Gå til innhold

Kan se på noen i kveld :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er ganske fersk på dette, men kan jo prøve? :) Håper jeg treffer riktig her inne også.

 

Lurer du på om graviditet, kjønn osv så kan jeg kanskje hjelpe. Kan ta noen... men ikke gi med ei ukers arbeid med å svare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne vite om det er komplikasjoner ifb fødsel. Hvor lang tid vil det ta? Smerte? Og kommer han til termin?

 

Jeg er førstegangsfødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

vil du ta en titt på meg?

får du opp noe om graviditet hos meg?

eventuellt når, å hva kjønn?

er født 04.02.1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker veldig å vite om dette svangerskapet går bra og om hvilket kjønn vi får...1302...trmin i juni 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilhababy :

 

Jeg får opp graviditet hos deg, rundt juni/juli, får opp at hun (ja, ei jente;) er ganske lita, kanskje litt prematur, noen uker før termin (?) eller så er det små babyer i familien din.

 

Jeg får opp midten/slutten av februar 2011 iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir jeg gravid igjen, og hvilket kjønn blir det?

 

Er spent på hva du ser, om du har mulighet til det, da... :)

 

F. 120976

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du kjønnet?når kommer babyn?fødesl?hvor mange barn får jeg?

 

termin 14april 2011

f.28april 82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Aprilgutt*3 trimester* :

 

Du kommer til å bli lurt noen ganger, altså litt falsk alarm. Men jeg syns å se at at han kommer 3 dager før, eller 3 dager etter at du forventet det. Du får en grei fødsel uten store komplikasjoner, men du kommer til å ha litt vondt i ettertid. Tror kanskje du har problemer med bekkenet nå?

4-6 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Du må gjerne se på meg:) Tester jeg positivt til helgen? Hvis ikke, når klaffer det for oss?

Jeg kan godt se tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

septemberpiken:

 

Jeg tror du er gravid nå, eller veldig snart. Jeg får nemlig opp desember her, men det er alt. Enten så er du alt gravid, eller så er det mulig termin jeg får opp neste desember. Men jeg tror du har 2 barn fra før? Får ikke opp kjønn, dessverre... Kan du forresten si om det stemmer med barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym!

 

Helt i orden for meg at du brukte samme overskrifta! heldigvis ikke enerett på den;) er ganske fersk på dette selv, men som du kanskje så så er det nok innlegg i tråden min til å få litt trening;)

 

Lyst å se på meg? Lurer på graviditet og kjønn (hvem gjør ikke det!)

Morro om du ser antall barn også!??

 

kos deg med spåingen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre ikke gravid nå, snart EL, så får se hvordan det går! :) Og jeg har ett barn fra før. Tusen takk uansett, blir spennende å se om det skjer noe snart da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kicam:

 

Jeg tror du skal vente to helger til, da tror jeg du får positiv test. Og jeg er nærmest overbevist om ei lita tulle (jeg vet du ikke spurte.... men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*lille blomst*:

 

Hehe, nei det er enda godt!!

 

Jeg ser 5 barn på deg, flertall på gutter. Mulig tvilling gutter? Men ikke noe graviditet i nærmeste framtid, men det er ikke alltid jeg får opp det heller, om det er noen måneder til graviditet.

 

Kan du se på meg i samme farta? Er jo alltid spennende ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan du se om jeg er gravid?kommer forholdet mellom meg og samboer til å holde?

 

16.08.82

 

Hilsen Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...