Guttemamma75 Skrevet 7. januar 2011 #26 Skrevet 7. januar 2011 Europa: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Russland (mens det var sovjetunionen), England,Skottland, Irland, Hellas, Tyskland, Nederland, Spania, Island Afrika: Egypt, Tunisia Asia: Maldivene Sør-Amerika: Paraguay, Brasil, Argentina, Bolivia, Peru, Ecuador, Venezuela, Trinidad og Tobago, Barbados, St.Lucia, St.Vincent og Grenadinene, Puerto Rico Skulle svært gjerne reist mer til Asia og Australia, samt kommer nok til å besøke Karibien igjen flere ganger (har bodd der..)
På vei igjen <3 Skrevet 7. januar 2011 #27 Skrevet 7. januar 2011 Har ikke vært så mange steder, gubben har vært over hele verden fra han var 3 år... Jeg har vært i: danmark, sverige, tyskland, england, kypros, kreta, spania, bulgaria, gran canaria, portugal, og tyrkia. Tror det var det.. Er jeg heldig blir det USA på meg om kort tid...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. januar 2011 #28 Skrevet 7. januar 2011 Ikke så veldig bereist. Men vært i følgende land: Sverige, Danmark, Tyskland, England, Spania, Frankrike, Tyrkia, Polen, Kosovo, Makedonia.
stearin Skrevet 7. januar 2011 #29 Skrevet 7. januar 2011 Hmm.. Norge, Sverige, Finland, Danmark, Spania (flere ganger), Egypt, USA (Florida, Miami), Thailand.. Synes jeg har reist endel til at jeg bare er 19 år:) Mer reising blir det nok, men neste reise blir nok innenfor Europa, for jeg har ikke vært i andre land som ikke er i norden:) Vil gjerne tilbake til USA engang:)
flashdancepants Skrevet 7. januar 2011 #30 Skrevet 7. januar 2011 Sverige, Danmark, Finland, Island, England, Skottland, Nederland, Belgia, Tyskland, Frankrike, Tjekkia, Russland, Hellas, Spania, USA, Barbados, Trinidad og Tobago og Thailand.
2tal Skrevet 7. januar 2011 #31 Skrevet 7. januar 2011 Norge, Sverige, Danmark, Hellas, Spania, Malta, Tyrkia, Azorene, Sveits, Tyskland, England, Frankrike, Estland, Latvia, Litauen og Belgia.
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. januar 2011 #33 Skrevet 7. januar 2011 Lite bereist jeg også, enn så lenge Har vært i Sverige, Danmark, England, Italia og Frankrike...... Mamma var i Finland når hun var 9 mnd på vei med meg, teller det også? Hehe....
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 7. januar 2011 #35 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har vært i : Sverige,Danmark, Tyskland, Bulgaria, Polen, Tsjekkia, Spania, Hellas, Frankrike, USA x 3 inkl Hawaii, Thailand,Burma, Laos Latvia, Italia,Monaco,Tunisia,.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. januar 2011 #37 Skrevet 7. januar 2011 Tja, skal vi se: Norge, Sverige, Danmark, Latvia, England, Skottland, Irland, Frankrike, Italia, Kypros, Hong Kong og Indonesia. Ikke imponerende mange som flere her, men godt fornøyd;) Håper å få reise litt mer etter hvert når ungene blir litt større, men framover nå holder vi oss nok mest i Skandinavia og koser oss med det:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. januar 2011 #38 Skrevet 7. januar 2011 Norge Danmark Sverige Finnland Rusland (eller sovietunionen som det het den gang). Tyskland Belgia (kun kjørt igjennom på vei til paris) Frankrike England Jordan ikke veldig bereis jeg heller, men skulle gjerne reist mer.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2011 #39 Skrevet 7. januar 2011 Europa; Sverige, Danmark, Island, Frankrike, England, Tsjekkia, Litauen, Italia, Tyrkia, Hellas, Spania Asia; Kina, Thailand, Hong-Kong, Singapore og Malaysia Afrika; Tunisia, Egypt og Marokko og sikkert et par til jeg ikke kommer på i farta;)
kråkemamma Skrevet 7. januar 2011 #40 Skrevet 7. januar 2011 Nå ble jeg litt misunnelig på alle disse bereiste damene her:) Jeg har ikke reist så mye men satser på at det blir mere når junior er blitt større. Jeg har vært i: Norge, Sverige, England, Skottland, Italia, Latvia, Egypt, Kosovo, Makedonia, Afghanistan.
Tibra Skrevet 7. januar 2011 #41 Skrevet 7. januar 2011 Her er min liste:) Sverige, Danmark, Island, Østerrike, Tyskland, Frankrike, Sveits, Italia, Spania, Portugal, Tsjekkia, Nederland, England, USA, Egypt, Thailand, Nepal og India. Og listen over hvor jeg har lyst å reise er mye lengre
ventejenta Skrevet 7. januar 2011 #43 Skrevet 7. januar 2011 Hmmm... God anledning til å telle antall land... Norge Sverige Danmark Tyskland Belgia Østerrike Sveits Frankrike Italia Spania Storbritannia (England og Skottland) Hellas Tyrkia Sør-Afrika Botswana Namibia Zimbabwe Thailand Malaysia Indonesia Australia Mulig jeg har glemt noen.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. januar 2011 #44 Skrevet 7. januar 2011 Sverige Danmark Polen Tyskland Tyrkia Tunisia Hellas Spania Thailand England Frankrike
Gjest happy mom:) Skrevet 7. januar 2011 #45 Skrevet 7. januar 2011 Danmark England Sverige Tyskland Island Romania Tyrkia Spania USA ( 3 ganger)
Augustspire<3 Skrevet 7. januar 2011 #46 Skrevet 7. januar 2011 Danmark Sverige Polen Tsjekkia Tyskland England Hellas Spania Tyrkia USA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå