Gå til innhold

Samboer nekter meg kontakt med bf!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen 2 år, han er kontrolerende og har sine merkelige synspunkt. Mener bf ikke skal ha kontakt med barna da de er her, og han har barna kun annenhver helg. Dersom jeg skal gi en beskjed om guttene mine får jeg ikke ringe, må sende melding. Dersom bf sender meg en sms ang guttene blir det krangel og bråk. Hvordan takle dette. Jeg er 5 mndr på vei vi venter vårt 1 fellesbarn. Bør jeg gi opp forholdet. Har forsøkt mangen ganger å ta opp dette, blir ikke bedre, helst verre. Er så fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si at han må godta det. Han kan ikke bestemme at du ikke skal ha kontakt med faren til barna dine, så lenge det ikke er overdrevent (Typ sms av slaget; "Hei, hvordan går det? Jeg har kjøpt ny kjole, vil du komme å se?")

Skrevet

Hvorfor i alle verden får du barn med en slik mann?

Selvfølgelig må du først prioritere de ungene du allerede har og det betyr kontakt med faren deres.

Skrevet

For en fjern type. Hvorfor ville du bli gravid med ham?

Skrevet

Fatter ikke at dere gidder å få barn med slike idiotiske mannfolk.

Han kan ikke nekte deg å gjøre noe som helst, så skaff deg litt ryggrad og enten si at dette kan han ikke nekte deg eller kast han på dør.

Skrevet

Og hva skal du med dette sjarmtrollet??

Beklager, men du må ha visst en stund hvordan han er så hvorfor i h#&%te får du barn med en sånn mann? Tror du han plutselig slutter å være kontrollerende bare fordi dere får barn sammen, eller tror du han blir verre når barnet kommer??

Skrevet

HI....Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-pillen dessverre.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jeg ikke hatt følelser for idioten hadde jeg flytta.....

Skrevet

Sender aldri sms uten det har med barna. Ikke jeg og ikke bf

Skrevet

Fatter ikke hvordan du kan ha følelser for en mann som ikke respekterer deg eller ungene dine.

Og det finnes abort.

Du må ikke få unger med en hver tulling du finner.

Skrevet

Hjelpes for en kar, og han tør du å få felles barn med?

Jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel. Det er greit nok at du og eksen din ikke akkurat skal henge med hverandre, men kommunisere må dere jo pga ungene. Og ungene må få ha kontakt med pappa'n slik de vil.

Du må fortelle han at du ikke klarer lenger å ha et forhold med han om han skal være såpass kontrollerende. Du prøver å gjøre det beste ut av det pga ungene dine.

Skrevet

Hi....jeg var sammen med bf 12 år så jeg får ikke barn med hver tulling.

Skrevet

På tide å sette hardt mot hardt, han var klar over dette da dere ble sammen, så da har han bare å godta det. Barna kommer først.

Skrevet

hvordan er han som stefar da?

Skrevet

Er det slik at Barnefar fortsatt har følelser for deg og at samboeren din er sjalu?

Skrevet

Når folk nekter deg ting, bør det gå av en alarm i hodet ditt.

Man nekter ikke andre voksne.

Det er forbeholdt barn.

Hadde gitt han beskjed om å ikke blande seg og gjort som jeg ville. Hadde han ikke godtatt det, så hadde det vært takk og farvel.

Han høres ikke god ut.

Skrevet

han må respektere at både du og dine bare skal kunne ha kontakt med bf,. det må du og ungene få ha,. han er far til barn,. han må få ha med ungen sine å gjøre om han ønsker dette.

han du er sammen med må respektere dette.

spør han rett ut om hvordan han hadde følt om han var i bf sin situasjon,.. spør han om det,. da burde han skjønne litt,. om han skal bli pappa må han sjerpe seg,.

Skrevet

Er det ein SYKOPAT du bur med.

Skrevet

Høres ut som en psykopat spør du meg.

Sånt går da bare ikke an...

Håper ikke at du finner deg i det for barnas skyld!

Skrevet

Ikke faen om jeg hadde godtatt noen som helst restriksjoner angående hvem jeg har kontakt med, spesielt ikke barnas far.

Skrevet

HI, du ser vel det at det ikke er mulig å skulle forholde seg til vel?

Enten så må du sette ned foten eller gi opp forholdet.

Som en skriver over her, når noen nekter deg noe bør det gå en alarm i hodet ditt.

Skrevet

Helt enig med Hjemmetråkkende squaw!

Man kødder ikke med mine barn! Og det gjør du faktisk med dine dersom du godtar dette og lar han fortelle deg om du skal ha kontakt med bf eller ikke.

Det har han faktisk INGENTING med!

Skrevet

Hvordan går det, HI?

Skrevet

Hi...... Er ikke noe følelser med meg og bf, litt ubehagelig er eksen noen ganger men det er ikke noe jeg legger opp til. Jeg har forholdt meg fornuftig til situasjon hele tiden, forstår ikke hvorfor samboer er så sjalu og urimelig. Han er en fantastisk stefar og kjærlig, men når det kommer til kontakt med bf er han en drittsekk.... Hadde ikke guttene trivs her hadde jeg allerede gått. Jeg som personen og mor blir psykisk utmattet og kjenner jeg går mot en deprisjon:-( trenger råd og hjelp.

Skrevet

Du skriver: Hadde ikke guttene trivdes her, hadde jeg allerede gått. Du er ikke forpliktet til å bli hos han bare fordi du venter barn med han. Det viktigste er at du er i stand til å være en god mor for barna dine!

Du vet selv innerst inne hva du må gjøre. Ingen mann (eller noen annen for den saks skyld) kan nekte deg noenting som helst.

Jeg er lei for å måtte si det, men slike kontrollerende tendenser blir neppe bedre etter at barnet er født.

Skrevet

Kontrollbehovet hans er skremmende, syns jeg. Ser han selv på det som noe problem, eller mener han at sjalusien hans er din feil?

Når du blir psykisk utmatta av partneren din er noe veldig, veldig galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...