Gå til innhold

Hva skal marsnurkene våre hete? :)


-mills

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Vi sliter med å bli eninge vi også, men vi har valgt ut 5 navn som vi syns er fine:)

 

Sunniva

Emma

Josefine

Nora

Tuva

 

Så får vi se når snuppa kommer, om hva som passer best:)

Kan jo hende at det ikke blir noen av di også. Det får vi se når snuppa kommer :) Gleder oss!

 

Ella syns jeg er fint:) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir heller ikke enige... Vi venter gutt nr 4, og de andre guttene har mellomnavn som begynner med A, men nå finner vi ikke noen navn på a som vi synes er fine, og som passer med de forslagene vi har, så det ligger an til at denne gutten får bare ett navn! Jeg har veldig lyst på Lucas, mens far i huset har lyst til å kalle han for Mads... Jeg for min del, synes at Mads er litt "tungt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) her har vi en gutt fra før, som heter Patrik :) denne gang blir det philip :) har hatt mange navn dene gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jonathan er et av mine favorittnavn, og sannelig har han også navnedag på termindato:) Så vi er nesten sikker på at det blir en liten røver med navn Jonathan i familien vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med august?

 

vår skal kanskje hete Otto August :)

 

nå kaller vi han ( tror det blir gutt )

for Øystein Ludvik.. hehe. har kalt han det lenge, først for gøy. prøvde å sette sammen navn så initialene ble kule.. og jeger så glad i ØL :) , men nå synes jeg det er søtt :P så får se hva det blir. :)

kan jo plutselig bli en jente.. tror jeg drømte det i natt... å så drømte jeg at jeg kjøpte badebalje.

så ja...

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda ikke blitt enige vi men har lyst på Mali om det kommer en jente til å Mathias eller Nicolai om det blir en gutt :)

Har to fra før som heter Thea og Emely :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det kanskje Olav Andre, oppkalt etter familien.

Har en gutt fra før som heter Magne Ivar, som er oppkalt etter tre av sine oldefedre.

men er veldig usikker enda....

 

Tenkte kanskje d passet sammen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...