stjertløvetann Skrevet 7. januar 2011 #26 Skrevet 7. januar 2011 Ja, har lagt merke til det tidligere, at du har god musikksmak (Og film også, 21 Jump Street er knall hehe:P) Jeg begynte med noen år på Quart, og arbeidet meg oppover lista til Hultsfred og Roskilde, før jeg de siste 4-5 årene har blitt gammal og satt og fast inventar på Øya-festivalen Har ikke bodd i Paris nei, men var på bryllupsreise dit sommeren 2007 og fikk tilfeldigvis med oss et av favorittbanda våres på Elysee Montmartre (type Rockefeller). Det var varmt, svett og magisk Og jeg merker at jeg er mer enn bare litt misunnelig på det nachspielet der
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2011 #27 Skrevet 7. januar 2011 Hahaha, Ja, 21 Jump street er legendarisk Det nachpielet var veldig bra! Og det å ha vært på den første Bowlie, ja det er jeg utrolig glad for at jeg har vært. Genial festival i Rye, England, hvor alle innlosjeres i leiligheter på et svæææært feriekompleks. Seks og seks leiligheter deler hage, og alle konsertene finner sted i en gedigen sportshall tilknyttet senteret. Har aldri vært med på maken. Også er det en super sandstrand rett nedenfor. Det var virkelig en magisk uke. Jeg var på Roskilde første gang når jeg var 16, og har vært der 13 ganger. Nå har jeg også endt opp som Øya gjenger. Jeg ser for meg at vi har felles venner
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #28 Skrevet 8. januar 2011 Spice Girls Metallica Travis Eminem Robbie Williams 50 Cent Xzibit Cypress Hill Foo Fighters NERD Håkan Hellström BigBang Rolling Stones Neil Young Nick Cave (Bad Seeds) Oasis Kanye West Klovner i kamp Coldplay Postgirobygget MadCon Og en hel bøtte til. Den største opplevelsen var Eminem da jeg var 15 - det glemmer jeg ALDRI. Jeg var blodfan og det var lettere orgasmisk.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #30 Skrevet 8. januar 2011 Depeche Mode åtte ganger, ingenting slår det Ellers: Pink Floyd The Cure Blur Robbie Williams DumDum Boys De Lillos Sivert Høyem Bryan Adams Bruce Springsteen Postgirobygget (mange ganger!) Backstreet Boys (litt flaut) Lars Winnerbäck Bo Kaspers Big Bang (Hmm... Er visst ikke så glad i kvinnelige artister)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå