Gå til innhold

Hvilke land har du vært i ??

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi
Skrevet

Selv er jeg ikke så bereist....

Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Spania (Tenerife) og Tyrkia.

Samboer har vært overalt ( i alle fall i forhold til meg)

Hvor har du vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..har jo blitt noen land her-

Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Egypt, Marokko, Spania, Kina, Filipinene, Singapore, Indonesia, Luxemburg, England, Nederland, Mexico, USA

De jeg kom på i farten;)

Har ikke blitt så mye reising de siste årene etter vi fikk barn, men blir nok mer igjen:)

Skrevet

Ikke så bereist jeg heller.

Sverige, Danmark, Tyskland, England, Spania, Portugal, Italia, Marokko, Madeira, Israel og Jordan.

Flere av landene flere ganger, og bodd i et av dem.

Snart skal jeg til Baltikum, få oppleve litt av Øst Europa.

Skrevet

Sverige, Spania og Danmark.. ikkje mykje å skryte av ;)

Skrevet

Sverige, Danmark, Tyskland, Spania, England, Skottland, Frankrike, Bulgaria, Kypros, Kreta, Estland, Italia, Thailand, Malaysia, Filippinene, Cuba, Mexico, USA. De jeg kommer på nå.

Skrevet

66 land... for mange å skrive ned....jobbet 3 år som flyvertinne og da ser man litt av verden :)

Skrevet

Sverige, Danmark, Polen, Tsjekkia,England, Tyskland,Spania, Mexico, Thailand :o)

Skrevet

Også Kypros :o) Glemte det i farten

Gjest lillemamsi
Skrevet

Wow så bereist dere er da damer!

Håper listen min er litt lengere om noen år. (er 24 år nå)

Når barna blir større skal vi reise mer. Men vi har bestemt oss for å prioritere å oppleve Norge med våre barn først.

Utrolig mye man må oppleve i her hjemme også, jeg har vært over hele vårt langstrakte land som barn/ungdom.

Min datter er 5 år og har vært 9 eller 10 ganger i Tyrkia.

Og vi har ingen Tyrkere i familien, hehe.

Om noen år....om noen år.

Skrevet

Norge, Sverige, Finland, Russland, Danmark, Østerrike, Sveits, Tyskland, England, Iran og USA

Skrevet

Hmm...Tenke, tenke....

Sverige, Danmark, Tyskland, Latvia, Russland, Frankrike, Spania, Israel, Egypt, Hellas, Tyrkia, England, Cuba, Canada, Mexico, Guatemala, Indonesia, Singapore, Vietnam, Kambodja, Thailand, India, .... Og kanskje noen flere som jeg sikkert har glemt ;-)....

Skrevet

Tja... Har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, England, Latvia, Estland, Polen, Østerrike, Bulgaria, Spania, Marokko, Hellas, Ghana, Russland, Laos, Thailand, Filippinene, Myanmar og Malaysia som jeg kommer på i farta :)

Reiste endel før, men blir ikke så mye med små barn. Satser på å komme sterkere tilbake når ungene er litt større :)

Skrevet

Sverige, Finland, Estland, Danmark, Tyskland, Italia, Hellas, USA. Og mer eller mindre over alt i Norge sør for Trondheim (Alltid bilferie i Norge som barn).

Skrevet

Norge, Sverige, Danmark, England, Tyskland, Østerrike, Italia, Slovenia, Kroatia, Tyrkia, Spania, USA.

I tillegg har man jo mellomlanda med fly i halve verden, men det tells ikke. :)

Skrevet

Ikke supermange da, men jeg har vært her:

Norge (seff), Sverige, Danmark, Estland, Tyskland, Nederland, Luxemburg, Belgia, Grand Kanaria/Lanzarote (går vel gjerne under Spania), England, Skottland, Østerrike, Italia, Gambia :o)

Skrevet

Da skal vi se:

Tsjekkia, Luxemburg, Lichtenstein, Østerrike, Tyskland, Frankrike, Italia, Spania, Nederland, England, Wales, Skottland, Danmark, Norge, Sverige, Usa, schweiz

Det er de jeg kommer på i farta, har ikke blitt så mange nye land etter at barna kom til verden. Vi drar som oftest til Italia, Tyskland og Usa nå

Skrevet

Reiser en del i jobben: Sverige,Danmark Finland Estland Nederland Luxembourg Frankrike Tyskland sveits Østerrike tjekkia Slovakia Ungarn Hellas Italia Spania Portugal England Irland skotland Polen Indonesia Malaysia Kina USA Cuba Egypt

Skrevet

Har vært i veldig få land.

Norge, Sverige, Danmark, England, Skottland, Spania, Bulgaria, Tyrkia, Hellas og Kypros.

Men har vært 10 ganger i England og 4 i Spania, pluss et par-tre ganger i Danmark..

Skrevet

Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tyskland, England, Frankrike, Italia, Spania, Nederland, Luxenburg, Monaco.

Ikke de mest spennende landene. Har også vært Norge på kryss og tvers, fra Lindesnes til og med Nordkapp.

Skrevet

Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Nederland, Belgia, Luxenburg, Polen, Tjekkia, Østerrike, Sveits, Storbritania, Spania, Tyrkia, Hellas, Portugal, Italia, Marocco, Thailand

Merparten av dem har jeg vært i flere ganger, og noen har jeg bodd i.

Skrevet

norge, sverige, danmark , tyskland, østerike, slovenia, bosnia, kroatia, hellas, bulgaria, england, egypt, tunisia, thailand, tyrkia, saudi arabia,

Skrevet

Norge, Sverige, Danmark, Skottland, England, Tyskland, Holland, Belgia, Østerrike, Frankrike, Italia, Spania, Madeira, Tunisia, Hellas, Kypros, Canada, USA, Mexico, Bermuda, og mange av de forskjellige Karibiske øyene. Skal på "Blå-tur" om noen uker, og tror turen da går til Øst-Europa. Det blir spennende, for der har jeg ikke vært før!

Skrevet

Ikke så vedig mange i grunn

Danmark

Sverige

Spania (Gran Canaria og fastlandet)

Italia

Portugal

England

USA

Teller flyplasser har jeg vært i Nederland også, he he

Skrevet

Skal vi se:

Europa:

Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Spania, Nederland, Portugal, Italia, San Marino, Litauen, England, Tyrkia, Hellas, Irland, Østerrike, Ungarn, Kroatia, Tsjekkia.

Afrika:

Egypt og Marokko.

Sør-Amerika:

Venezuela.

Asia (Midt-østen)

Dubai

Drømmer om USA, Australia og mange land i Asia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...