Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #26 Skrevet 5. januar 2011 Jeg tenker at man kan lære seg og skrive riktig f.eks mtp bruk av dobbeltkonsonanter, på lik linje med at man kan lære seg å skrive i utgangspunktet. Enkle ting som å huske hvordan man skriver ikke, takk, hadde, fikk, osv... det går ann å lære, om man gidder. Man kan også lære seg hvordan man skriver hvordan. Eller hvilken. Eller hvem.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #27 Skrevet 5. januar 2011 ...og der er noen ord du også da bør pugge på, nn 22:03 og komma... Og og/å regelen osv osv..... F eks: ann= an.... hehehe.. bare pirker, ikke så alvorlig ment
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #28 Skrevet 5. januar 2011 22.03 her jeg kan ikke og/å, uansett hvor mye jeg prøver. Så det er helt greit Og ann er dårlig språk... I know!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #29 Skrevet 5. januar 2011 Ser nå hvor og/å-feilen kom inn. My bad. Uansett, jeg får mail hver uke full av dårlig språk, nesten så jeg blir matt. Og da mener jeg matt, ikke mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå