Gå til innhold

Kan se på noen i kveld :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

Det spørs om jeg får positiv test da, for hadde el forrige helg:) Men tusen takk for at du så:) Og håper du har rett i det at det ikke er lenge til;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

TusseMor;

 

Jeg ser til høsten, termin eller graviditet. Har du mulig termin da? Jeg tror kanskje du allerede er gravid. Får opp grønt, så enten liker du grønt, eller så er det gutt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Kan du spå meg jeg er 45 år født22.2.65og min mann er født 20.4.58 jeg har kommet i overgangsalder så vi skal sette inn donoregg i riga 11.1.vi skal dra i natt. vi har hatt 1 forsøk i nov 2010 men ble negativ. Kan du se om jeg kan bli gravid nå please jeg er veldig redd for at det ikke går nå .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er født 22.2.65 og min mann er født 22.4.58. jeg har kommet i overgangsalder så eneste mulighet er å sette inn donoregg. Vi drar til Riga i natt er veldig nervøs prøver å ta det rolig. har hatt 1 forsøk i nov 2010 men det ble neg. Vi skal sette inn 11.1.2011. Kan du se om jeg blir gravid denne gangen Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har termin 7 april, er andregangsfødende. Hvilket kjønn tror du jeg får? Hvordan vil fødselen gå? Føder jeg til termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

m240:

 

Jeg FÅR opp graviditet på deg, men med tidlig fødsel. 31. uke eller i nærheten. Veldig liten baby iallefall, men hun kommer seg. Hun... ja :-)

 

Jeg håper jeg har riktig, og ønsker dere lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :o)

 

Jeg har ikke termin til høsten. Er ikke gravid. Har egentlig ikke tenkt til å prøve før om en 3 års tid, men er fryktelig babysyk ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) hadde El denne uken og lurer på om du klarer å se om det har klaffet, eller om jeg blir gravid i nærmeste framtid?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

kan du se ang.graviditet på meg?

er jeg gravid nå eller kommer til å bli det ganske snart? :)

210488

 

på forhånd tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kjekt om du ville prøve å sjå meg meg også :)

 

Ser du graviditet på meg, og eventuelt når??

 

F.030483

 

På førehand takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

OlleBolle1:

 

Jeg tror du er gravid, veldig tidlig i svangerskapet. Eller så blir du det innen kun kort tid. Jeg ser også ei lita tulle.

 

Si gjerne fra om jeg traff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg vil gjerne bli spådd:) Vi har ei lita prinsesse på 7 mnd, men skal prøve på nytt så snart mensen er kommet tilbake:)

Ser du når vi klarer å bli gravide igjen, og hvilket kjønn vi får? Forblir vi sammen? Gjærne si det du får opp på meg:)

 

Takk:)

 

Jeg er født 190887

Barnefar 120381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne på meg om du rekker det! :)

 

Blir vi gravide i 2011? Ser du ca når?

 

jeg: 090984

han: 151084

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

prinsesse2010<3:

 

Tror dere er klare veldig snart, jeg! ;)

Jeg får opp graviditet rundt februar/mars (mars i værste fall) En gutt tror jeg, med mørkt hår og blå øyne iallefall. Ser dessverre ikke noe på om forholdet holder, men jeg ser at dere har det bra sammen - Men dere har hatt deres motbakker. Jenta deres har kanskje holdt dere mer sammen i disse periodene hvor dere har hatt deres uenigheter, men at det nå, den siste tiden har blitt bedre. Jeg håper iallefall det fortsetter slik om jeg ser riktig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis du vil se om du ser noe på meg, så er datoen: 30.01.1987.

Jeg er spesielt nyskjerrig på jobb og graviditet!

Kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse2010<3:

 

Glemte å skrive at jeg tror du skal ta deg en test om ei helg eller to ;)

å holde deg alkoholfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Aurora har to gutter#:

 

Beklager, jeg misset nok noen her!

 

 

Får opp at du venter en gutt, noen dager over termin - Rundt 16-19. april. Ser 4-5 barn totalt, ei jente sist. Tror du får en fin fødsel, men litt lang ventetid :)

 

Vet du noe om kjønnet? om du vet, må du gjerne si om jeg traff :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Aurora har to gutter# :

 

Beklager, jeg misset nok noen her!

 

 

Får opp at du venter en gutt, noen dager over termin - Rundt 16-19. april. Ser 4-5 barn totalt, ei jente sist. Tror du får en fin fødsel, men litt lang ventetid :)

 

Vet du noe om kjønnet? om du vet, må du gjerne si om jeg traff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...