstå og ikke hører forskjell på "for" og "får".
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 bærsje sjokk (tjukk) hvem farge skal jeg velge
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Det skal IKKE være stor bokstav foran ukedager og måneder. Ser mange som skriver "jeg skal dra på Torsdag og kommer tilbake siste Onsdagen i Februar".
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Proppet -den har jeg ikke hørt/sett før...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Når noen skriver "kjede" istedenfor "skjede". Det irriterer meg også når bloggere bare er slurvete og ikke går over det de har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Intrisert Psikolog Skjelden At det går ann Jeg er så kvalmen
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Smukk = smokk Deprisjon = depresjon
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #18 Skrevet 10. januar 2011 Det aller verste jeg ser er når folk ikke kan forskjell på et og ett.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #19 Skrevet 10. januar 2011 - Og/å-feil er heller slitsomt. - Noe av det verste jeg vet er orddelingsfeil, skrekk og gru! Det er så mange feil! -Genitiv "s" skrevet med apostrof er også en klassiker, både i det daglige og på butikkskilt o.l., f.eks. "Linda's blomster". Vi bruker da ikke apostrof der på norsk! -"Hvem honkle skal jeg velge?" Say no more, urk! -"Jeg og mamma" istedenfor "mamma og jeg" er også feil som river litt i sjela. -Når/da-feil. -Viss = hvis Skjønner at jeg burde ha valgt å bli norsklærer fremfor førskolelærer ja. Eller, kanskje like greit; hadde vel blitt litt for mange sjelelige sår, hehe
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #21 Skrevet 10. januar 2011 Når de bruker hvordan i stedet for hvilken. "Hvordan vogn skal jeg kjøpe?" og ORDDELINGSFEIL! Grrr.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #22 Skrevet 10. januar 2011 00:54 Proppe er et dialekt, kanskje derfor du ikke har hørt det før;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå