Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #26 Skrevet 6. januar 2011 Ganske tacky jeg da, som også har stjerner tattovert i ansiktet Jeg synes han som spilte Angel i Buffy serien er den peneste mannen ever. Ellers var jo Mickey Roarke utrolig fin når han var ung ! Peneste jenta jeg vet av er en venninne av meg, hun er helt nydelig !
Hopptetussa90 Skrevet 6. januar 2011 #27 Skrevet 6. januar 2011 Den peneste jeg vet om er datteren min. Både på innsiden og utsiden. Uansett hvor bedriten dagen er, klarer hun å snu den over til noe positivt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #28 Skrevet 6. januar 2011 Du med stjerner i ansiktet. For all del ikke bry deg om negative kommentarer herfra! Sikker på at du kler det, ellers så ville du vel ikke gjort det. A4 mennesker blir kjedelige i lengden og mengden Synd du svarte med anonymknappen, for jeg skulle gjerne sniktittet på bilde om du har Hehe.. Kat er nydelig synes jeg, men ikke den vakkreste jeg vet om. Det må være Vin Diesel. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #29 Skrevet 7. januar 2011 Anonym 00:50 Jeg bryr meg egentlig ikke, måtte bare kommentere det for å vise hvor teit jeg syntes det var å kalle noen tacky bare fordi de velger å være annerledes Synes selv jeg kler det, men ikke alle har samme smak så Jeg har ikke noe bilde av meg selv her inne uansett, men om du vil se så la jeg nettop ut noen bilder i bloggen der du ser stjernene Og før noen sier noe, ja jeg er tattovert, piercet og har lilla hår og jada jada jeg er fæææl og bla bla bla, og alt det andre man pleier å få servert her inne http://jegmegogoss.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #30 Skrevet 7. januar 2011 Jessica Alba og Charlize Theron. Fineste kroppen har Jennifer Aniston. Hun har så utrolig sunn kropp. Ser kjempeveltrent og naturlig ut, og smal.
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 #31 Skrevet 7. januar 2011 Jegmegoss: Jeg syns du kledde de stjernene utrolig bra! Kjempefin var du:-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #33 Skrevet 7. januar 2011 Verdens vakreste kvinne må være CHERYL COLE!! og shania twain Mann: Jesse metcalfe, Wentworth Miller (Prison Break) og jude Law
Eleutheria Skrevet 7. januar 2011 #35 Skrevet 7. januar 2011 Kjæresten min er selvfølgelig den peneste jeg vet om i hele verden!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #36 Skrevet 7. januar 2011 Paul Walker fra The fast and the furious filmene - LEKKERBISKEN!!! NAM NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LoveDove Skrevet 7. januar 2011 #40 Skrevet 7. januar 2011 Nthaaaaw, du er jo søt da. Jeg syns du er aller penest, kjæresten min!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #44 Skrevet 7. januar 2011 Christian Slater og Sandra Bullock syns jeg er pene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå