Gå til innhold

Kan se på noen i kveld :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvis du har tid til å spå meg blir jeg veldig takknemlig. Har to barn fra før. Født 14.05.78. Mistet to ganger i løpet av siste 6 mnd. Hva ser du med tanke på ny graviditet og ser det ut som det kan lykkes dersom jeg er eller snart blir gravid?

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.kan du se en gang til Jeg er født 22.2.65 og min mann 20.4.58. har kommet hjem fra Riga og satt inn 2 embro. ser du det samme som sist .Hilsen m240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

har du mulighet for å se på meg? Er så i villrede akkurat nå!

lurer veldig på om jeg er gravid nå evt. når blir jeg det? og kommer vi til å bo bedre da enn vi gjør nå?

er født 210281!

 

veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe lite knøtt fra før nei...

Ser du om det blir å gå bra denne gangen? eller om jeg mister denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du kan se på meg igjen???? jeg er så spent på om jeg blir gravid nå:D og om det er tvillinger?

 

250489

 

på forhånd stoooor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei får du oppnoe om at eg er/blir gravid denne mnd?positiv el på søndag som var:)

eller ka mnd får du opp?

og ev.kjønn?

håper du fortsatt har muligheten:)

010584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har lyst til å gi deg tilbake melding!!!! jeg er født 22.2.65 og min mann er født 20.4.58 vi satt inn ed i Riga. Du hadde rett. Jeg er gravid, testet positivt i dag og jeg er så glad. Tusen takk klem fra m240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei.

Jeg lurer på om du som spådde i dette innlegget kan sende meg en personlig melding med nicket ditt, slik at jeg kan gi deg en tilbakemelding og oppdatering på status :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...