Gjest lillemamsi Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Selv er jeg ikke så bereist.... Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Spania (Tenerife) og Tyrkia. Samboer har vært overalt ( i alle fall i forhold til meg) Hvor har du vært?
3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hmmm..har jo blitt noen land her- Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Egypt, Marokko, Spania, Kina, Filipinene, Singapore, Indonesia, Luxemburg, England, Nederland, Mexico, USA De jeg kom på i farten;) Har ikke blitt så mye reising de siste årene etter vi fikk barn, men blir nok mer igjen:)
Koala *g07* Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Ikke så bereist jeg heller. Sverige, Danmark, Tyskland, England, Spania, Portugal, Italia, Marokko, Madeira, Israel og Jordan. Flere av landene flere ganger, og bodd i et av dem. Snart skal jeg til Baltikum, få oppleve litt av Øst Europa.
Poteto Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Sverige, Spania og Danmark.. ikkje mykje å skryte av
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Sverige, Danmark, Tyskland, Spania, England, Skottland, Frankrike, Bulgaria, Kypros, Kreta, Estland, Italia, Thailand, Malaysia, Filippinene, Cuba, Mexico, USA. De jeg kommer på nå.
Villa Perlesukker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 66 land... for mange å skrive ned....jobbet 3 år som flyvertinne og da ser man litt av verden
Lilleleen Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Sverige, Danmark, Polen, Tsjekkia,England, Tyskland,Spania, Mexico, Thailand )
Gjest lillemamsi Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Wow så bereist dere er da damer! Håper listen min er litt lengere om noen år. (er 24 år nå) Når barna blir større skal vi reise mer. Men vi har bestemt oss for å prioritere å oppleve Norge med våre barn først. Utrolig mye man må oppleve i her hjemme også, jeg har vært over hele vårt langstrakte land som barn/ungdom. Min datter er 5 år og har vært 9 eller 10 ganger i Tyrkia. Og vi har ingen Tyrkere i familien, hehe. Om noen år....om noen år.
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Norge, Sverige, Finland, Russland, Danmark, Østerrike, Sveits, Tyskland, England, Iran og USA
simbax Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Hmm...Tenke, tenke.... Sverige, Danmark, Tyskland, Latvia, Russland, Frankrike, Spania, Israel, Egypt, Hellas, Tyrkia, England, Cuba, Canada, Mexico, Guatemala, Indonesia, Singapore, Vietnam, Kambodja, Thailand, India, .... Og kanskje noen flere som jeg sikkert har glemt ;-)....
flypapir Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Tja... Har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, England, Latvia, Estland, Polen, Østerrike, Bulgaria, Spania, Marokko, Hellas, Ghana, Russland, Laos, Thailand, Filippinene, Myanmar og Malaysia som jeg kommer på i farta Reiste endel før, men blir ikke så mye med små barn. Satser på å komme sterkere tilbake når ungene er litt større
Blir en til to? Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Sverige, Finland, Estland, Danmark, Tyskland, Italia, Hellas, USA. Og mer eller mindre over alt i Norge sør for Trondheim (Alltid bilferie i Norge som barn).
Mor Løvehjerte Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Norge, Sverige, Danmark, England, Tyskland, Østerrike, Italia, Slovenia, Kroatia, Tyrkia, Spania, USA. I tillegg har man jo mellomlanda med fly i halve verden, men det tells ikke.
Arb.ledig husmor Skrevet 6. januar 2011 #16 Skrevet 6. januar 2011 Ikke supermange da, men jeg har vært her: Norge (seff), Sverige, Danmark, Estland, Tyskland, Nederland, Luxemburg, Belgia, Grand Kanaria/Lanzarote (går vel gjerne under Spania), England, Skottland, Østerrike, Italia, Gambia )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2011 #17 Skrevet 6. januar 2011 Da skal vi se: Tsjekkia, Luxemburg, Lichtenstein, Østerrike, Tyskland, Frankrike, Italia, Spania, Nederland, England, Wales, Skottland, Danmark, Norge, Sverige, Usa, schweiz Det er de jeg kommer på i farta, har ikke blitt så mange nye land etter at barna kom til verden. Vi drar som oftest til Italia, Tyskland og Usa nå
pocoyo Skrevet 6. januar 2011 #18 Skrevet 6. januar 2011 Reiser en del i jobben: Sverige,Danmark Finland Estland Nederland Luxembourg Frankrike Tyskland sveits Østerrike tjekkia Slovakia Ungarn Hellas Italia Spania Portugal England Irland skotland Polen Indonesia Malaysia Kina USA Cuba Egypt
Monajenten Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 Har vært i veldig få land. Norge, Sverige, Danmark, England, Skottland, Spania, Bulgaria, Tyrkia, Hellas og Kypros. Men har vært 10 ganger i England og 4 i Spania, pluss et par-tre ganger i Danmark..
Mor&barn Skrevet 7. januar 2011 #20 Skrevet 7. januar 2011 Sverige, Danmark, Finland, Polen, Tyskland, England, Frankrike, Italia, Spania, Nederland, Luxenburg, Monaco. Ikke de mest spennende landene. Har også vært Norge på kryss og tvers, fra Lindesnes til og med Nordkapp.
Brenda med 2 ute Skrevet 7. januar 2011 #21 Skrevet 7. januar 2011 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Nederland, Belgia, Luxenburg, Polen, Tjekkia, Østerrike, Sveits, Storbritania, Spania, Tyrkia, Hellas, Portugal, Italia, Marocco, Thailand Merparten av dem har jeg vært i flere ganger, og noen har jeg bodd i.
#Ariadne# Skrevet 7. januar 2011 #22 Skrevet 7. januar 2011 norge, sverige, danmark , tyskland, østerike, slovenia, bosnia, kroatia, hellas, bulgaria, england, egypt, tunisia, thailand, tyrkia, saudi arabia,
Marius og Jonas! Skrevet 7. januar 2011 #23 Skrevet 7. januar 2011 Norge, Sverige, Danmark, Skottland, England, Tyskland, Holland, Belgia, Østerrike, Frankrike, Italia, Spania, Madeira, Tunisia, Hellas, Kypros, Canada, USA, Mexico, Bermuda, og mange av de forskjellige Karibiske øyene. Skal på "Blå-tur" om noen uker, og tror turen da går til Øst-Europa. Det blir spennende, for der har jeg ikke vært før!
*Rutletutt* Skrevet 7. januar 2011 #24 Skrevet 7. januar 2011 Ikke så vedig mange i grunn Danmark Sverige Spania (Gran Canaria og fastlandet) Italia Portugal England USA Teller flyplasser har jeg vært i Nederland også, he he
Collette Skrevet 7. januar 2011 #25 Skrevet 7. januar 2011 Skal vi se: Europa: Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Spania, Nederland, Portugal, Italia, San Marino, Litauen, England, Tyrkia, Hellas, Irland, Østerrike, Ungarn, Kroatia, Tsjekkia. Afrika: Egypt og Marokko. Sør-Amerika: Venezuela. Asia (Midt-østen) Dubai Drømmer om USA, Australia og mange land i Asia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå