Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2011 #26 Skrevet 8. januar 2011 Enig. Dette hadde jeg aldri orket. Sett barna dine i første rekke. Han er ikke en fantastisk stefar hvis han styrer livet ditt og nekter barna å se sin far. Du er nok litt hjernevasket, vanskelig å se dette selv når man står midt oppi det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #27 Skrevet 8. januar 2011 Det meste er min feil da bf tar kontakt er det jeg som er den store stygge ulven...... Tror han har et sjalusiproblem...... Det er bare så vanskelig. Hvorfor er jeg så glad i en som er sånn mot meg :-(
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #28 Skrevet 8. januar 2011 Barna blir ikke nektet samvær med sin far men bf skal ikke kontakte meg og ringe guttene minimalt da de er hos oss.
Tante Blås Squaw Skrevet 8. januar 2011 #29 Skrevet 8. januar 2011 Jeg vil råde deg til å i det minste ta en pause i forholdet. Du trenger ro rundt deg til å tenke gjennom om det faktisk er verdt det. (Hilsen ei som har gått fra en sykelig sjalu og kontrollerende mann selv, og alt gikk bra med meg etterpå)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2011 #30 Skrevet 8. januar 2011 Det har jeg også, og fikk dessverre barn selv med en slik mann. Lykke til, HI.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #31 Skrevet 8. januar 2011 Takk :-) er dere venner med eksen nå eller er han en grei barnefar? Ser for meg at han kommer til å lage et he$&@/.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2011 #32 Skrevet 8. januar 2011 Du har iallefall tryggheten om at han er flink med barn, så en god far vil han sikkert bli:) Vi samarbeider ikke godt, men det blir bedre og bedre. Han lagde et helvete ja, men så lenge han behandler sønnen min godt, bryr jeg meg ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #33 Skrevet 8. januar 2011 Æsj, forstår meg ikke på meg selv, hehe....... Det er vondt å forlate noen man er glad i :-( han har mange føde sider men ser alvorlige på den kontrolerende siden. Og ja han er heldigvis en god far :-) ser alle skriver det blir ikke bedre, mange som har opplevd en kontrolerende mann her.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2011 #34 Skrevet 8. januar 2011 Regner med du mener han har mange gode sider, og ikke fødesider? Ja, selvsagt, alle har gode sider, hvis ikke hadde vi ikke falt for disse idiotene. Det er bare så synd at de dårlige sidene så og si aldri forandrer seg.
Tante Blås Squaw Skrevet 8. januar 2011 #35 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har ingen kontakt med eksen, jeg kastet ham ut og anmeldte ham for vold. Han ble dømt. Har ingen barn med ham, takk og lov!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #36 Skrevet 8. januar 2011 Hehe, ja mente gode sider :-) får ta en dag om gangen å håpe jeg får det bra :-) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå