Gå til innhold

Hvor mange her har blitt voldtatt/seksuelt misbrukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du? Tror du dette er noe dagligdags som er lett å svare på i en slik sammenheng? Vet du at du kan rippe opp i mye vondt ved å spørre sånn?

Skrevet

Det var da voldsomt. Jeg synes ikke det er vanskelig å si - jeg har dessverre!

Skrevet

Det er da ingen som har tvunget DEG til å legge ut detaljer vel?

Er et spørmål man svarer enten ja eller ingenting på.

Ja, jeg har.

Skrevet

Ja, to ganger . Ene gangen ble jeg gravid og tok abort .

Skrevet

Jeg har. Jeg ble "heldigvis bare" jokket og taffset på. Endte med at han som gjorde det (som var i familie med meg) tok selvmord.

Skrevet

Jeg har blitt forsøkt voldtatt.. Hadde endel blåmerker og knekte ribbein. Synes ikke det er vondt å tenke på, men jeg hadde nok ikke sagt det samme dersom han hadde fullført det han begynte på:/

Skrevet

Jeg også.

3 ganger som barn, og en gang da jeg var 18. Siste var voldelig og mannen hadde kniv. Sliter enda

Skrevet

Jepp. Ble neddopet ute, og hadde null kontroll over kroppen (eller hukommelsen) Husker nesten ikke hvordan han så ut lengre. Slet lenge med det, men nå, 11 år etter..omtrent på dagen, kan jeg si jeg er ferdig med det.

Skrevet

Ja det har jeg

Ble misbrukt av en fetter fra jeg var 6 år (det er det tidligste jeg husker, kan ha skjedd før også) og frem til jeg ble 12 år

Etter mange år med terapi og utforbakke har jeg et rikt liv, flott mann og et nydelig barn.

Skrevet

Er mange episoder med mye rart gjennom livet..Så,ja..Desverre.. tror det er flertallet av damer som opplever å bli krenket/misbrukt/voldtatt..Har nesten ikke møtt noen som ikke har opplevd ubehageligheter av seksuell art, enten småting som blotting og tafsing til voldtekt og overgrep..

Håper ungene mine blir lesbiske...

Skrevet

Ja,jeg ble voldtatt av tre gutter(de var 3-5 år eldre enn meg) da jeg var 15 år. Jeg mistet også jomfrudommen den natten. Det er nå 10 år siden og jeg lever idag et normalt liv, selv om veien dit har vært tung.

Skrevet

Ja, og det var noen som jeg trodde jeg kunne stole på.

Skrevet

Jeg var utsatt for seksuelt overgrep da jeg var 14. Han var 25 (!). Anmeldte saken og fikk han dømt.

Skrevet

Jeg har, av far og farmor. Jobbet lenge med meg selv i terapi for å takle ettervirkningene. Har det veldig godt idag :o)

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler.

Ble misbrukt av nabogutten fra jeg var 9. Ble voldtatt når jeg var 19.

Jeg har faktisk ikke noen problemer i dag:)

Skrevet

Ja, av en nabo og familievenn.

Skrevet

Føler virkelig med dere. Høres helt forferdelig ut. Synes dere er sterke.

Skrevet

Et forsøk på overfallsvoldtekt som heldigvis ikke ble noe av. Han ble stoppet av en forbipasserende. Og seksuelle krenkelser av en kjæreste som pågikk over tre år. Der sliter jeg med ettervirkninger ennå. Jeg har virkelig vondt av de som har blitt utsatt for noe skikkelig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...