Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Rachel Weisch(skrives det sånn?) og Helena Christensen
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Cate Blanchett. Hun er så elegant og klassisk, med en nydelig porselenshvit hud. Hun er vel ikke en typisk skjønnhet for mange, men jeg synes hun er nydelig! :-) Bare se her: http://snarkerati.com/movie-news/files/2009/02/cate-blanchett.jpg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Penest, ehh, synes Angelina Jolie er veldig vakker. Helena Christensen er jo også utrolig nydelig. Men synes mer om kvinner som er sexy, både i utsende og personlighet. Som Madonna, hun er jo bare helt rå. Og Kat Von D. IKKE MINST, Sonya Tayeh, fra "So you think you can dance".
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Catherin Zeta Jones. Åh, hun er SÅ nydelig!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Christina Hendricks!! http://www.imdb.com/name/nm0376716/
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 katerina (bonnie) i vampire diaries, miley cirus
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Det er nok datteren min og Lars Lars er veldig pen. Nydelig faktisk Men utenom dem, så må det vel være Jennifer Aniston. Og Patrick Swayze når han spilte i Ghost og Dirty Dancing.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Nå klarte jeg ikke holde meg her: Jennifer Aniston og Miley Cyrus?? I alle dager. Jen har jo virkelig et HELT vanlig ansikt, hvilken som helst jente, liksom- digre kjever og tettsittende øyne,.. Et merkelig ansikt, rett og slett. Sikkert smålig av meg å kritisere, men det irriterer meg generelt grenseløst at damer som er helt AVERAGE får så ufortjent mye glory, når det finnes andre, virkelig vakre kvinner... Men den som virkelig er vakker er Catherine Zeta Jones, som nevnt over her (dog hun begynner å eldes litt nå). Angelina og Shania Twain er også pene (tar det for øvrig som et voldsomt kompliment at flere har sagt jeg ligner sistnevnte, knis)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 På en god dag, meg selv, de siste 5000 dagene syns jeg at alle andre er de peneste jeg vet om.. Gubben min er forresten ganske kjekk! Og barnet mitt er veldig pent, særlig når hun sover!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Hun kjæresten til han fine i Prison Break.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Kat Von D?? Seriøst hun finnes jo ikke pen i det hele tatt synes jeg da. Smakløse tattoer på hele kroppen for og ikke snakke om de tacky stjernene eller hva det nå en er hun har i ansiktet. Dama ser totalt trasha ut spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #17 Skrevet 6. januar 2011 Didrik Solli Tangen. Peneste mannen jeg har sett. Sukk
Cat.68 Skrevet 6. januar 2011 #18 Skrevet 6. januar 2011 I Verlden; Dronning Rania http://translate.google.no/translate?hl=no&langpair=en%7Cno&u=http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1619564,00.html Som jeg truffet privat: Angelmya, som brukte å være her inne mye før.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 Enig, han er utrolig easy on the eye! Ikke en jeg ville ha fallt for, til det er han FOR pen(og ung), men litt eyecandy skader jo ikke!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #20 Skrevet 6. januar 2011 Førsteplassen går til barnet mitt. Nydelig rett og slett:)) Adriana Lima syns jeg er fantastisk. Helena Christensen også, samt Swayze:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #22 Skrevet 6. januar 2011 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ, han er så kjønnsløs og fæl at jeg har ikke ord.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. januar 2011 #24 Skrevet 6. januar 2011 Denise Richards og Jessica Alba. Verdens kjekkeste mann må være Stephen Dorff. Sukk..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #25 Skrevet 6. januar 2011 Det vakreste mennesket jeg har sett er Vin Diesel . (eller Mark Vincent som han egentlig heter) Min samboer er heldigvis ikke så ulik Han vet foresten at Vin Diesel er den jeg ser på som vakkrest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå