Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26187506&reference=2011/1/7/6/261/875/06_-432874038.jpg Helsing Førde-dama
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Løp og kjøp! Puss opp og bli glad i! Arealet er bra, og beliggenheten grei. Kom an! Og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Stort og med flott eigendom, og med litt oppussing så har det absolutt potensiale ja Sjekka ikke prisen på det jeg da men. Skal du selge eller kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Trengs en del oppussing, men selve huset, plasseringen og hagen var topp.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Jeg likte det kjempe godt. Med 500 000 i oppussing så blir det nok helt fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Har du enda ikke funnet et passende hus i Førde? Steike ta så lang tid dere bruker!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Skal kjøpe. Er kresne:) Er ikkje drømmebeliggenheten dette heller. Litt for bratt og få barn (trur eg). Vi bur godt her vi bur, så har tid til å leite etter drømmehuset. Likte størrelsen og planløysinga på dette huset, så kanskje... Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Kjedelig 70-tallshus. Hadde IKKE betalt 3,7 mill for det der.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 3.7 mill er billig for eit hus i Førde Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Hadde ikke betalt 3,7 for det. Vi kjøpte for litt siden et oppussingsprosjekt. Ga 1,6. Huset er på 207 m2 og 1,2 mål tomt. Det tar tid og pusse opp, og ikke minst mer penger. Nå vet ikke jeg om det er vanlig pris i førde, men jeg syns det var for dyrt, når dere må pusse opp en del selv
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Eg spør kva dokke syns om huset, ikkje om prisen. Slik er boligprisane i Førde. Kvar gang eg legg ut link til huset så er halvparten av svara om prisen. Eg lurer på kva dokke syns om huset, uteområdet, beliggenheten (for dei som kjenner den) og kva dokke vil gjort av oppussing for at det skal bli bra. Nokon som vil svare meg? Grunnen til at eg spør her inne er fordi det er så lite hus til salgs i Førde at eg er redd for å bli heilt ukritisk.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Få dere en tomt og bygg selv, du blir aldri helt fornøyd før du får bestemme hvordan huset skal se ut fra begynnelsen av... Likte forresten ikke huset.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Romslig hus, det likte jeg. Kan bli veldig fint tror jeg. Likte hagen og syns ikke det var så bratt. Fin utsikt var det også!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Tomter i Førde fins kun i Farsundfeltet, og det ligg 6 km frå sentrum. Ikkje aktuelt for oss som vil bu i gangavstand til servicetilbud. Så du trur ikke huset kunne blitt fint med litt oppussing? Bugge ut altanen evnt.? Så det mistar 70-tallspreget litt? Hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 Takk for svar 11.37! Kan du sei noko om kva du ville gjort med huset? Skal tru kor mykje det kostar å få det oppgradert til dagens standard? Hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 Grusom stil innvendig, men selve huset og hagen var fint. En del oppussing på spesielt bad og kjøkken, samt mer moderne møbler og tapeter/maling så blir dette bra.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 500.000 i oppussing?? Skal dere ikke pusse opp badet da? Tror nok det kommer på minst et par hundre tusen kroner, med mindre dere har tenkt og gjøre våtromsarbeidet selv. Jeg ville ha sagt minst 1 million i oppussing.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Kjøp heller ei rønne i nærheten av sentrum, riv ned huset og bygg nytt på tomta! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22830792&sid=sid/2011/1/9/11/xz0731294570003076y
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 11.37 her. Jeg har aldri pusset opp noen hus da.... Men jeg ville nok oppgradert bad og kjøkken, kanskje skiftet dører innvendig til noen mer moderne og lysere, fjernet den grusomme tapeten i det ene rommet. Kanskje byttet ut peisen og murveggen med en liten og varmeeffektiv peisovn (om mulig).
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #21 Skrevet 9. januar 2011 Feil Førde- Førde i Sunnfjord snakkar eg om. Hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #22 Skrevet 9. januar 2011 Flott hus, beste til nå! Praktiske løysningar! Dyrt ja i forhold til alt som må gjerast, men forstår det er dyrt med hus i Førde..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #23 Skrevet 9. januar 2011 Fin hage og bra størrelse på vaskerom.. Absolutt beboelig, men trenger oppussing på sikt.. Starte med å bytte badekar kanskje....:-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #24 Skrevet 9. januar 2011 Takk for svar! Vi veit det kjem eit anna til salg i slutten av mnd som har bedre beliggenhet, men det er eit 60-tallshus så då er det nok endå meir å gjere. Likte planløysinga på dette huset og tenker det går an å lage utleigeleilighet i kjellaren som vi kan ha fram til ungane blir større. Det hadde jo gjort økonomien i det litt bedre. Vi har 2 mill i eigenkapital og grei inntekt (ca 860.000) så det burde jo gå greit. men skummelt å auke gjelda sjølvsagt. Hi
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #25 Skrevet 9. januar 2011 Fint hus med fin tomt. Passer fint for barn her! Må vel ut med en del til oppussing... Vinduer, tak, evt etterisolering i tillegg til det innvendig. Pris kommer helt an på om dere har mulighet til å pusse opp noe selv eller om dere leier inn arbeidskraft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå