Gå til innhold

Kan se på noen i kveld :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. Kan du spå meg jeg er 45 år født22.2.65og min mann er født 20.4.58 jeg har kommet i overgangsalder så vi skal sette inn donoregg i riga 11.1.vi skal dra i natt. vi har hatt 1 forsøk i nov 2010 men ble negativ. Kan du se om jeg kan bli gravid nå please jeg er veldig redd for at det ikke går nå .-)

hei jeg er født 22.2.65 og min mann er født 22.4.58. jeg har kommet i overgangsalder så eneste mulighet er å sette inn donoregg. Vi drar til Riga i natt er veldig nervøs prøver å ta det rolig. har hatt 1 forsøk i nov 2010 men det ble neg. Vi skal sette inn 11.1.2011. Kan du se om jeg blir gravid denne gangen Håper på svar :-)

Annonse

Annonse

Hei:) Jeg vil gjerne bli spådd:) Vi har ei lita prinsesse på 7 mnd, men skal prøve på nytt så snart mensen er kommet tilbake:)

Ser du når vi klarer å bli gravide igjen, og hvilket kjønn vi får? Forblir vi sammen? Gjærne si det du får opp på meg:)

Takk:)

Jeg er født 190887

Barnefar 120381

prinsesse2010<3:

Tror dere er klare veldig snart, jeg! ;)

Jeg får opp graviditet rundt februar/mars (mars i værste fall) En gutt tror jeg, med mørkt hår og blå øyne iallefall. Ser dessverre ikke noe på om forholdet holder, men jeg ser at dere har det bra sammen - Men dere har hatt deres motbakker. Jenta deres har kanskje holdt dere mer sammen i disse periodene hvor dere har hatt deres uenigheter, men at det nå, den siste tiden har blitt bedre. Jeg håper iallefall det fortsetter slik om jeg ser riktig... :)

#Aurora har to gutter#:

Beklager, jeg misset nok noen her!

Får opp at du venter en gutt, noen dager over termin - Rundt 16-19. april. Ser 4-5 barn totalt, ei jente sist. Tror du får en fin fødsel, men litt lang ventetid :)

Vet du noe om kjønnet? om du vet, må du gjerne si om jeg traff :)

#Aurora har to gutter# :

Beklager, jeg misset nok noen her!

Får opp at du venter en gutt, noen dager over termin - Rundt 16-19. april. Ser 4-5 barn totalt, ei jente sist. Tror du får en fin fødsel, men litt lang ventetid :)

Vet du noe om kjønnet? om du vet, må du gjerne si om jeg traff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...