Gjest Skrevet 9. januar 2011 #27 Skrevet 9. januar 2011 Fin planløsning og mye er bra til tross for at huset er gammelt. Gulvene kan du stort sett beholde, for eksempel. Men jeg ville regnet med 100.000 til kjøkken 300 - 400.000 til bad + at du sannsynligvis må regne med å måtte oppgradere alt det elektriske i løpet av den nærmeste tid hvis det er fra byggeåret.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #28 Skrevet 9. januar 2011 Fint område, og hus. Store rom! MEn eg tror ikkje eg hadde kunne budd der før alt var pussa opp! Ja, veit eg e kresen.. Så huset kan bli knallbra når det blir pussa opp! Men som nevnt over, dåkke komme nok ikkje så langt på vei med 500 lapper..?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #29 Skrevet 9. januar 2011 Kjenner du området? Veit du om det bur noko særleg med ungar der? Eller er det berre eldre folk? Hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #30 Skrevet 9. januar 2011 Fint hus, men veldig mye og gjøre! Kommer til å koste skjorta. 500.000?? Nei, nærmere 1 million.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #32 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns det var veldig fint. Ville selvfølgelig pusset opp litt, men syns den har god planløsning. Aner ikke hva som kreves av opppussing foruten det innvendige. (noen som nevnte isolering og div). HAdde vært overlykkelig om vi hadde hatt råd til et sånt hus:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #33 Skrevet 9. januar 2011 Veldi greit hus! ville lagt av mellom 700 000-1 mill i oppussing. -Malt alle vegger på nytt -byttet innedører dører -tatt bort tepper og lagt nytt gulv -nytt kjøkken -nytt bad (alt frå røyr til fliser) -ny utedør syns ikke det virket for bratt. Hadde vi hatt så mye penger så hadde det ikke gjort meg noe å budd der. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #34 Skrevet 9. januar 2011 bare se for deg huset uten de tingene, men med dine egne ting, åååååhh så koselig... løp å kjøp!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #35 Skrevet 9. januar 2011 Ville ha kjøpt det. Men å pusse opp for 500 000 KOMMER DU IKKJE LANKT. Bad og kjøkken var STYKT. Det koster flesk. Du bør vere kresen når huset er ca 30 år da roper. VINDU OG TAKET skift meg ut. Vann til hus er det nytt det koster og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå