Gå til innhold

Hva skal marsnurkene våre hete? :)


-mills

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jammen ikke så lett å bli enige:-)

Vi var først ganske sikre på Maria, men nå heller vi mer mot Ailin eller Emilie. Har en liten liste og spørs om vi klarer å bestemme oss før vi ser lille jenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jenten vår mest sannsynlig hete Elise etter min farmor som heter Else. Om det skulle dukke opp en liten gutt blir det Leo eller Sander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lenge kalt prinsessa i magen for "Mia". Ble litt usikker en periode. Men skjedde noe som jeg synes var SKIKKELIG spesielt.

 

Jeg fikk en ny almanakk i posten, og der sto det hvem som har navndag hver dag. Så jeg tenkte å se om det var noen fine navn på bursdagene våre for å få litt inspirasjon.

 

På min bursdag var det bare guttenavn, og på pappans bursdag var det Mia som hadde navndag :o Det tok jeg rett og slett som et tegn, så nå blir det det :)

 

Måtte bare dele det med noen. Også var det det navnet mamma fikk høre like før hun døde for snart 3 mnd siden.. Så derfor også blir det litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nellie eller Gustav står øverst på lista her. Har flere jentenavn alternativer, Lisa, Oda og Vilde, men sliter litt med gutte alternativene. Har en gutt som heter Sigurd fra før og er så fornøyd med det at er vanskelig å finne gutte navn så liksom er "like bra"..;))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir jente, skal hun hete Andrea. Blir det gutt, blir han hetende Max, Julian eller Alexander. Max eller Alex står øverst på listen, da noen venner av oss kuppet Julian i juli 2010 (litt irriterende egentlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en jente, men har ikke funnet noe navn ennå. Første ble oppkalt etter mormor på min side (Natalie), og er egentlig litt på oppkallling denne gangen også. Da kan Louise, Matilde eller Karoline være alternativer, men synes det er vanskelig. Mannen min er heller ikke ivrig med forslag så hvis vi har navnet klart til vi skal hjem fra sykehuset blir jeg overrasket:) Synes det var mange fine navneforslag i spalten her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille prinsen vår skal hete Isak. Det betyr gledens sønn, og etter utallige prøverørsforsøk og en abort, så er han virkelig en gledens sønn kan man si:-)

I tillegg er han resultate etter et fryseforsøk, så han er en liten is(ak)-prins og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har ikke best noe enda, men storebror vil ha Elias eller Sarah. Men har ingen anelse! Finnes veldig mange fine navn der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter gutt nr 3 (har to jenter også:) ). Vanskelig å bli enig denne gangen - også fordi storesøsknene gjerne vil ha et ord med i laget:)..

Her har vi foreløpig kommet fram til

 

Even

Jørgen

Erlend

Jakob

 

Kan bli ett av disse - eller ingen....

Vanskelig dette, og nå er det jo ikke lenge igjen. håper det bare er 2-3 uker igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder navnet hemmelig til nurket er født så slipper vi diskusjoner og negative assosiasjoner fra omgivelsene også. Men vi kan i alle fall si at de IKKE skal hete Emma, Thea, Sara, Isak og mange av de andre navnene som flere har nevnt her inne... Grunnen til det er at vi ikke vil at våre barn skal måtte bruke etternavnene(initialene) til daglig for å bli skilt fra de andre i barnehagen og på skolen...

 

Eldstemann går i klasse med 2 Emma'er, 3 Nikolaier og 2 Jonaser.... Da blir det jo Jonas P, Jonas S osv.... Kjedlig og lite individuelt+spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryan William skal vår gutt hete .

 

Vi har Shawn Phillip fra før :=)

 

Veldig internasjonale navn pga at min mann er fra Australia & vi bor litt her og der ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...