Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #26 Skrevet 8. januar 2011 Jeg FØLER MED DERE ALLE!!! Og synes det er fryktelig at dette er noe som erså utbredt som det er!!! Begge deler er forferdelig, men spesielt vondt og hjerterått synes jeg det er å misbruke et lite barn på det groveste... Og verst av alt er det når det er foreldre som gjør det og det starter i ung alder (om man nå skal "gradere" slike grusomheter)-- Synes det er utrolig hvor sterke mange som har opplevd slikt virker, det imponerer meg virkelig, at noen som kanskje har blitt utsatt for forferdelig ting i sitt eget hjem av de som skulle vært aller mest glad i en- greier å reise seg, ta kontrollen og LEDE sitt eget liv igjen! dere fortjener all ros og heder alle sammen, for at dere er dere selv og vet at det dere har vært utsatt for ikke er deres skyld og at dere fortjener det beste!! Jeg har heldigvis ikke opplevd noe slikt. Men reagerer litt på hun lenger opp som mener flertallet av kvinner har opplevd en form for "overgrep". DET stemmer nok ikke.. Ja, jeg har også vært utsatt for blottere, men jeg vil egentlig ikke kalle det et overgrep.. Jeg tenker mye på dette, og spesielt siden jeg er mor til to jenter.. Hvordan skal man få stoppet overgrep mot barn...? Hva tror dere som ahr opplevd det? Ville det vært effektivt med en slags "opplæring" på barns premisser fra barnehagen av? Fortelle barna hva som er galt og at man må snakke med noen om slikt skjer osv (siden mange opplever dette hjemme, mener jeg..)?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #27 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har av naboen.. Begynte i 7. klasse. Han var på besøk for å se film. Føler ikke for å gå inn på detaljer. Gikk aldri så langt som til "kjønn mot kjønn", men mye annet ekkelt. Foregikk frem til at jeg var 16 år og ble sammen med en narkoman. Ble heldigvis slutt etter kort tid, og jeg ble sammen med en annen en. Han var av typen som tvingte meg til samleie og "glemte" å fortelle at han hadde ei dame til.. Ble deretter sammen med mann nr 3, og serpå meg selv som heldig som slapp unna han. Dethar blitt meg fortalt at dama han var sammen med etter meg har han truet på livet, forfulgt, voltatt m.m.. Han har og sittet i fengsel pga det han har gjort mot henne.. Takk Gud for at dette ikke var meg! Så ble jeg sammen med mann nr 4 som i dag er min samboer , forlovede og far til min sønn Er så glad for at jeg i en alder av 22 har funnet min mann og er ferdig med dating.. Som du ser, har jeg veeeldig flask i mannfolkvalga mine....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #29 Skrevet 9. januar 2011 Ja. Fra jeg var helt liten til jeg kom i puberteten. Incest.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #31 Skrevet 9. januar 2011 Det estimeres at 5% av alle barn under 18 år til enhver tid blir utsatt for seksuelle overgrep i Norge. Det vil si 50 000stk. 3000 av hvert barnekull som blir født...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #32 Skrevet 9. januar 2011 01:19 - hvis jeg skulle høste sympati, så vill jeg ikke ha signert med anonym.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #33 Skrevet 9. januar 2011 Det er nok mange flere enn de som skriver her som har opplevd noe faenskap..det er mange grader av krenkelser, alt fra at noen grafser der de ikke skal til ren voldtekt og incest. Galt og ødeleggende er det uansett. Totalt uakseptabelt.. men det som skremmer meg nesten mer er holdningene blandt kvinner (særlig som jeg har lest her inne) Adferd og klesstil er ofte noe som sees på som at man ber om å bli voldtatt.. Grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå